Mesaje sms de ziua indragostitilor

♥ Iubeste-ma pentru mine si nu pentru ceea ce nu o sa fiu niciodata, pentru ca ceea ce ai este ceea ce vezi si eu nu pot fi altcineva decat ceea ce sunt. Iubeste-ma pe mine si ti-ai dori sa fiu

♥ Si ingerii sunt gelosi pe mine ca dorm si te visez pe tine

♥ Nu poti sa te indoiesti de lumina soarelui. Chiar daca, fiind prea multa, arde si calcineaza. Fi-mi raza si zambet, esti toata lumina mea

♥ Ce ar fi frumusetea fara inteligenta, bogatia fara iubire, viata mea fara tine?

♥ As vrea sa fiu o stea... o stea cazatoare, sa cad in inima ta si sa nu mai pot pleca. Te iubesc!

♥ Pentru a trai am nevoie de batai de inima, pentru aceasta am nevoie de o inima. Pentru o inima am nevoie de fericire, te iubesc inima mea!

♥ Asa cum oceanul se arunca catre tarm, asa cum muntii se inalta catre cer, asa cum copilul mic are nevoie de mama asa am eu nevoie de tine mereu in viata mea. Tu esti soarele vietii mele, tu esti bucuria mea, tu esti tot ceea ce este mai bun pe lumea asta! Te iubesc!

♥ As vrea sa-ti multumesc ca existi alaturi de inima mea, sa-ti multumesc ca ma ajuti sa zambesc, sa-ti multumesc ca-mi esti alaturi atunci cind imi doresc...iti multumesc...si-ti spun din inima ca TE IUBESC

♥ Daca as prinde cate o stea in palma, pentru fiecare data cand m-ai facut sa zambesc, atunci tot cerul instelat ar incapea in pumnul meu

SMS de Valentine's Day

♥ E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa suspini dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit!

♥ Mi-ar place sa ma pot juca cu timpul,sa confund secunda cu minutul,minutul cu ora,sa ajung lainima ta si sa-ti spun cadragostea noastra e infinita ca universul.

♥ Te voi iubi si atunci cind marile vor seca... Te voi iubi si atunci cind stincile se vor topi... Te voi iubi si atunci cind scurs nisipul vietii va fii!

♥ Voi inceta sa te iubesc abia atunci cand un pictor surd va reusi sa picteze sunetul produs de o petala de trandafir in caderea ei in oceanul de cristal sau... poate nici atunci

♥ Stii, nu toti ingerii l-au parasit pe Dumnezeu pentru a stapanii lumea, unul dintre ei l-a parasit pentru tine...

Mesaje de Valentine's Day

♥ Nu poti sa te indoiesti de lumina soarelui. Chiar daca, fiind prea multa, arde si calcineaza. Fi-mi raza si zambet, esti toata lumina mea.

♥ Sunt aici, langa tine, in inima ta, sunt in fiecare privire si in fiecare raza de soare si mai ales sunt aici, aproape, intotdeauna tinandu-te de mana peste toate drumurile care ne despart acum.

♥ Hai sa impartim lumea: cerul tie-stelele mie, soarele tie-lumina mie, marea tie-valurile mie..Sau inca si mai bine-totul tie, iar tu mie

♥ Te iubesc mai sus de sus si mai departe de departe, te iubesc in toate formele posibile, in toate sensurile si sub toate stelele universului.

♥ Atunci cand cerul este acoperit de nori, nu putem vedea soarele, dar stim ca exista. As vrea sa fie la fel si cu noi doi. Nu ne vom putea vedea intotdeauna, dar vom exista intotdeauna unul pentru celalalt.

SMS de Ziua Indragostitilor

♥ Dragostea e un munte pe care il urci rizind si il cobori plingind. E o taina pe care indragostitii o ascund de frica lumii....cind taina e descoperita dragostea se stinge ca un cliseu fotografic expus la lumina.1
2
3