Mesaje sms de noapte buna

۞ Noapte buna puisor eu te pup pe obrajor, iti doresc un somn usor ca o pana intr-un zbor.

۞ Privesc catre cer si rog o stea sa te sarute in locul meu, luna sa iti vegheze somnul, iar ingerii sa-ti indulceasca visele! Noapte buna!

۞ Si ingerii sunt gelosi pe mine ca dorm si te visez pe tine

۞ Stelele sunt pe cer, la fel si luna, o imbratisare, un zambet, te sarut o data, te sarut de 2 ori, acum e timpul sa treci la somn. Noapte buna ingerul meu!

Mesaje de Noapte Buna

۞ Cauta-ma in cerul senin, in lumina noptii, in raza lunii, in linistea diminetii. Daca nu ma vei gasi, inchide ochii..adormi si eu voi veni in visele tale si te voi saruta! Noapte Buna

۞ Somn usor, vise placute ingerii sa te sarute pe gurita si pe frunte,iar in noaptea care vine un pupic si de la mine!

۞ Sa visez un inger? Dar am deja un vis… si am si un inger… iar ingerul e visul meu… Tu esti tot ce mi-am dorit! Te iubesc!

۞ Acum ca soarele s-a stins si stelele s-au aprins, ochi tu i-ai inchis si noapte buna eu ti-am zis

۞ In noapte trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau suspine, sa nu te sperii..e dorul meu ce vine s-adoarma linga tine..Noapte Buna!

Mesaje SMS de Noapte Buna

۞ As vrea ca dupa ce citesti acest SMS de Noapte buna, sa adormi cu mine in gand.

۞ Noapte buna somn usor sa visezi un porcusor!

۞ Iti urez din colt de luna, somn usor si noapte buna si de pe o mica stea un sarut din partea mea.

۞ La sfarsitul acestei zile, gandul meu zboara spre tine si-ti trimite incetisor noapte buna, somn usor si ingerul ce te pazeste un pupic iti daruieste. E pupicul de la mie ce l-am trimis pentru tine ca sa poti dormi mai bine.

Mesaje de Noapte Buna

۞ Stelele sunt pe cer, la fel si luna, o imbratisare, un zambet, te sarut o data, te sarut de 2 ori, acum e timpul sa treci la somn. Noapte buna

۞ As vrea sa fiu o floare in mainile tale, un zambet pe buzele tale, raza de luna care iti spune seara noapte buna

۞ Mi-e dor de ochii tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor, de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador, noapte buna puisor

۞ Daca ochisorii cei plini de farmec n-au atipit, eu le inchid pleoapele cu dulcele mele buze si le doresc vise placute si somn usor.

SMS de Noapte Buna

۞ As dori sa vin la tine, unde bate gandul tau, sa-ti sarut gurita dulce si sa dorm pe bratul tau.

۞ Am rugat un ingeras din zare sa-ti trimit-o sarutare si pe luna ca sa iti spuna somn usor si noapte buna..

۞ Iti trimit din stele o gurita de placere iar din razele de luna, o frumoasa noapte buna

۞ Noapte buna ingerasi, noapte buna puisor, te iubesc si simt ca mor

Mesaje SMS de Noapte Buna

۞ Cu aripi de fluturas, vine in somn un ingeras si ghici ce are pentru tine? Pupici dulci de la mine ca sa poti dormi mai bine.

۞ S-ar putea sa adorm numai din dorinta de a-ti vedea chipul chiar si in vis..

۞ Daca dorul tau n-ar fi toata noaptea as dormi.. dar el vine fara veste si pe mine ma trezeste!

۞ Daca luna ar iubi noaptea la fel de mult cum te iubesc eu pe tine, soarele nu ar mai rasari niciodata.

Mesaje de Noapte Buna

۞ Visez doar la tine..visez ca vei fi mereu langa mine. Oare visul meu se va implini?

۞ Nu te gandi la mine.. sunt in ochii tai, in mintea ta, in inima ta, in sufletul tau, oriunde.. totusi daca ma vrei, doar inchide ochii si asculta ce iti spun.. mi-e dor de tine.. Noapte Buna