Sms love. Mesaj de dragoste. Mesaj de noapte buna.

Nu ma intreba ce simt cand suntem despartiti: e ca si cum o parte din mine n-ar mai fi.


inimaVorbesc cu canapeaua si flirtez cu televizorul. Da-mi un mesaj inainte sa incep sa fac avansuri frigiderului!


inima160 de caractere nu-mi sunt de ajuns sa-mi exprim dragostea, asa ca restul va trebui sa ti-l imaginezi.


inimaA=Adoratie,N=Nebunie,D=Dorinta,R=Reusita,E=Euforie,I=Iubire.ANDREI numele baiatului pe care il iubesc!


inimaAzi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit si mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger!


inimaCand soarta imi va spune sa parasesc pamantul, cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul, cand zile ptr mine nu vor mai exista,atunci dar nici atunci eu nu te voi uita.


inimaDaca pe fiecare fulg de nea ar fi scris te iubesc si este ceea ce simt pentru tine ar trebui sa te uiti afara sa vezi ca a inceput sa ninga..


inimaDimineata nu maninc ma gindesc la tine, la amiaza nu pot minca ma gindesc la tine, seara nu pot minca ma gindesc la tine, iar noaptea nu pot dormi mi-e foame!


inimaDak ar fi sa fiu DUMNEZEU toate zilele ar purta numele tau....deoarece nu exista ora,minut,secunda pe care sa nu le petrec alaturi de tine!!!


inimaMa pierd cu firea cand ma gandesc la tine!Vreau sa-ti gust buzitele tale dulci si pielea ta catifelata!Esti tot ce am visat vreodata!!!


inimaEsti atat de dulce incat mi-e frica sa nu fac diabet!!!


inimaTU m-ai invatat sa sper,TU mi-ai aratat fericirea,TU mi-ai ghidat pasii spre dragostea absoluta!Cine e cea mai importanta persoana din viata mea?TU...


inimaToate zilele sunt nopti pana te vad, iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez...


inimaDaca pana acum ma gandeam daca e bine sau nu ceea ce se intampla, acum nu ma mai intereseaza. Stiu ca te iubesc si asta e tot ce conteaza...


inimaEsti totul pentru mine. Ai aparut in viata mea pe neasteptate, m-am indragostit de tine pe neasteptate. A meritat !!!


inimaTe voi iubi si atunci cand marile vor seca... Te voi iubi si atunci cand stancile se vor topi.... Te voi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi!


inimaDaca mi-ar fi dat in viata sa iubesc doar de 2 ori prima data te-as iubi pe tine si daca asta ar fii o greseala a doua oara as iubi greseala .


inimaAs vrea.. Ce as vrea? .. As vrea sa te am aproape.. As vrea..sa te strang in brate.. As vrea.. sa-ti simt parfumul.. As vrea.. sa te sarut.. As vrea.. sa ai gija de tine iubire!


inimaPacatul nu are uneori limite si se poate identifica cu infinitul, atunci cel mai mare pacat al meu este ca te iubesc in infinit !


inimaLacrimi curg usor, de dor, de durere... imi doresc din nou inca-o mangaiere, sa te simt aproape ca in prima zi, cand eu ti-am cerut... cu mine sa fi


inimaDaca as fi inger as face ca visele sa ti se adevareasca, dar nu sunt decat un om care poate sa te iubeasca.


inimaO briza, un val, o adiere, un nor... un sarut magnific, o atingere, o mangaiere; toate se numesc iubire! Emotia este prezenta, tu esti departe, iar eu te visez !


inimaEsti prima dragoste nebuna ce sufletul mi l-ai luat .. mi-ai luat si sufletul cu tine cand te iubeam cu adevarat!


inimaMa trezesc cu gandul la tine... ma gandesc tota ziua la tine... adorm cu tine in gand... te visez... dar tot imi e dor de tine... Oare de ce?


inimaSunt departe de tine si-ti duc dorul. Clipele pana la revedere imi par nesfarsite si doar amintirile noastre imi mai inalta sufletul catre lumea fanteziei!


inimaAi grija de zambetul tau,de buzele tale,de sufletu meu... Ai grija de inima mea... Ai grija de noi si de dragostea noastra...


inimaDintre toate prietenele care le-am cunoscut tu esti cea pe care nu vreau sa o uit , si daca mor inaintea ta , voi ajunge in rai si te voi astepta...


inimaMa trezesc cu tine-n gand adorm la chipul tau visind dar tu n-ai vrut sa fii a mea , chiar daca esti dragostea mea.


inimaToate zilele sunt nopti pana te vad, iar noptile stralucesc ca zilele cand te visez...


inimaDaca vrei sa-ti fie bine,atunci gandestete la mine! De vrei sa fi si fericita, gandestete clipa de clipa. Liniste de vrei sa ai, langa MINE MEREU SA STAI ! TE IUBESC.


inimaDorul e focul in care ard sperantele, dorintele, durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile...


inimaAs vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat te iubesc.


inimaAcum, cand iubesc cu adevarat, simt ca nu exista nimik mai frumos decat sa dai, sa dai mereu: trupul, gandurile, tot ce ai. Sa simti ca daruiesti, si sa fi data sa risti totul... pentru a da si mai mult.


inimaFiecare apus aduce o amintire. Fiecare rasarit aduce o speranta... Intre apus si rasarit sunt ore fara viata... sunt orele in care esti departe de mine!


inimaDin tot ceea ce-ti daruieste viata, pastreaza intotdeauna ceea ce iubesti cu adevarat si atunci vei sti ca inseamna fericirea.


inimaMulte zile si nopti fara tine... Imi spui ca pleci si-apoi te-ntorci la mine... Iti place sa te joci, si nu e bine... Te rog nu ma mai chinui iubire...


inimaLa ce foloseste frumusetea fara inteligenta, banii fara fericire, zambetul fara sentimente, viata fara tine ?


inimaOricat de speciale ar fi cuvintele, nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet.


inimaCand ma gandesc la infatisarea ta de ingeras buzele mi se umezesc gandindu-ma ca ti-as putea vorbi in soapta, spunandu-ti vorbe dulci.


inimaAcum tot ce a fost intre noi pare demult ...incerc sa-mi amintesc dar nu pot ...tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pt tine .


inimaDaca pana acum ma gandeam daca e bine sau nu ceea ce se intampla, acum nu ma mai intereseaza. Stiu ca te iubesc si asta e tot ce conteaza...


inimaEsti totul pentru mine. Ai aparut in viata mea pe neasteptate, m-am indragostit de tine pe neasteptate. A meritat !!!


inimaTe voi iubi si atunci cand marile vor seca... Te voi iubi si atunci cand stancile se vor topi.... Te voi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi!


Daca mi-ar fi dat in viata sa iubesc doar de 2 ori prima data te-as iubi pe tine si daca asta ar fii o greseala a doua oara as iubi greseala .


inimaTu esti viata mea, ziua nu are rost fara dragostea ta, cand te-am vazut am stiut ca dragostea inca o victima a mai facut!