Declaratii de dragoste. Sms love. Love sms. Mesaje de noapte buna. Mesaje indragostiti.

Barbatii iti vor spune multe, ca te iubesc si cum si cat, vor spune mai frumos ca mine, dar nu te vor iubi atat.


inima Acolo unde nu exista fericire, acolo unde staruieste intunericul si viata trece fara alinare, acolo sunt eu, inecandu`ma in lacrimi de dor ... pentru TINE!


inima Nu ma cauta... Eu sunt peste tot in jurul tau: in fulgii de nea, in lumina alba a diminetii, in pustietatea noptii... Doar inchide ochii si lasa-ma sa te simt...


inima Cauta in sufletul meu pacea, cauta iubirea, pasiunea, tandretea, cauta implinirea... Cauta si te vei regasi gasi acolo, foarte aproape de inima mea...


inima Sa astepti mereu dragostea ca pe un fel de jertfa pe care nu ai cum s-o oferi, pentru ca de fapt asteptai o jertfa pe care sa o poti oferi ca pe o dragoste..


inimaSa ai curaj sa risti pentru adevarul din inima ta, dar sa nu te minti cand il asculti.


inimaUnii oameni vin si pleaca repede din viata noastra, altii stau o vreme, punandu-si amprenta pe inima noastra. Dupa plecarea lor, nu vom mai fi niciodata aceiasi.


inima Dragostea e speranta si fara speranta lumea nu ar exista...


inima Iubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotarasti sa i te dai pe tine insuti...


inimaCel mai trist lucru in viata e sa-l vezi pe cel pe care-l iubesti iubind pe altcineva.


inima Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pt tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma... ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul...


inimaTu vei fi mereu langa mine, timpul ce trece va sta. Si rasaritul cu apusul.. .poate, se vor saruta.


Uneori ai nevoie de dragoste, uneori ai nevoie de singuratate, uneori de zi , alteori de noapte, uneori de frig , uneori de caldura... dar intotdeauna am nevoie de tine!!!!!!


inima..exista frunze care nu cad oricat de puternic vant ar fi; exista oameni pe care-i iubesti, pe care nu-i uiti niciodata chiar daca uitarea este lege a firii.


inimaNiciodata nu spune cuiva ca NU il iubesti, pentru ca iubirea arde ca un foc in suflet si daca il minti s-ar putea sa-l prajesti !


inima Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!


inima Sunt stele ce dispar in noapte, dar niciodata nu se sting, sunt departari ce par aproape si inimi tari care inving.


inima Esti atat de dulce atunci cand zambesti, cand razi, cand plangi, cand ma certi, cand ma alinti, cand ma iubesti!


inima Te iubesc ca sarea in bucate, cubuletul meu de zahar!


inimaDragostea adevarata e un "elixir" pe care odata gasit nu trebuie sa faci prostia si sa il consumi pe tot deodata, ci trebuie savurat in decursul unei vieti.


inimaAm tot visat la o iubire, cum numa-n vise ar putea sa fie. Te-am gasit si esti aievea, iti multumesc ca ai intrat in viata mea.


inima Iubire inseamna sa sculptezi in inima ta chipul celui iubit si ochii tai sa fie oglinda in care sa se reflecteze chipul celui iubit!!!


inimaTe iubesc atat de mult incat iti simt lipsa si cand esti langa mine!


inimaAfara-i frig si innorat/ Stau singur, trist si suparat/ Afara ploua si-i urat/ Simt inima vibreaza-n gat/Tu acolo, eu aici/ Vad lumini de licurici/ Tu esti acolo, eu aici ...


inima Sa iubesti nu e nimic , sa fii iubit e ceva , sa iubesti si sa fii iubit e TOTUL .


inimaAi fost, esti, vei fi totul pentru mine, chiar daca pare imposibil eu tot o sa te iubesc enorm...


inimaTe iubesc pt k existi, te iubesc pt ca ma faci sa rad, te iubesc pt tot ceea ce esti tu, TE IUBESC pt ca TE IUBESC .


inima Pentru mine iubirea este singurul motiv pentru care mi-as dori sa traiesc o mie de ani..


inimaDe-ar fii universul o lume plina de femei, si eu un astru printre ele, eu tot pe tine te-as alege caci esti iubirea vietii mele ... te iubesc..


inimaAi aparut ca un abur si de atunci imi insotesti pasii precum aerul, nu am uitat primul sarut care inca ii mai simt amprenta lui.


inimaEsti primu` meu gand inainte de a ma trezi si esti ultimu` meu gand inainte de a ma culca.


inima Dragostea e la fel ca o boala pe care daca nu o tratezi se agraveaza... si ca orice floare pe care daca nu o uzi se ofileste...


inima Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: chiar daca pleci, urmele-ti raman acolo .


inimaOdata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate, a fost o poveste, a fost ziua in care te-am intalnit pe tine.


inima Daca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine, as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul.


inima Atinge steaua de neatins si nu-i uita pe cei ce au crezut in tine!


inima Nu sunt cum sunt cand tu ma vezi, ci sunt cum sunt cand ma visezi. Deci dormi mai mult ca sa visezi, sa vezi cum sunt cand nu ma vezi .


inima Parfumul reprezinta sentimentele florilor. Adevarata prietenie este asemenea unui trandafir: nu-i realizezi frumusetea pana cand nu se ofileste...


inima Dragostea este tot ce avem, este singura modalitate in care ne putem ajuta unul pe celalalt.


inimaDragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta...


inima Dragostea este oarba si iubitii nu pot sa vada micile nebunii pe care le fac " - W.Shakespeare


inimaA iubi inseamna a darui mereu, pana ce simti ca te stingi. Si totusi, daruind iubire ,nu te mistui, ci...traiesti !


inimaCine esti tu? Cum de ai aparut in viata mea? Atat de brusc, atat de profund, atat de... PLACUT?!!


inima"You know how much I love you? Can't you tell? You should!""


inimaE greu sa iubesti, si va fi intotdeauna, dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste, si acela sunt EU .


inimaCand te-am vazut prima oara, mi-ai incalzit inima. A doua oara mi-ai produs scantei, iar acum imi fac inima sa arda!


inimaDe ploaie te poti ascunde dar de dragoste n-ai unde, caci oriunde te-ai ascunde ea la inima patrunde .


inimaDaca dorul tau n-ar fi toata noaptea as dormi...dar el vine fara veste shi pe mine ma trezeste!


inimaTu dai sens vietii mele si culoare sufletului ....


inimaCand un strop de ploaie va atinge gura ta, sa stii ca e o sarutare trimisa din partea mea.


inimaImi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine .. dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine...


inimaTu de vei iubi pe altul .. eu nu pot sa te opresc dar te rog sa iti fie mila de cuvantul TE IUBESC!


inimaTelefonul meu functioneaza cu dragoste. De cand te-am cunoscut nu s-a oprit niciodata.


inimaIti trimit cel mai fierbinte sarut virtual al tuturor timpurilor (tine telefonul lipit de buze): TTZZOOCC!


inimaDragostea nu are nevoie de cuvinte...Se poate spunde Te Iubesc cu o singura privire.


inimaDaca as putea sa rearanjez alfabetul, as pune tu si eu impreuna.


inimaTu poti sa te-ndoiesti de soare,/ De focul ce scanteie-n stea,/ De legile nemuritoare,/ Dar nu si de iubirea mea.


inimaTe iubesc ingerasul meu !!!Tu esti tot ce am mai scump!


inimaPoti sa-ti spun astazi ca te iubesc ? Daca nu, pot sa-ti spun maine ? Dar poimaine ? Pentru te voi iubi in fiecare zi din viata mea!


inimaExista 4 etape catre fericire: 1-eu, 2-tu, 3-inimile noastre, 4-noi doi impreuna


inimaSunt innebunit dupa tine dar imi e teama sa iti spun ... te visez noapte de noapte dar am uitat sa iti spun ... te vreau doar pe tine.


inimaE chin sa nu te pot privi, e moarte sa nu-ti pot zambi ... ascuns in mine tu-mi zambesti, si ma iubesti si ma iubesti!


inimaDaca pe pamant exista vreun baiat care sa fie perfect pentru mine, atunci acela esti tu !


inimaA B C D E F G H I J K L M... mi-e dor de tine !!!


inimaSe spune ca doar odata in viata te indragostesti cu adevarat.. sper sa fiu si eu prin preajma ta !


inimaTu ma faci sa rad, tu ma faci sa plang, tu ma faci sa simt ca traiesc. tu ma faci sa iubesc!


inima Tot ce vreau este ca la "judecata de apoi" sa pot spune : "da. Dar am avut iubirea!". Asadar mai lasa-ti-ma sa traiesc.


inima Daca totdeauna minutul tau de iubire a avut doar 59 de secunde primeste din partea mea secunda care lipseste.


inimaInima-mi plange cu suspine, fiindca tu nu esti langa mine. Stiu, departarea este grea, dar te rog nu ma uita!


inimaAcum cand te iubesc, te rog nu spune NU, doar ptr tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu!


inimaEsti o bucata de raza rupta din soare si cazuta pe pamant pt. a-mi lumina inima si sufletul pierdut in splendoarea frumusetii tale.


inimaCate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand!


inimaDragostea este un dar, nu o obligatie, ascultati inima si ai incredere intotdeauna in persoana pe care o iubesti...


inimaNu dispera cind soarta te apasa si nici nu plinge de-al tau destin caci dupa un chin viata-i mai frumoasa cum dupa ploaie ceru-i mai senin.


inimaAi fost si ai ramas doar o amintire dar viata trece si voi lupta sa merg inainte... voi lupta precum trestia lupta inpotiva vantului .


inimaCine are capacitatea de a se indragosti, poate avea mereu incredere in iubire si in valoarea omului de care s-a indragostit!


inimaIubirea conduce regii, campul, pamantul, oamenii de pe el si sfintii de deasupra... Pt ca dragostea este Rai, iar Raiul este dragoste!


inimaInima unui indragostit e ca o usa, se deschide atunci cand nu te astepti si nu intotdeauna la usa este cine trebuie.


inimaAm buzele umde si i-ti rostesc numele, am o inima,un suflet, o noapte si o zi, am vise si sperante dar ma presus de toate am sentimente si ele i-ti apartin.

By Andreica Cristina


inimasa tii la cineva e usor...sa tina la tine e greu.Ma intreb cum ai reusit sa ma faci sa tin la tine?

By Tanta


inimaintr-o zi am inceput sa plang si o lacrima rostolindu-se pe obraz a cazut in mare iar atunci cand tu o vei gasi sa stii ca voi renunta la tine.te iubesc enorm

By Roscata


inimanu pierde timpul cu cineva care nu este disponibil sa si-l petreaca pe al lui cu tine!

By T@nt@


inimaSaruta-ma si vei vedea stelele.Iubeste-ma si ti le voi da.


inimaIubita mea, ieri te-am iubit mai mult decat alaltaieri si mai putin decat azi. Azi te iubesc mai mult decat ieri si mai putin decat maine. Maine am sa te iubsc mai mult decat azi si mai putin decat poimaine. poimaine am sa te iubesc mai mult decat maine si mai putin decat raspoimaine. Raspoimaine nu stiu cat am sa te iubesc pentru ca nu s-a inventat inca cuvantul care sa defineasca ziua care urmeaza. Dar cred ca ai prins ideea.


inimaDaca as planta o floare de fiecare data cand ma gandesc la tine,as merge acum printr-o gradina plina cu flori fara sa-i mai gasesc capatul...


inimaMa tem ca, daca m-ai iubi, mi-ar exploda tâmplele de atata fericire. Tâmpla dreapta mi s-ar prelinge pe sâni si pe coapse si s-ar scurge intr-o crapatura de pe podea.Tâmpla stânga s-ar desprinde de mine si, delirind, ar pluti in nestire pâna când s-ar izbi de o stea. Totusi, te rog mult, iubeste-ma.


inimaDragostea ta má face sá má topesc ca o bucatá de gheatá în a ta palmá de foc si sá má înalt fárá aripi spre luná, spre infinit.


inimaOchii tãi ca douã izvoare, m-au prins în mrejele lor si mi-au insuflat o dragoste nebunã.


inimaAfarã plouã. Cu lacrimi mari si fierbinti. Le-am gustat si erau dulci. Erau de la tine oare?


inimaDin prima zi cand te-am vazut mi-ai placut foarte mult te doresc la disperare te iubesc te iubesc.
By Daniel Stencea


inimaFericire... e un cuvânt sublim... iubirea seamànà a avere, o dragoste, dar totodatà si durere, iubirea poate fi frumoasà, dar uneori si furtunoasà. Dacà vreodatà iubirea te va lua pe aripa ei... nu o alunga... càci vei regreta...


inimaTe-am cunoscut în clipe grele/Când sufletul-mi era pustiu/si m-am îndrãgostit de tine/Fãrã sã vreau, fãrã sã stiu.


inimaEsti viata mea... Esti sufletul meu... Fara tine inima mea nu ar mai putea bate...Fara tine viata mea ar fi pustie...Intr-un cuvat fara tine nu pot trai
By Onutza


inimaTocami am fost anuntata k un ingerasi a cazut din cer....teai lovit tare scumpule?:D
By Alina


inimaCel ce se chinuie sa atinga o stea de multe ori se imiedica de un simplu nu pot
By Alina


inimaSa nu iti fie teama niciodata de IUBIRE....sa iti fie teama de persoanele care pot interveni intre tine si iubirea ta:((
By Alina


inimaAs vrea sa fiu o floare pe care s-o mirosi, as vrea sa fiu si lacrimi in ochii tai frumosi...As vrea sa fiu un nor, sa ma preschimb in ploaie si apoi pe trupul tau sa curg siroaie...As vrea sa fiu eu insami...as vrea sa ma iubesti!
By Andreea


inimaCe frumosi sunt ochii tai albastrii, cand pictez totul in negru si suspin in noapte fara sa te stiu aproape
By Alina


inimaImpreuna vom cunoaste lume....eu stiu raiul...tu sti iadul....hai sa cunoastem impreuna PARADISUL
By Alina


inimadaca Dumnezeu a facut ceva bun pe lume te-a facut pe tine ca sa alini suferinta mea, iar daca a facut ceva rau m-a facut pe mine ca sa stric ceea ce faci tu ptr altii
Mesaj anonim


inima...te caut...in vise..te caut in tot ce fac,dar nustiu unde te-ai ascuns... singur... si trist!!!
By janel_rebelul


inima8 litere 2cuvinte 1singur inteles:TE IUBESC
By Alexa


inimaTE IUBESC LA BINE TE IUBESC LA GREU TE IUBESC PE TINE SI NU-MI PARE RAU.
By Mary


inimaLacrimi amare imi acopera ochii...cand noaptea la stele stau su privesc...iar somnu-i departe, nu pot sa-l apropii...si doar la TINE ma gandesc...:((
By Ancutza


inimacand esti batran,iubesti mai mult si suferi mai putin.
By Scumpik


inimaIn loc sa fi mandru ca asa bijuterie de fata te cauta, tu ii intorci spatele si fugi! Multi vor bijuteria si nu o au...
By Ana Maria


inimaDeschide usa sa pot patrunde in tine, sa ma iubesti sa te iubesc, sa traim clipe de vis! Deschide ochii, si uite, sunt eu o fiinta singura, care te asteapta fara o ezitare! Dezchide-ti bratele, prinde-ma si pastreaza-ma pentru todeauna!!!
By Ana Maria


inimaTe vad, intoarcete, sa te privesc mai bine , sa imi aduc aminte ce clipe frumoase le avem petrecute! Uitate la mine, ochii tai ce ma cuprindeau de atata caldura, acum privirea ma ocoleste si pare a fi rece! De ce???
By Ana Maria


inimate iubesc mai mult k p mine, u esti tot pt, me. te iubesc
By Maria


inimasarutul tau e apa,parfumul tau e vazduh,chipul tau e de inger,privirea ta-i fierbinte...de asta te iubesc
By Maftei Raluca Nicoleta


inimaO fata intreaba pe un baiat:iti plac?El a raspuns nu!Ma gasesti dragutza?El a raspuns nu!Ea l-a intrebat:ma aflu in inima ta?El a raspuns nu!Pt ultima data ea l-a intrebat:dak plec vei plange dupa mine?El sp nu!Ea a plecat trista si atunci el a prins-o de mana spunandu-i:eu nu te plac,eu te iubesc.Nu te gasesc dragutza,te gasesc superba.Tu nu esti in inima mea,tu esti insumi inima mea.Eu nu voi plange dupa tine,eu voi murii dupa tine!
By kt@lyn@ & O@n@


inimaM-ai facut sa te plac fara sa te vad in fata mea.M-ai facut sa te simt fara sa te ating.Tin la tine ca la un inger nevazut, fara sa stiu cine esti te port in suflet.te iubesc mult.
pt.Mihai
By Maria


inimainger si demon la un loc...ma faci sa tremur fara rost,ma faci sa-mi ies din minti de dor si ma minti deseori knd imi spui k ma adori!!!!
By Oana-Madalina


inimao sarutare dulce ca mierea o maNGAIERE FIERBINTE UN ZAMBET CARE SA TOPEASCA TOTUL SI UN INGER DE CARE SA FI PAZIT TOATE ACESTEA TI LE TRIMIT!
By farc ivana


inimachiar daca nu sunt cu tine...trebuie sa stii ca ma gandesc doar la persoana pe care o iubesc, acea fire angelica care ma face fericit doar auzindu-i vocea prin telefon...te iubesc mult si mi-e tare tare dor de tine:*
By Biank_doll


inimaprivesc ktre cer sc rog o stea sa t sarute in loql meu,luna sa-ti vegheze somnul,iar ingerii sa-ti indulceask visele,inchide ochii s voi fii langa tine
By Nicoleta


inimaIn noaptea trista care ne desparte...poate simti in jurul tau suspine...e dorul meu ce vine de departe...si obosit adoarme langa tine...
By Catalina


inimaAm scris pe cerul albastru,dar norii mi-au sters cuvintele.Am scris pe tarmul marii,dar valurile mi-au sters cuvintele.Am scris pe pamantul sin gradina mea,dar vantul mi-a spulberat cuvintele.Am scris pe inima mea si nimeni si nimik nu-mi va putea sterge numele tau! Te iubesc.....M
By Nico


inimaAs vrea sa-ti fur buzele sa nu le srute nimeni,as vrea sa-ti fur ochii sa nu farmece pe nimeni,as vrea sa-ti fur inima sa ma iubeasca doar pe mine
By Nico


inimaAi inchis marea in ochi si soarele in suflet. Ca ma topesc de cate ori ma atingi si ma infior de cate ori ma privesti...TE IUBESC SI NU O SA RENUNT NICIODATA LA TINE!!!

By iulyana_sweetgirl


inimaCand ziua iar se va ivi, zambeste dragul meu, ea iti va darui dragostea mea, sarutul meu. Zambeste lung si nu fi trist- mai trece inca-o zi ce ne desparte pana vii.

By Constantinica Adina


inimaamintirile`mi lina somnul...si`mi trezeste`n mine dorul...ca visele sa`si faca ivirea ...si eu sa`mi inec dorul...

By Sw33t Ang3l


inimaochii mei...sa nu uiti nicioodata de ei....

By Sw33t Ang3l


inimak aripi d fluturas,vine in zbor un ingeres...ghici ce are pt tine?...un sarut dulce d la mn k sa dormi si tu mai bn.noapte buna,te iubesc!!!

By Iulia


inimacand dragostea vb vocile tuturor zeilor par adormite in armonia raiului

By condurache manuela


inimaiubindu-te am inteles ce inseamna fericirea,cunoscandu-te am inteles k sunt fericita.Te voi iubi mereu viata mea

By bebe


inimaDe cand te-am vzt inima imi adie k o petala de trandafier suletul tresare la atingerea ta ai fost si vei ramane tot timpul in viatza mea...te iubesc!

By iubi tau


inimasi dak nu-s langa tine si dak nu-mi esti iubit,e pt ca dragostea noastra e mult mai presus de teluric!

By Cirstea Ancuta


inimaTe-am vazut si mi-ai placut,ochii tai mi0au spus ceva:k-ai vrea sa ma iubesti,dar lumea te tine si eu iti lipsesc.Dar ce sa-ti fac dak pe ei ii asculti,dak mai placea n-ai asculta altceva.

By Scodrea Andreea


inimaTu poti sa te-ndoiesti de soare,
De focul ce scanteine in stea,
De legile nemuritoare,
Dar nu si de .........
Iubirea mea !

By BandiTu


inimaEu sunt Eu si Tu esti TU / Si e bine nu zic nu, / Da-i mai bine sa fim :NOI; / Sa fim UNU si nu doi

By rebelu_4all


inimaDe la o vreme ma doare inima si ma gandeam sa ma duc la cardiolog. Apoi mi-am dat seama ca mi-e dor de tine.

By Lavinia


inimaUneori dragostea ma facut sa ma simt singura chiar dak erai linga mine,dragostea ta mia aratat adevarata fericire...nu pot trai fara dragostea ta.

By Luminita


inimaun carbune aprins este usor de stins,dar o dragoste curata nu se stinge nicio data

By ROBERTA


inimaDaca ma vezi pe strada sa nu ma bagi in seama si daca ma bagi in seama sa nu ma atingi si daca ma atingi sa nu ma saruti si daca ma saruti sa nu te opresti...

By Adryana


inimaUn inger ma intrebat de ce tin asa de mukt la tine.I-am spus ca nu exista nici un motiv ca sa nu fac asta.....TE IUBESC

By alexa&dany


inimate iubesk kum nu am mai iubit vreodata iubitul meu.si vreau sa fim impreuna mereu.
pt flavius

By Oana


inimaNu vreau sa vezi ca sunt ranita. dar nici nu pot sa te iubesc, caci inima in piept zdrobita, sopteste-ntruna ,,TE IUBESC"

By Marina


inimaE GREU SA IUBESTI SI VA FI INTOTDEAUNA,DAR ADU-TI AMINTE CA CINEVA TE IUBESTE SI ACEEA SUNT EU.
PTR UN URSULET IUBIT DE LA IUBITA LUI.


inimaTE IUBESC ATAT DE MULT INCAT NU CRED CA CINEVA VA PUTEA SA TE IUBEASCA VREODATA MAI MULT DECAT MINE.ESTI TOT CEEA CE AM NEVOIE,ATUNCI CAND ESTI LANGA MINE SUFLETUL MEU E PLIN DE DORINTA,INIMA IMI TRESARE SI PARCA NU MAI SUNT EU.NU CREDEAM VREODATA CA VOI IUBI ATAT DE MULT,CA AS VREA SA NU PLECI NICIODATA DE LANGA MINE,SA TE FAC FERICIT.TE IUBESC SI STIU CA SI TU MA IUBESTI,MI-AI DOVEDIT IN NENUMARATE RANDURI,TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU.
DE LA GEO PTR IUBIREA MEA UN URSULET IUBIT[SCF]


inimaTE IUBESC LA NEBUNIE CA UN TORT IN FARFRIE TE AS MINCA CU LINGURITA SI TIAS SARUTA GURITA
By Claudia


inimaIngeri dorm, stelele se sting,
Tu nu esti aici, nu pot sa te ating,
In linistea noptii la tine ma gandesc
Si as vrea sa stii cat de mult te iubesc.

By Andreyutza


inimaFluturii traiesc doar o zi pe pamant...As vrea sa ma fiu anscut fluture...Sa petrec acea zi alturi de tine...Ca mai apoi sa mor fericita...Si sa ma inalt la cer...Sale spun celor de acolo...Ca si pe pamant exista RAIUL...IN BRATELE TALE!

By Ade


inimashhhh...nu mai zi la nimeni dragul meu.....visam impreuna acelasi lucru,zambim doar noi....descoperim lumea prin ochii celuilalt....suntem fericiti zi de zi....si nu intrebam de ce....raspunsul e simplu:pt ca NE IUBIM!!

By Bia:*


inimaSimt ca inima mea explodeaza,nu inteleg unde mai incape atata iubire!!!Simt ca pe zi ce trece te ador din ce in ce mai mult.Te iubesc fara promisiune,te iubesc cu fapte!!!

By lorena


inimaN-as fi crezut vreodata ca cineva intr-o zi de dragul meu va zambi,si voi putea sa fac pe cineva pentru mine sa isi dea viata,nu pot uita vremea cand tu imi dadeai cu drag inima ta,nu pot uita cand tu traiai doar din iubirea mea,cand tu zambeai si langa mine mereu in brate ma strangeai,cand tu plangeai de fericire cand ma sarutai,ochii mei acum te-au uitat,au trecut ani de cand ai plecat,mi-ai lasat ceva in inima mea,nu pot uita vremea cand imi dadeai cu drag inima ta.

By lorena


inimaImi reamintesc clipa dulce
Cind ai aparut in viata mea,
Ca-o fantoma ce seduce.

Imi reamintesc primul sarut
Care ne-a unit,
Si zinbetul tau dulce
Care l-am primit.

By Ludmila


inimaDaca vintul ii de la munte
Si el vine-n partea ta,
Tu sa-l lasi sa te sarute
ca-i trimis din partea mea.

By Ludmila


inimaEu:
Cele mai dulci cuvinte
Vin doar de la tine
Cele mai dulci alinte
Le am doar de la tine
Cele mai imparatesti mangaieri
Le primesc de la tine.
Tu:
Singura iubire
O ai de la mine
Increderea mea
E in inima ta
Amandoi:
Sentimentul de iubire
il traiesc doar langa tine.

By EmO KiD


inimaDaca mai iubi.........Eu ash trai..........Daca ma iubesti........De ce nu ma doresti?...........Imi pun aceeasi intrebare in fiecare zi.............Shi-astept sa-mi raspunzi dar e prea tarziu..

By EmO KiD


inimaAs vrea sa te sarut,sa te musc de buza de jos...si sa-ti intru in sange asa cum mi-ai intrat tu mie in suflet...

By MATZONE


inimaam devenit dependenta de tine,dependenta de atingerile tale,de vocea ta,de sarutul tau si de tot ce tine de tine!sunt creatia ta,menita sa te iubesc o vesnicie!

By dorina


inimaiubirea te doboare si nu te intreaba niciodata daca esti pregatit...si atunci cand pleaca niciodata nu te intreaba daca tu o sa suferi sau daca vrei sa te paraseasca...dar intotdeauna iti lasa o speranta ca intotdeauna cineva va fi undeva,candva pentru tine si sufletul tau...

By lacrimi de sange


inimae o noua zi, un nou rasarit de soare, astept sa vi dar ai plecat si doare..

By alin khelu


inimaNu stiam ce inseamna dragostea... stiam doar ca intr-o zii o sa am si eu parte de a si speram sa fie asa!Dar sa intamplat mai repede decat am crezut a fost in 26 decembrie cand dragostea mia facut viata mai frumoasa!ai venit tu puiule si mai facut sa fiu tare si sa imi areti cat de frumos e sa iubesti si sa fi iubit!niciodata nu am scris nimik pentru nimeni si niciodata nu am stiut sa dau mai mult decat am!dar tie iti dau toot ce am! dar mai presus de orice vreau sa te iubesc cum nu o sa mai iubesc vreodata.. si vreau sa stie o lume intreaga ca te iubesc si ca sunt iubita si ca viata in doi este frumoasa!te iubesc norby!!privesc in viitor si te vad pe tine!!sunt departe de tine si doru asta ma chinuieste ingrozitor de tare dar ma tine tare iubirea si gandul ca te am pe tine si ca o sa te vad!!sunt departe dar asteaptama iubirea mea ca vin si o sa fiu numai a ta si numai cu tine!!sincer TE IUBESC!

By byanca


inimai am in lovei am in lovei am in lovei am in lovei am in lovei am in lovei am in love

By janejane


inimaPe un cimp plin de flori de as merge, Eu tot pe tine te as alege, Nu dupa miros si frumusete doar dupa stralucire Incit si luna si stelele ar fi invidioase ca stralucesti mai mult ca ele, Ca pentru mine esti cea mai stralucitoare floare. TE ADOR DRAGA MEA

By ionut '' tuky''


inimaCeea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte. Te iubesc!

By barbulescu lumy


inimaCe se intampla cu mine ? Gandurile, ideile si visele au luat-o razna! In capul meu este imaginea, zambetul, privirea si cuvintele lui!

By Vampirela


inimaCeea ce ma face sa sper ca voi avea o zi perfecta e acel chip luminos, acel zambet frumos si acei ochi verzi sclipitori!

By Vampirela


inimaIubirea este un sentimen care are o putere supranaturala pentru ominirea nostra daca nu stii cu sa o folosestii poate sa fie multe momente defecile.maii bine iubiti da cu adivarat.si nu va jucatii cu sentimentele.

By Alex


inimaDRAGOSTEA ESTI MULT PREA MULT DECIT UN SENTIMENT ESTE ROSTUL NOSTRU IN VEATA,FARA EL NARE ROST SA TRAESTII..

By Alexandru


inimade ce ai ales sa minti cand puteai sa imi zici totul in fata de ce ai ales sa ikmi ranesti sufletul cand tineam la tine. am avut incredere ca timpul se va scurge printre noi dar de fapt se scurge pe obraji mei!

By noris


inima...pentru-n strop de fericire si un gram din a ta iubire, un loc in inima ta, toata viata eu mi-as da...esti cel mai frumos lucru care mi se intampla...minunea mea frumoasa!!!

By @nc@


inimaMereu am visat sa ma indragostesc...si uite ca cu un an in urma mi s-a primit!M-am indragostit de un baiat intimplator...L-am vast doar o data ...kind el venise in concediu,din armata!Dupa care l-am asteptat 6 luni,sa finiseze armata...si uite ca si akum sunt cu el!Il iubesc mult mult mult.Iubirea este cel mAI PUTERNIK SENTIMENT CARE INVINGE ORICE...SI DISTANTE...SI NEINTELEGERI..Iubiti si veti trai cu adevarat

By Papusa


inimaDoi ochi plini de lacrimi. Un zambet fara farmec. O inima singura si o viata fara rost. Asa sunt eu fara tine. Imi lipsesti tare mult.te iubesc enorm si te vreau inapoi:*