Poezii, Declaratii de dragoste, Povesti de dragoste, Povesti, Dragoste, declaratii, iubire, sentimente, sarut, sarutari, citate de dragoste, love sms,

Esti aceea persoana pe care am cautat-o intotdeauna.Nu stiu ce m-as face daca intr-o zi ma voi trezi de dimineata si voi constata ca nu mai am parte de iubirea ta care imi da putere in fiecare zii sa depasesc momentele grele din viata.Te iubesc!

By Anamaria




inimaknd eram mica aveam un vis...acela de a iubi...cu timpul simteam k visul meu a devenit realitate...imi iubeam papusile barbie,imi iubeam copii cu care ma jucam...iubeam tot ce imi placea...cu timpul insa mi-am dat seama k dragostea nu e nikidecum ceea ce credeam eu...atunci te-am intalnit pe tine,,,inima mea o luase razna...refuza tot ce nu purta numele tau...mi-am dat seama ke bolnava...era bolnava...bolnava de dragoste pentru tine...te-am iubit...sincer si din toata inima ...si inca te iubesc...dar nu ne e dat sa fim impreuna...dupa inka un an de zile imi dau seama k inca traiesti in mine si in sufletul meu...nu stiu daca te voi putea uita...cel mai bine e ca fiecare sa isi vada de drumul lui...viata ne desparte...insasi iubirea ne desparte...totul e relativ p lumea asta....pana si iubirea...dar asta nu ma impiedica sa te iubesc....astazi i-a sfarsit iubirea mea...iubirea mea pentru tine...o sa incerc sa fiu fericita cu altcineva ...de aceea te rog s fii si tu fericit...nu-mi mai spune k ma iubesti....sunt cuvinte spuse fara rost...de ce nu poti sa intelegi?...ii voi multumi mereu lui d-zeu k mi te-a scos in cale...si k am fost fericita alaturi de tine 1 an...a fost cel mai frumos an din viata mea...aqm tot ce mi-a mai ramas e sa iti doresc sa fii fericit...si nu uita ...k vei fi mereu undeva in sufletul meu...ADIO

Mesaj Anonim




inimaMi-ai da-mi o sansa,iarta-ma,eu stiu bine c-am gresit ... dar esti iubirea vietzii mele;esti visul spre kre am tanjit. iarta-ma,te rog de mii de ori,inceark sa revii la ce-a fost... kci fara tn iti jur k viata n-are rost yo te visez in fiekre seara,shi singura in vis yo itzi soptesc... sintzind regretul kre ma-nconjoara dc, de ce-am greshit knd stiu k te iubesc?

By Andreea




inimaAh…!...Ce vis nebun se plimba prin mintea mea…esti tu...tu….esti tu ce-l care nu-mi dai pace…sunt ochii tai atat de negrii..pe care-i vad mereu in orice colt…si umbre...care imita palid chipul tau pe peretele gol si intunecat…iar zambetul tau..nici nu-l pot descrie ….e atat de dulce …ca soarele cel cald…dupa o iarna grea si rece…care…atunci…cand il afisezi pe chipul tau …e ca un curcubeu…dupa o ploaie lunga…si parca nesfarsita…care ma incalzeste…iar….mersul tau…ah!...e atat de delicat...toate ma fac sa innebunesc…sa ard de dorinta…sa visez…ca intr-o zi… toate …care nu-mi dau pace..vor fii ale mele…ca tu…vei fii cu mine …si ma vei iubi...imi vei da caldura…dragoste…caci fara..dragoste viata n-ar mai fii…ne-am pierde ca prin vis…am fii niste ingeri…fara incredere…fara speranta… care am alerga zi de zi cersind iubire …dar tu…..esti un inger…cu chipul luminos …si cu inima plina de iubire…care ma urmaresti zi de zi…noapte de noapte…nu-mi dai pace…ma faci sa vreau…sa evadez din aceasta lumea cruda…sa vreau sa fiu doar in cer…un inger …la fel ca si tine…sa plutesc pe un nor…impreuna cu tine… tu…ingerul meu pazitor…sa ma ai sub aripa ta…si sa ma protejezi…sa ma iubesti !!!!...sa-mi dai intregul univers…infinitul….arata-mi calea spre fericire…iar eu te voi urma…!!!...oriunde…

By Camy-P!nK




inimachiar daca nu mai suntem impreuna eu inca te iubesc enorm de mult si te voi iubi cat am sa traiesc.

Din partea mea Loredana pentru CIUCAS FLORIN.




inimachiar daca distanta ne tine departe unul de altul sa sti ca eu inca te iubesc mult de tot si te voi iubi mereu.

De la Loredana pentru FLORIN CIUCAS.




inimaTE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU INGERASUL MEU.SA NU UITI ASTA NICIODATA.

De la Loredana pentru CIUCAS FLORIN.




inimane-am despartzit shi as vrea sa nu fii suparat/ ca te iubesc e vina mea,ca sufar nu e vina ta!/ am disparut din drumul tau shi l-am lasat deschis asha kum inc-o zi rasare,lasand trecutul in abis/strain ai fost de viatza mea, strain chiar de iubire/ lasandu-ma in urma ta, sa ma incred in amagire./ de-ar fi cumva sa ne-ntalnim,cuprinshi de-o amintire/as vrea de toate sa vb da nu shi de iubire!/sa punem dragostea in cui...shi las-o aruncata/ chiar daca nu voi sti nicicand de m-ai iubit vreodata

By Andreea




inimaTe iubesc mult Ana Maria Petrea

De la Iulian




inimaMi-e dor de tine. De buzele tale senzuale... Vreau sa te am aproape, sa te strang in brate, sa te sarut. Sa ne contopim amandoi intr-un sarut pasional. Sa ne imbatam cu dragostea ce ne imbratiseaza, toata noaptea. Dimineata, sa ne trezim imbratisati si sa o luam de la capat.

By Ionela




inimaAs da un an pentru o seara / As da o viata pentr-o zi / M-as naste pentru tine iara / Si iarasi as muri

By Catalin Romanescu




inimaCum nu se da scos ursul din barlog, asa nici eu nu ma dau scos din inima ta cu una-cu doua. Ma poti bate, ma poti alunga, insa voi sta de paza la usa inimii tale, asemenea unui catelus, doar-doar se va intredeschide. Atunci, voi intra val-vartej si nu ai sa ma mai poti da afara in ruptul capului. Odata intrat, ai sa te inveti cu mine si, dupa un timp, nu vei mai putea trai fara mine. Te iubesc, femeie !!!

By Catalin Romanescu




inimaO fata si un baiat candva s-au intalnit si fara a-si da seama s-au si indragostit. De aici incep mereu iluzii fericite... Si tot de-aici incep iubirile pierdute. Caci la inceputuri cand dragostea e mare, ti-ai da si sufletul din tine pentru o sarutare.Dar si cateodata sufletul tau plange, cand simti ca-n inima iubita dragostea se stinge. Dar dragostea cea mare cere suferinta, iar tu vei suferi cumplit fara a ta vointa. Caci undeva e scris ca lege pamanteasca... ca oamenii care iubesc, s-ajunga sa urasca. Iar daca tu iubesti stapan pe lume crezi ca esti…Iar dragoste iti pare o zana din povesti. Dar alergand buimac in urma fericirii, vei fi cat lumea si pamantul…SCLAVUL IUBIRII...

By _anny`




inimaCe e iubirea? Un cuvant astazi frecvent utilizat si care parca si-a pierdut din valoarea pe care odinioara o avea.Si totusi la nivel individual fiecare om care traieste numai pentru fiinta din jurul lui, inseamna ca iubeste.Asa traiesc eu numai pentru tine Florina si fiecare zi nu face decat sa-mi aminteasca pentru ce exist...pentru tine iubirea mea.A fost greu, o viata m-am indoit de mine si tu ai aparut ca o minune si m-ai salvat iubire mica.Iti voi fi pe veci recunoscator si vei avea mereu dragostea mea.Te iubesc puiutzul meu

By Alex




inimaImi vreau sufletul inapoi…OCHI VERZI

Nu stiu ce sa mai zic...Indiferenta ta ma chinuie enorm!Te iubesc atat de mult...ti-am zis atat de multe...pt tine sunt acum o carte deschisa.Iar tie nici nu-ti pasa.Nu am plans toata viata cat am plans si plang pt tine!Tu esti aerul meu.Apa mea.Viata mea.. iar tie nu-ti pasa.De ce m-ai lasat sa-mi fac asta?De ce m-ai lasat sa ma indragostesc de tine? Cine zice ca opusul dragostei nu e ura,ci indiferenta..are perfecta dreptate! Offff ! Nu ti-am mai scris de ceva vreme... Sufletul si sentimentele mele le-ai calcat in picioare.Nu imi mai arde de nimic.Florile nu mai miros,stelele nu mi se mai arata,cerul meu s-a inourat !Macar sa-ti mai scriu o scrisoare,sa-ti zic ca-mi vreau sufletelul inapoi.Nu-mi vine sa cred ce mi se intampla.. ``asculta-ti inima``nu? Asa spuneai.Acum inima imi spune ceea ce imi spune toata lumea.M-ai aruncat ca pe o carpa !Acum inima imi spune ca nu ti-am fost niciodata,nici macar prietena...Ti-am daruit tot ce aveam mai de pret :sufletul meu.Si ti-ai cam sters picioarele pe el..si ma doare atat de rau !Acum chiar nu mai stiu ce sa spun.Am pus atata suflet..te iubesc atat de mult..M-am blocat.Nu inteleg nimic.De ce m-ai lasat sa fac asta ?Ca sa sufar atat de mult ?Acum plang ca o proasta.Plang dupa tine,plang dupa ce ar fi putut fii,plang dupa visul din care m-am trezit brusc.Plang si ma rog la Dumnezeu sa ma ajute sa te uit...M-as culca la loc,ca sa-mi continui visul...dar asta nu se v-a intampla.Nu continua visul daca adormi la loc...Am dormit si am visat si nu am vazut ce mi se intampla... Cupidon se pare ca a tras toate sagetile in mine si pentru tine nu a mai avut.Acum imi dau seama ca m-am mintit si pe mine si pe tine cand am spus ca voi fii fericita cat timp tu vei fii fericit...Tu esti fericit ,iar eu sunt goala.Golita de suflet.Golita de simturi.Golita de vorbe...Ma rog la Dumnezeu sa te pot uita!Sa gasesti ceea ce cauti.Ceea ce vrei.Ceea ce te face fericit... Am gresit oare ca mi-am urmat inima?Se pare ca da.Spuneam ca voi lupta pentru ca visul sa nu se termine niciodata.Dar mi-am dat seama ca...de fapt,ma lupt cu mine...Acum am aflat ce se intampla atunci cand „joci” singur..”tu alergi,tu driblezi,tu sutezi,tu aperi...iar daca dai gol-cine castiga si cine pierde?” TU! Cand „joci”singur nu ai cum sa castigi.Ori obosesti si renunti,ori dai gol si pierzi...De ce m-ai lasat sa fac asta?De ce nu mi-ai spus ca „joc”singura?!Simt un gol imens in suflet!E un sentiment extrem de puternic! E cea mai dureroasa lovitura pe care mi-a dat-o viata!...Parca timpul s-a oprit,izvorul de dragoste si bunatate din inima a secat,soarele a apus,petalele inimii mele au cazut...Si-atunci iar plang...si iar ma rog la Cel de Sus sa te uit,sa-mi daruiasca alt vis.Unul pe care sa-l traiesc tot restul vietii.Degeaba m-am rugat la Ingerasul meu...visul s-a terminat... Nu mai am puterea sa mai „joc”singura...Ma gandeam ca le-am cam trait pe toate in viata asta „pe care de fapt nu o am”.Acum stiu si ce-i dragostea.Ca e nevoie de doi ca sa fie dragoste.Altfel e doar un vis,din care cand te trezesti,esti tot singur.As fi vrut macar sa-mi spui ca visul meu s-a terminat.Dar de fapt...nu vei spune nimic.Deoarece pentru tine nu are ce sa se termine.....caci pentru tine nu a fost nimic....

By Catalin Alina




inimaTainele dragostei sunt in fond, gradinile suspendate ale sufletului si simtirii noastre. Bucuria adevarata izvoraste tocmai din descoperirea tainelor acestora. Daca te afli in fata unui om, ai multe spatii nestiute de strabatut, pana sa-l cunosti si sa-l apropii de propria ta existenta. Sentimentul de dragoste are nevoie, ca de o lumina speciala, de Sinceritate. Numai sinceritatea poate sa aduca increderea reciproca.Pana la aceasta, trebuie sa te stradui sa ajungi,sa ai placerea.Tu insa, ai ajuns prea repede… A ramas doar eu sa merg pe calea de a te avea!

By _anny` For Igor J.




inima... Eram amici ... ne intalneam si ne salutam si mai intrebam unul p altul de amici comuni .... totul pana intr-o zi cand mi-am plimbat pe afara catelusa ... A venit la mine si se juca cu ea ... la un moment dat spune: "Oare stapana ta vrea sa fie iubita mea?" ... am ramas fara cuvinte ... apoi m-a privit si mi-a spus sa mai plimb un pic catelusa si sa ma intorc la el la scara si sa-i spun daca vreau sa fiu iubita lui ... muream de nerabdare si in acelasi timp abia asteptam sa-i spun ca : "DA,vreau sa fiu iubita ta !!! m-am intors la scara si iam raspuns ca : "DA !!" .... m-a luat in brate m-a sarutat si mi-a spus ca este foarte fericit. Au trecut de atunci 2 ani si ne intelegem foarte bine. Zi de zi suntem impreuna si ne plimbam amandoi ... Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca nu ar mai fi alaturi de mine ...

Te iubesc Claudiu !!! ubita ta Monica ...




inimate iubesc nespus mai mult decat propria viata ,te iubesc in vag ,te iubesc in taina ,te iubesc din clipa in care te-am mintit ,zicandu-ti ca nu vreau sa fi al meu iubit...te iubesc si-acum sufar,dar tot ce-mi doresc este sa sti ca doar la tine ma gandesc ...te iubec si-acum dupa atatia ani si te voi iubi nt voi fi ...te iubesc FLUTURASUL meu doar amintirea ta ma tine in viata

By la mariposa




inimaas da orice sa fie ,pentru ca atunci aveam tot ce-mi doream,aveam iubire.acum stau solo si ma gandesc plangand,la tot ce-a fost o data si vreau sa mai pot face ceva.c pentru silviu

By C....




inimaS\'a lasat amagitoare noaptea cuprinsa de un intuneric ametitor se joaca si luna imi mangaie chipul e trista de veacuri desi lumineaza...asemeni unui zambet visez in tacere astern ganduri , soapte ma simt abandonat in tristete incerc sa respir dar imi lipseste aerul as vrea sa ascult dar nu inteleg tacerea unde esti sa pot zbura? un suflet ce\'i singur nu oglindeste nimic fara parfum,degeaba si floarea...simt ca ma cauti ,am aripile frante...grea e magia cand crezi doar in ea, de ce nu te apropii ?strange\'ma in brate arata\'mi lumina, acopera\'mi cohii ...mangaie\'mi buzele , ce parca suspina, otraveste\'ma cu dulceatza, am sa mor pentru tine...sopteste\'mi dorinte ,doreste\'ti in soapta iubeste, alinta ,saruta priveste...traieste prin mine ,suspina ,zambeste...alunga\'mi amarul ...uita de lume,de pasii tristi ai singuratatii ecoul lor apasator, imi inunda timpanele, amortind sufletul, am ramas doar o flacara\'n vant si dor mi\'e de tine , arata\'te odata mai mult decat viatza ...atat te\'as iuby :*

dl lore pt iubirea ei :*




inimaDaca florile ar binecuvanta sufletul, daca soarele ar binecuvanta inima cu lumina cereasca..Iubire!m'as imbata cu tine de dor, dr as trai pentru tine.Da'mi timp sa te frang, sa'ti spun printre gene cat sufar, da'mi nopti cu ferestre spre luna, sa pot gandi printre flori de nufar.Sa fii printre iarba ca roua pe frunze, te'as cerene marunt printre buze te'as frange, tu te strecori sireata naluca...dar n'am sa te prind nu'ti fie frica...

By Alina




inimaCand amurgul isi canta triastetea dand ultima raza de soare 'n apus, cand se lasa o liniste parfumata sub cerul liliachiu si cand ziua intreaga s'a dus..deschid fereastra cu miros decolb a copilariei pierdute si privesc floarea scuturata a anilor de scoala si fiecare petala care se prelinge asemeni unei lacrimi e amintirea primei iubiri ce'mi tulbura somnul "uitarii" si tineretii pierdute.

By Alina




inimaIubindu'te am inteles pentru prima data fosnetul florilor, iar glasul cristalin al stropilor de ploaie inca mai dainuie in inima mea.Ce inger te'a indrumat sa'mi zambesti si ti'a soptit sa'mi cuceresti sufletul?cum de te'ai ratacit printre muritori si m'ai ales tocmai pe mine ca sa fiu fericita?Inima mea cauta enigma unui vis si descoperindu'ti lumina din priviri a renuntat sa mai caute.A realizat ca dragostea este atat de aproape de ea incat o poate atinge, dar cu frica, de teama sa n'o raneasca.Imi amintesc si acum durerea ce'mi apasa inima, inca mai simt arsura lacrimilor si deznadejdea ce'mi strangea sufletul de parca vroia sa'mi sufoce si speranta.Cine ar fi banuit ca accea era ziua eliberarii, ziua scaparii din jugul dezamagirii care'mi sufoca fiinta si inceputul unei vieti noi, pline de sparanta si iubire fierbinte.Iti multumesc pentru ca m'ai iubit si ca ma iubesti.

By Alina




inimaTe iubesc

Pe strazi fugim ca doi nebuni
Cele mai simple lucruri pentru noi sunt minuni
A fost de-ajuns o clipa sa te stiu
O viata si ceva langa tine vreau sa fiu Si-ti multumesc ca in sfarsit
Ziua de maine e un loc mult mai fericit
Ce dor mi-era sa te-ntalnesc
Ce dor mi-era sa-ti spun pe bune "Te iubesc"
te iubesc cel mai mult p lumea asta esti viata mea razvan:X:X:X:X:X

By Valentyna




inima...dac 'ar fi existat moarte din dragoste si dor, as fi murit demult, topita de dorul buzelor tale dulci, de privirea ta arzatoare, de visul trupului tau alaturi de mine.........de toate trairile ce reprezinta dragostea mea ptr tine!!! Esti viata, visul,sentimentul si tot ce e mai frumos in aceasta lume... gindindu-ma la tine, ma simt vie, lumea imi pare mai buna, viata mai frumoasa, aerul e inmiresmat cu mireasma florilor de cires in primavara... IUBIRE eu renasc visind la tine, iar momentul cind te voi tine iar in brate, e atit de departe, dar imi pare atit de aproape, ptr ca si eu am dragostea TA... Acum,insa, singura fiind ma coplesesc lacrimile si ma inunda intunericul, dar cind acestea se vor sfarsi... tu... atunci vei veni... TE IUBESC CU TOATA FIINTA MEA PUIUL MEU DRAG SI DULCE!!!!!!!!