Love sms. Mesaje de dragoste

As vrea sa fiu o lacrima ce izvoraste din ochii tai frumosi. Daca a i fi o lacrima a mea nu as mai plange niciodata de teama sa nu te pierd.. i love you and i know it is very hard to keep you close to me ... baby...


inimaRegret ca esti departe/ si nu te pot vedea/ dar te am mereu aproape/ in inimiora mea !


inimaCand cineva te vede are nevoie de o secunda sa fie impresionat, un minut sau doua sa se indragosteasca, o ora sa te iubeasca si o viata sa te uite.


inima Ai inchis marea in ochi si soarele-n suflet,ca ma topesc de cate ori ma atingi, si ma-nfior de cate ori ma privesti, te iubesc si n-o sa renunt niciodata la tine...


inimaAr trebui sa te denunt pt. trafic de droguri! Dar nu o fac pt. ca sunt dependenta.. si as muri fara o doza zilnica din sarutarile tale!


inimaIn fiecare zi lipsa ta ptr mine este un chin si nu-mi doresc decat sa te am din nou langa mine. Te rog intoarce-te si ramai cu mine... TE IUBESC!!!


inimaDurerea ce o port, nu pot s-o mai suport, in lacrimi ma topesc in lacrimi ma trezesc... de ce oare TE IUBESC ?


inimaCand o sa ne intalnim vreau sa te sarut dulce, cand o sa dormim vreau sa te tin in brate. Esti ingerasul meu si vreau sa am grija de tine. Imi lipsesti mult...


inimaTi-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.


inimaDaca as amaneta un gram din dreagostea mea pt tine, ti-as cumpara lumea intreaga si inca ceva ...sper ca esti bine.


inimaCel mai trist lucru in lume, este acela, ca uneori sufletul ti-l ia tocmai acela ce nu are nevoie de el.


inimaCand cineva va putea scrie cu un cub de gheatza pe soare inseamna ca te va iubi mai mult ca mine.


inimaSpune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi...


inimaDaca un sarut ar fi o picatura de ploaie, ti-as trimite dusuri, daca o imbratisare ar fi o secunda, ti-as trimite ore, daca un zambet ar fi apa ti-as trimite marea, daca iubirea ar fi un om.. as indraznii sa iti spun ca te iubesc.


inimaDaca te va durea vreodata in viata, si din ochii lacrimi i-ti vor curge , nu te intrista, pentru ca cel mai frumos vis este acela care nu se implineste!!


inimaAstept o raza sa-mi patrunda in suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna "te iubesc!", iar acea raza sa fie vocea ta ce ma trezeste de dimineata!


inimaAdevarul este ca tu esti viata si dorinta mea. Nu stiu cum sa-ti multumesc ca-mi dai prilejul sa te iubesc. Cu toata dragostea, iubitul tau


inimaEsti un trandafir crescut in inima.Promit sa devin apa,aer,pamant,ca sa nu te ofilesti,dar tu promitzi sa infloresti doar pentru mine?Te iubesc!
By Dee@


inimaAs vrea sa-ti scriu cu stele pe cer cat de mult te iubesc,dar din pacate nu exista atatea stele ca sati pot scrie toata dragostea mea.
By Lavi


inima Pana sa te intalnesc, nu credeam ca exista persoane fara de care sa nu pot trai, si tu esti una dintre ele. Ce pot sa-ti spun: Te iubesc si ajunge restul iti arat nu-ti mai spun


inimaDe-ash putea sa-tzi insemn privirea-tzi prin vorbe shi farmecul prin ritmuri, vor spune cei ce vin: "Poetul minte! N-au existat asemeni ingeri pe Pamant!"


inimaE greu sa iubesti, si va fi intotdeauna, dar adu-ti aminte ca cineva te iubeste, si acela sunt EU


inimaSaruta-ma si vei vedea stelele. Iubeste-ma si ti le voi da.


inimaSa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga, dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!


inimaAcum itzi testez umanitatea...Testez,,,,testez,,,,,Inca testez mhhhh? Rezultat negativ nu esti om! Am descoperit ca de fapt esti un inger!


inimaInima-mi plange cu suspine, fiindca tu nu esti langa mine. Stiu, departarea este grea, dar te rog nu ma uita!


inima Daca totdeauna minutul tau de iubire a avut doar 59 de secunde primeste din partea mea secunda care lipseste


inimaTot ce vreau este ca la "judecata de apoi" sa pot spune : "da. Dar am avut iubirea!". Asadar mai lasa-ti-ma sa traiesc


inimaDe-ar fi sa scriu in versuri, ce pentru tine simt, Luceafarul lui Eminescu ar fi prea scurt!


inimaIntr-o noapte o stea m-a intrebat: "De ce nu o lasi dc te face sa plangi?" I-am raspuns: "Stea,tu ti-ai parasi cerul?"


inimaTot timpul sa desenezi cercuri in jurul celor pe care-i iubesti, nu inimi, pt ca inimile se pot rupe, dar cercurile nu au capat


inimaPentru a trai am nevoie de batai de inima. Pt asta, am nevoie de o inima. Pt o inima am nevoie de fericire. Pt fericire, am nevoie de tine


inimaDorinta mea este sa-ti spun cat de mult te iubesc!; sa te vad in fiecare zi sa-ti stiu bucuriile si sa-ti alin necazurile


inimaM-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!


inimaSunt 6 bilioane de oameni in lumea asta. Nu stiu de ce-ti dau mesaje. Poate pt ca 5.999.999.999..de oameni nu te pot inlocui!


inimaUndeva, cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa. Asa ca atunci cand esti singura, adu-ti aminte ca cineva ,undeva ,se gandeste la tine!


Oricat de speciale ar fi cuvintele, nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet


inimaAcum cand te iubesc, te rog nu spune NU, doar ptr tine mai traiesc. Te rog iubeste-ma si tu!


inimaIubesc florile, dar daca ele se ofilesc, RENUNT! Te iubesc pe tine si nimic pe lume, nu ma va face sa RENUNT!


inimaTu ma faci sa rad. Tu ma faci sa plang. Tu ma faci sa simt ca traiesc. Tu ma faci sa iubesc!


inimaO lacrimã-mi curge usor pe obraz,/Iubirea ta mã poartã în extaz,/si inima-mi plânge,/si sufletu-mi plânge,/Iubirea mea la tine nu ajunge.


inimaDragostea ta má face sá má topesc ca o bucatá de gheatá în a ta palmá de foc si sá má înalt fárá aripi spre luná, spre infinit.


inimaTu esti steaua care a cázut atunci, când dragostea mea s-a stins, pentru câteva clipe ale mândriei.


inimaTu esti golul vietii mele pustiite si norul ce mi-a umbrit existenta pe acest pámânt.


inimaTu esti raza de soare ce a pátruns în sufletul meu si mi-a dáruit un pic de sperantá si alinare.


inimaTu esti acel vis ce s-a sfârsit odinioará atât de dureros.


inimaCat de mult te iubesc nu vei sti niciodata. Totusi, pentru a da o dimensiune infinitului iti pot spune ca 59 de secunde din fiecare minut de-al meu inima mea bate pentru tine. E mult sau e putin ? ...când vei sti raspunsul se va risipi si misterul !!!


inimaA iubi inseamna a inceta sa traiesti pt tine, a face ca toate sentimentele omenesti, teama, speranta, durerea, bucuria sa nu depinda decat de o singura persoana - fiinta iubita


inimaCine vrea sã subjuge si sã cãlãreascã un om, încearcã sã-l schimbe. Cine iubeste un om îl acceptã asa cum este.


inimaÎn adâncul sufletului tãu, ai impresia cã fiecare om nu doreste altceva decât sã iubeascã si sã fie iubit.


inimaCine are capacitatea de a se îndrãgosti, poate avea mereu încredere în iubire si în valoarea omului de care s-a îndrãgostit.


inimaDragostea noastrã e la fel ca o boalã pe care dacã nu o tratezi se agraveazã si ca orice floare pe care dacã nu o uzi se ofileste.


inimaDacã am fi pietre nu am avea nevoie de cuvinte, dacã am fi picuri de ploaie nu am avea nevoie de lacrimi, dar suntem oameni si avem nevoie de dragoste oricât de departe ar fi ea si oricât de greu ne-ar fi sã ajungem la ea.


inimaDoar o petala aruncata, a alunecat grabita pentru a pecetlui despartirea noastra...Acum "gradina" este goala si vantul "alearga" de la un capat la altul pentru a da fila cu fila viata mea si pentru a "matura" petalele cazute..


inimaChiar daca inima îti plânge, în fata oamenilor trebuie sa zâmbesti mereu, altfel ei îti vor cunoaste tristetile si te vor compatimi ca pe un om slab


inimaMa tem ca, daca m-ai iubi, mi-ar exploda tâmplele de atata fericire. Tâmpla dreapta mi s-ar prelinge pe sâni si pe coapse si s-ar scurge intr-o crapatura de pe podea.Tâmpla stânga s-ar desprinde de mine si, delirind, ar pluti in nestire pâna când s-ar izbi de o stea. Totusi, te rog mult, iubeste-ma.


inimaDacá esti o stea,... iar eu iubirea ta..., atunci sunt sigurá ca aceastá stea va stráluci vesnic. Crede-má, esti pentru mine cel mai pretios lucru si nu cred cá dragostea ce o simt pentru tine se va stinge vreodatá.


inimaUn cer senin cu mii de stele deasupra gândurilor mele departe duse-n depàrtàri... trezind în mine noi fiori. Un gând trist si dureros, la ce va fi, la ce a fost apasà greu sufletul meu... cu gândul dus la chipul tàu S-a îndreptat càtre luminà si clipa aceea a dispàrut luând fiorul nou nàscut"


inimaIf I could hold a star for every time I think of you, I would be holding the whole universe in the palm of my hand." "True love doesn't consist of holding hands, it consists of holding hearts.


inimaDacã am fi pietre nu am avea nevoie de cuvinte, dacã am fi picuri de ploaie nu am avea nevoie de lacrimi, dar suntem oameni si avem nevoie de dragoste oricât de departe ar fi ea si oricât de greu ne-ar fi sã ajungem la ea.


inimaNumai suflete vulgare isi batjocoresc dragostele de odinioara


inimaIubirea ...este una din nevoile fundamentale ale fiintei noastre


inimaMai invatat sa lupt si lupt pentru tine,mai invatat sa stiu ce doresc si te doresc pe tine,mai invatat sa iubesc si acum te iubesc pe tine
By Marina


inimaPe drumul care-ti sta deschis priveste fara frica si tot viata ca un vis sa-ti fie fericita
By Grety