Poezii, Declaratii de dragoste, Povesti de dragoste, Povesti, Dragoste, declaratii, iubire, sentimente, sarut, sarutari, citate de dragoste, love sms,

credeam ca viata este nedreapta cu mine si mi-a dat motive s-o urasc...dar acum...cum as putea ura viata asta minunata care mi te-a dat pe tine `birea mea? Te iubesc `bire

By Alyna




inima TE IUBESC SA NU UITI NICIODATA INSEMNE PTR MINE MAI MULT DECAT VEI STII VREODATA

By CIOC DIANA




inimaSuspinul

Acum cand tu esti fericit...cand noi pe veci ne-am despartit...nu-i vina mea e doar a ta...dar eu nu pot,nu pot uita...trecutul acela blestemat...cand te iubeam cu adevarat...crezand ca tu vei fii al meu...si fericiti vom fii mereu..usor am fost influentata ca nimeni n-o sa ne desparta...dar tu iubeai o alta fata...ca o straina ce-a venit...si fara mila te-a rapit...refuza tot inima mea ca doar pe tine ea te vrea...nu te-a intrebat de te-am iubit...nu te-a intrebatde-am suferit...nimic nimic nu te-a intrebat...tu doar i-ai spus ca ne-am certat...si cum vrei sa ma pot abtine s-o vad tinandu-te de mana...razand cu tine fericita...iar eu cu inima zdrobita...dar nu-i nimic...esti fericit...deci nu regret ca te-am iubit...si-ti las acum la despartire...si partea mea de fericire...de care m-a lipsit destinul...lasand in urma ta...SUSPINUL

By Catalina




inimaCandva...eu am jurat ca nu voi mai iubi ...dar DRAGOSTEA...se aprinde atunci cand te astepti mai putin...asa cum s-a intamplat cu noi...fara sa vrem,in momente crunte ale vieti noastre.Eu nu regret,sunt fericita,simt ca tu esti implinirea sufletului meu...si voi lupta ``birea mea...voi lupta ca intr-o zi sa fie asa cum ne-am visat.De cand te-am cunoscut...viata mea sa schimbat...am invatat ca nimic nu este imposibil,am invatat ce inseamna sa fi iubit si sa iubesti...am invatat sa plang de fericire.Pentru mine totul parea pierdut si nu mai exista nici o speranta...dar cu tine am inceput sa simt ca traiesc...am gasit lumina sufletului meu,pe care mi-o doream atat de mult...stateam nopti intregi si plangeam,suspinamsi ma intrebam mereu...cand voi fi si eu iubita asa cum iubesc eu...si am gasit acum o persoana cu chip de inger,blanda ca atingerea unei raze de soare...si nu stiu cum sa-i multumesc lui Dumnezeu pentru ce mi-a scos in cale.Plang...dar acum plang de fericire...il iubesc si ce ma face atat de fericita...e faptul ca el nu este o persoana imaginara...ci o persoana reala...acea persoana esti tu `bire! Te iubesc Florin...

By Alyna




inimaAditzu meu scump,iubirea mea dulce vreau sa stii ca TE IUBESC ENORM DE MULT SI CA MEREU TE VOI IUBI TOATA VIATA MEA!Stiu ca saptamana viitoara pleci si vreau sa iti zic,ca imi vei lipsi fff mult si voi suspina de dorul tau!!TE IUBESC MULT PUIUTUL MEU

By iuliana_sweetgirl




inimaMi-e dor de tine `birea mea...mult de tot...visez la ziua in care ne vom revedea...la cat va fi de frumos,totul a fost si este intre noi...mai frumos decat mi-am imaginat vreodata.Mai putin...si vom fi impreuna...unul langa altul...si vom trece peste toate mult mai usor...Uneori viata este de neintzeles,ea este grea...si tu nu ai de ales...asha cum a fost a ta cat si a mea...am gresit mult dar cred ca am platit in fata lui Dumnezeu...iar acum el imi ofera o sansa...o sansa ca eu sa fiu aceea persoana puternica...de care tu ai nevoie...Voi lupta `bire...voi lupta pentru dreptul nostru de a ne iubi,de a fi alaturi unul de celalalt pentru totdeauna...`bire am sa fiu persoana in care tu sa ai incredere deplina,sper ca totul sa fie asa cum ne dorim...cum ne imaginam si nimic sa nu ne umbreasca sau sa impiedice iubirea noastra...tu esti tot ce imi doresc de la viata...si un copil...un copil al tau...te iubesc si imi doresc sa te fac cel mai fericit om de pe pamant...pentru ca meriti...esti un om bun...cel mai bun! Te iubesc Florin,a ta ALY

By Alyna




inimate iubesc viata mea . toata viata mi-asi dori sa fiu cu tine si sa nu ne despartim vro data.

By Marian Arabagiu




inimaTu esti depeparte de mine...tocmai in indepartata Londra dar curand vom fi unul langa altul...mai "pusin `bire"cum spui tu...vreau sa sti ca iubirea ta ma face sa fiu cea mai buna...cea mai puternica... cea mai frumoasa... cea mai intelegatoare. "Te iubesc"... e putin spus. "Te ador"... parca se apropie de ceea ce simt eu pentru tine. Eu te iubesc mai mult decat te iubesc, te ador mai mult decat te ador, te ador mai mult decat ieri si mai putin decat maine.Stii ce imi doresc cel mai mult de la viata?...sa ma lase sa te pot iubi asa mult si de profund cum stiu poate numai eu...iar inima mea se topeste de fericire cand vad ca ti-am adus un zambet pe buzele tale de foc si am putut readuce sclipirea in ochi tai care acum se incalzesc cu putina fericire. Privirea ta imi da aer, existenta ta ma face sa fiu constienta de existenta mea.Aly va fi a ta `bire ptr totdeauna !!!

By Alyna




inimaIntinsa langa tine...ma gandesc la ...clipele care au existat....zambesc pentru clipele care se simt acum....si...visez clipele ce se vor naste...alaturi de tine....Inchid ochii,simt universul cum se atinge de palma mea intinsa...strang,te simt..tresar,furtuna din mine se potoleste...tu esti universul...Mi-ai luat mana in palma ta...si ma strangi...ele se lipesc...Buzele mele incep sa tremure,caci o picatura din univers le-au atins...Deschis ochii,esti atat de aproape ma saruti,....tu esti picatura...usor,aluneci catre piept unde atingand,simti un cutremur....sunt bataile inimii mele...desi furtuna nu e...e un vant...fierbinte...indrepti privirea catre chipul meu si zambesti....atunci se treazeste in mine un sentiment...indrept privirea catre tine si....zambind...te strang in brate....simtind a ta dorinta...a noastra Foame de Noi...o Fantezie Reala....a fost in cuvintele de mai sus....dar e Real...Simtim amandoi iubirea...si ramane al nostru ....SENTIMENT-ROSTIT...Te ador `birea mea!

By Alyna




inimaSe intampla in viata sa iubesti dar sa fii ranit ... iti iei viata de la capat, vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt mereu in inima ta amintindu-ti ca iubirea este cel mai frumos lucru care te poate condamna la suferinta . Acum e tarziu sa mai adaug ceva la tot ce a fost frumos … s-au depanat atatea amintiri, atatea ganduri frumoase, atatea clipe minunate intr-un timp asa de scurt incat mi-a amutit gandul printre lacrimi. Am colindat cu tine printre imagini pline de frumusete, imagini asa de placute pe care nu am cum sa le uit vreodata. Ma intreb mereu acelasi lucru: de ce trebuie sa iubim atat de mult persoane cu care nu putem fi…. Daca nu suntem facuti unul pt celalalt ... de ce ne-am intalnit? De ce a trebuit sa vii in viata mea si sa patrunzi atat de adanc in sufletul meu daca nu am fost alesul inimii tale… De ce sufletul de multe ori ti-l ia tocmai acela care nu are nevoie de el? Oare exista dragoste absoluta? Sau ochii care nu se vad se uita? Cand imi amintesc clipele petrecute impreuna imi vine sa mor de dorul lor. A fost un vis aproape implinit! M-am lasat purtat de glasuri pe aripile amintirilor, ca sa retraiesc inca o data clipa noastra... Imi amintesc primele clipe in care ne-am cunoscut, clipele pe care le-am petrecut … toate acele zile in care mergeam impreuna pe jos pana acasa si povesteam, primele momente petrecute impreuna ca iubiti, nu voi uita primul sarut, clipa cand in brate ne strageam si simteam cum iti batea inima, cum ne alintam si ne sarutam… cat de dulce putea fii sarutul tau… cat de mult imi placeau ochii tai, nasucul tau, gurita ta … cat de mult te iubeam… Imi amintesc tot… acele nopti frumoase, cand ne iubeam amandoi nebuneste la lumina stelelor si ne sarutam ore in sir…cum as putea uita asa ceva… a fost o parte din visul la care am visat o viata intreaga. Pentru moment imi venea sa plang de fericire, credeam ca tu esti persoana pe care am asteptat-o… Am stiut de la bun început ca vei pleca, dar inima mea a refuzat sa creada ca ne vom desparti. Visam alaturi de tine, insa acum mi s-au spulberat toate visele. Nu credeam ca distanta dintre noi ne va desparti. Acum vad cu ochii mintii cum m-ai privit pentru ultima data in ochi ... Nu credeam ca ultimul sarut va fi atat de plin de suferinta… Imaginea ta îmi apare in minte de multe ori... apari ca un înger, dar esti mult prea sus ca sa te pot atinge... Te uiti la mine cu blândete, îmi zâmbesti ca atunci, si...dispari! Acum stiu ca esti fericita, stiu ca nu mai insemn nimic pentru tine, dar ma multumesc sa stiu c-a fost candva… ca am trait amandoi in acelasi vis… stiu ca am un mod ciudat de a iubi si arata asta … dar pe mine asta ma face sa fiu mai bun, mai intelegator, sper sa nu ajungi sa suferi asa cum sufar eu… In sufletul meu va ramane mereu acel sarut dulce cu care mi-ai furat inima… Iar numele tau este scris in inima mea el va ramane acolo pentru todeauna … Vei fii mereu o amintire frumoasa pe care seara de seara o sa mi-o amintesc… un gand care va ramane in mintea mea si in sufletul meu o viata intreaga, pentru ca asa cum ti-am zis ai fost cel mai bun si mai scump sufletel de om pe care l-am intalnit vreodata... alaturi de tine am petrecut cele mai frumoase clipe din viata mea… De ce am crezut ca tu esti ingerul pe care mi la trimis Dumnezeu? Ingerul pe care I l-am cerut lui Dumnezeu? Ce te-a facut sa crezi ca nu esti tu persoana care imi apartine? Cateodata noaptea te visez… ca te tin in brate si ca te strang la piept … as face orice sa nu ma mai pot trezi din acel vis frumos… as dormi o viata intreaga pentru ca stiu ca daca deschid ochii si ma uit langa mine Tu nu mai esti … visez ca te voi avea inapoi odata… ca voi retrai acele clipe minunate… in care sa iti mai aud glasul cum imi sopteste “te iubesc”. Visez ca te sarut pe gurita si pe nasuc ca te mangai si te privesc in ochi. Visez ca ne mai trezim amandoi impreuna si ca esti iar in bratele mele… as face orice sa mai retraiesc acele clipe frumoase … O singura data in viata gasesti dragostea adevarata… si asta daca ai noroc… eu am gasit-o! Dar Tu ai facut ca sa dispara ! Cand am scris aceste randuri mana mea a scris dupa dictarea creierului si a sufletului caci ochii mei nu au mai vazut au fost plini de lacrimi iar inima mea mai avea un pic si inceta sa mai bata, fiecare lacrima care a alunecat pe obrazul meu, a fost o picatura din dragostea enorma pe care am purtat-o pentru tine. Am incercat sa scap de ele dar au ramas in sufletul meu… Vreau sa iti spun ca ti-am scris o scrisoare cu picaturi de lacrimi din sufletul meu iar cu vantul ti-am soptit-o. Am chemat vantul si i-am spus sa te mangaie pentru ca eu nu mai pot … Cand simti o adiere de vant sa stii ca eu am trimis-o peste rauri, peste munti si peste dealuri de dorul tau, ca sa stii ca eu ma mai gandesc la tine din cand in cand ... esti singura persoana pe care nu am reusit s-o uit... desi nu mai suntem impreuna, nu pot sa mi te scot din gand ... vreau sa vi sa-mi stergi lacrimile si sa-mi spui ca ma iubesti... sa ma strangi in brate, te vreau inapoi langa mine... dar stiu ca nu se poate... Intr-o zi o picatura de ploaie sau un fulg iti va atinge usor obrazul sau buzele !!!... Nu il alunga pentru ca acela sunt eu ... atingandu-te, mangaindu-te, si soptindu-ti cat de mult te-am iubit … Poate odata imi vei auzi glasul si te vei intoarce la mine… sa iti spun acel cuvant pe care in fiecare zi ti-l spuneam cu gandul, cu fapta sau cu vorba. Acel cuvant care venea din adancul sufletului meu… Acea expresie care ma tulbura… Acel …“Te iubesc”… Stii ca ti-am spus odata “Cel mai frumos Vis ….Este acela care nu se implineste… niciodata”  Te voi iubii mereu Carmen…

By IoNo




inimate iubesc foarte mult puiul meu!!!

By pufulik




inimaIn fiecare dimineata ma trezesc si iti spun \"Buna dimineata pui\" dar tu nu esti aici ca sa auzi...toata ziua ma gandesc la tine si astept un semn de la tine...dar stiu ca tu nu poti sa ma suni...ma uit la poza ta si ii zic te iubesc, vreau sa fii aici...vad un porumbel si il rog sa se duca la tine sa iti zica ca imi e dor de chipul tau, ochii tai mari si luminosi, de buzele tale dulci, de corpul tau cald...sa iti zica TE IUBESC SI IMI E DOR DE TINE..stiu ca nu poti filanga mine,dar eu te voi astepta pana vei putea sa ajungi la mine..pt ca putem sa trecem peste tot si toate...noapte iti trimit sufletelul meu la tine sa te vegheze...te poop si imi e dor de tine..nu uita a te iubesc:*

By Fructul Oprit




inimaAtunci cand te priveste te simti cea mai importanta fiinta de pe planeta...te bucuri cand il vezi razand...plangi cand sufera...cand e deaparte il simti aproape...te gandesti la el tot timpul..il vezi peste tot...ii simti parfumul...adormi cu gandul la el. te trezesti gandindu-te la el...ii spui buna dimineata chiar daca nu elanga tine si la fel si noapte buna...iar daca stii ca fericirea lui ar fi langa altcineva ai renunta la el doar ca sa ilvezi fericit si implinit..asta e iubirea

By Didi




inimaDaca dragostea mea pentru tine ar puta fi masurata,atunci fiecare particula a acestui univers ar purta numele tau..."PAPRIKA"...(Monika) te iubesc enorm de mult

By Monika




inimaImi pare rau ca s-a intamplat ce s-a intamplat dar nu mai exista cale de intoarcere.Am gresit si este foarte greu de uitat si de iertat.Poate ca intr-o zi ne vom intalni dar vom uita unul de altul pentru ca nu ne-a fost scris sa fim impreuna.Incerc sa inteleg care a fost motivul pentru care ne-am despartit dar nu-l inteleg si nu cred ca il voi intelege vreodata.Chiar daca te-am iubit si inca te mai iubesc,noi niciodata nu vom mai fi impreuna.Tu acum ai viata ta si sper sa fii fericit pentru ca viata mea aici se termina.Tu erai viata mea dar pentru ca ai plecat,viata mea s-a termina si nimeni niciodata nu te va putea inlocui.Noi suntem total diferiti,tu ai o viata libera independeta,dar eu nu mai am nimic.Incerc sa ma gandesc la viata mea cum ar fi cu tine si cred ca ar fi mult mai bine decat este acum.Nu stiu cum iubesti tu sau daca vei iubi vreodata dar stiu ca nu vei mai gasi pe nimeni care sa te iubeascamai mult decat mine. Intr-o zi iti vei da seama de greseala pe care ai facut-o dar va fi prea tarziu ,nu pentru ca eu nu te voi mai iubi ci pentru ca voi stii ca nu voi fi fericita cu tine pentru ca tu nu stii sa iubesti. Eu nu pot fi cum vrei tu chiar daca te iubesc.Viata este grea fara tine dar va trebui sa ma obisnuiesc cu ea.As vrea sa uit acele clipe in care credeam ca ma vei iubi mereu si nu ne vom desparti niciodata.Sunt foarte trista acum si simt cum mi se scurge viata printre degete.Nu mai am nimic.Am pierdut totul pentru tine si nu a fost de ajuns,a trebuit sa te pierd si pe tine.Acum am ramas singura cu tine in gand si in suflet si acolo vei ramane toata viata.Nu te voi uita niciodata.tu esti totul pentru mine si te iubesc enorm.

Anonim




inimaTe iubesc!Te iubesc!Te iubesc!Stii prea bine ca tu esti viata mea,ca te voi iubi mereu...tu esti totul pentru mine...cand vei suferi ,voi suferi si eu... te vises noaptea,te doresc...deabia astept sa ne reintalnim ,ca sa te pot strange in brate,sa te sarut,sa te ating,sa te simt aproape si sa-ti spun cat de mult te iubesc...tu esti ingerul meu pazitor...si sper sa fi toata viata de acum inainte... as face orice pentru tine...eu traiesc odata cu tine,esti o parte din mine...te simt inauntrul meu,esti in toate gandurile mele...imi pare bine ca ai intrat in sufletul meu... mi-e frica sa traiesc fara tine,tu esti tot ce am mai scump pe lume...mor de dorul tau...as vrea cand ma trezesc sa fi langa mine ca sa-ti pot spune \"BUNA DIMINEATA,`BIRE!\" M-ai facut cea mai fericita fata din aceasta lume...nu am mai fost niciodata asa de fericita , dar tu esti special,meriti tot ce e mai bun din lumea asta...fara tine nu exista pamant,fara tine nu exista apa,fara tine nu exista NIMIC pentru mine...esti cel mai pretios lucru din viata mea ,ca cel mai pretios diamant din lume si cel care il are daca il pierde plange sau moare ca l-a avut si l-a pierdut…asa esti tu pentru mine fara tine viata mea numai are sens...te iubesc `birea mea...si nu vreau sa te pierd...

By Alyna




inimaAtunci cand totul in viata ti se pare pustiu,inchide ochii..asculta bataia vantului ce-mi poarta vorbele care tocmai rostesc:TE IUBESC

By Nina




inimaTe iubesc adorata fiinta!Si te chem arzatoare dorinta!Te implor,fericire mareata

By Simona




inimaSi daca as fi fost un inger
Si daca ai fi fost un inger
Si daca mi-as inchipui ca-s un inger
Si daca mi-as inchipui ca esti un inger
Si daca in ochii tai as vedea un inger?
Si daca acel inger te-ar iubi?
Si daca in ochii mei ai vedea un inger?
Si daca acel inger tu ai fi?
Si daca acel inger te va iubi?
Si daca tu etern cu el vei fi?
Si daca inima lui, tu vei fi?
Pentru ca vreau sa stii, Ca Inima mea... TU ESTI!

By Angel of Dark




inimaAm vrut s ne despartim, dar am luat o hotarare gresita..Nu pot s stau linga tine sh s nu te ating..Nu pot s te privesc sh s vad k ma respingi..Nu pot s te vad cum suferi din cauza mea..Nu pot s traiesc far` tine, pt k prea tare te iubesc...

By AnyShoaRa for Liush




inimaTe iubesc la nebunie

By Iliusha




inimasi iata a trecut un an de cand suntem impreuna!am trecut prin bune si rele impreuna,iar acum ma gandeam ca va fi bine de acum inainte dar se pare ca nu!ma bucur fff mult ca am ramas impreuna si ca ne iubim in continuare la fel de mult dar dc trebuie sa intervina intotdeauna ceva neplacut intre 2 pers c se iubesc?alti sunt impreuna doar pt o aventura si sunt fericiti iar cei care se iubesc sufera pt o eventoala despartire care la unele cupluri se sfarseste chiar cu moarte din dragoste!pt a te iubi nam avut nevoie decat de o strangere de mana ca sa te iubesc o vesnicie..........de un sarut ca sa fie primavara in sufletul meu....de inima ta si voi trai pt tine vesnic.....de ploaie de soapte si voi sti ca te gandesti la mine....te privesc iar timpul se oreste pt noi.....team gasit te sarut la nesfarsit......mai parasit....nu mai sunt nimic!!!!te iubesc enorm de mult si nu vreau sa ne desparim niciodata!pt ubitu meu bogdan catalin de la ubita lui alexandra

By Alexandra




inimate ubesc mult cata sa stii sa nu m uiti

By Mihaela




inimasi totusi ezista iubire...si totusi exista blestem..dau lumi de stire,,,iubesc,am curaj si ma tem...te iubesc motanel..

By lolik




inimate iubsc mult george si nu te voi parasi niciodata....u miai dat speranta de a mai iubi pe acest pamant...iti multumesc k ai aparut in viata mea..te doresc,te vreau in fiekre clipa langa mine.TE IUBESC MULT VIATA MEA

By Maria




inimate iubesc mult.a ta codita

By Iulia




inimate iubesc din tot sufletul meu,te ador!esti tot ce mi se putea intampla mai bun in viata mea!te iubesc costi

By Ana-Maria




inimaPentru mine esti mai scumpa ca aerul pe care îl respir, esti mai pretioasa decât orice bijuterie scumpà, esti mai presus de propria mea persoanà si nu îti voi putea explica niciodatà, nici prin mii si mii de cuvinte cât de mult te iubesc! ...te iubesc din tot sufletzelu meu Mihaela

By Sergiu




inimate iubesc din toata inima ji itzi jur ca mereu voi fii langa tine

By Marian




inimaEsti RAZA mea de Soare ,Esti Fiinta ce o Iubesc ,Esti Omu Fara Care Nu Pot Sa Mai Traiesc !!!!!!Te Iubesc Si Te Voi Iubii Mereu Baiatul Meu :x:x:x As Da Orice Sa Ne Impacam :(

By Irina




inimaTe-am iubit si te voi iubi mereu chiar daca nu meriti.

By Marian




inimaIn fiecare clipa,la tine ma gandesc,Adun iubire,ca sa ti-o daruiesc..Adun cu grija doruri si le preschimb in trandafiri,Si ii presar pe-altarul unei mari iubiri!!

By Flory




inimaAtit de mult eu mi-am dorit a doua sansa sa imi dai,dar azi atitea inteleg si pentru mine kred ka n-ai ti-am skris mesaj kit te iubesk,dar tu n-ai inteles ai pus mina pe telefon spunind sa nu te deranjez cum de-ai uitat ce a fost frumos si cine azi mi te-a rapit de vrei sa uiti tot ce a fost de parka nici nu ne-am iubit kind ne vedeam si tremuram in noptile ferbinti nu pot sa te mai inteleg ce astazi simti,imi spui sa plek din viata ta ka n-are nici un rost sa uit iubirea ce o port sa uit si tot ce a fost daka as putea te-as alunga din korpul meu þtii bine,dar vreau sa stii ka nu e zi sa nu ma gindesk la tine in viata ta nu am intrat fara a ta dorinta,dar astazi nu te pot uita caci e ku neputinta si vreau sa uit de tine caci tare mult tu m-ai ranit dorinta va ramine un vis fara sfirsit exzista o vorba veche ce nu se va uita privirea se askunde iubirea se va da sa stii va trece timpul atunci iti vei dori sa te intorci la mine si sa te pot iubi as vrea sa am putere sa iti zik nu te mai doresk sa iti zik la revedere iubirii ce-o nutresk eu stiu si imi dau seama ka nu te voi avea,dar vreau sa am un lok askuns in viata ta trekutul nu se mai intoarce greselile se pot ierta exzista o a doua sansa numai ka tu nu mi-o poti da.

By Violetta




inimate iubesc puiutzul meu...

By Raluca




inimate iubesc

By Andrei




inimate iubes mult si vreau sa ne vedem

By Cosmin




inimaO iubire pierduta

Degeaba te vei intreba,si-ti vei schimba cuvantul.Nu poti aduce inapoi,tot ce a dus o data vantul.Ceasul noptii e tarziu,o ultima scrisoare iti scriu."ADIO" este titlul ei,cieste-o,arde-o daca vrei.Citeste-o incet cu nerabdare,caci este ultima scrisoare.Tot una imi este azi de-o citesti sau de-o arzi.Caci nu mai sunt ce am fost,iubirea noastra nu are rost.Dar totusi eu nu voi uita ca ai ranit fara mila,O INIMA CE TE IUBEA!!!Dupa cum o floare se desparte de petalele sale...Cum o piatra neagra a unui mormant desparte o inima curata de o dragoste indurerata...Tot asa vrei sa ne despartim si noi,unul de celalalt.Ma leg cu foarte multa durere de aceste randuri.Si poate de aceea firul dragostei noastre s-a rupt.De acum nu mai ramane decat sa uitam,Iar durerea acestei prietenii sa se lase,iar negura serii sa incerce sa ne uneaska.Uita-ma si vezi-ti cu bucurie drumul vietii tale in care tu vei fii mult mai fericit decat mine.In zadar am asteptat momentul intalnirii noastre sa ne lege din nou,caci acest lucru nu sa intamplat.Te rog alunga-ma din sufletul tau,asa cum se arunca o floare vestejita.Daca ti-am gresit iarta-ma,iar daca m-ai iubit uita-ma.De acum sa nu mai rascolim trecutul gandurilor pe care vantul le a dus departe pe aripile lui.Iar cand va bate vantul asculta-l,caci el iti va spune ca pe aripile lui,aripile vietii,a fost o faptura care te-a iubit cu cea mai mare sinceritate si cu o dragoste nebuna.Poate vom regreta dragostea care s-a destramat prea timpuriu.Din partea mea esti liber de acum,iubeste pe cine vrei,stergandu-ma din sufletul tau,uita-ma pentru totdeauna.Sincer iti spun ca ai fost primul baiat pe care l-am iubit cu adevarat dar tu te-ai jucat cu viata si inima mea,asa cum un copil se joaca cu o jucarie si apoi, plictisit,o arunca.Te rog sa-mi spui ca totul a fost frumos si ca eu pentru tine nu am fost decat o jucarie fara rost.Dar totusi tin sa-ti multumesk ca mai facut sa te iubesc.Poate vreodata te-am jignit,poate am vrut sau poate am gresit,dar acum totul sa sfarsit!!!Dar vreau sa stii ca eu tot pe tine te voi iubi.Te rog din suflet sa ma ierti si sa nu ma mai certi.Mai da mi o sansa,doar atat ca sa pot sa ti arat ca o fata se poate schimba pt persoana pe care o iubeste.te iubesk mai mult ca pe viatza mea te rog nu-mi spulbera inima.
ASTA ESTE PT PERSOANELE CARE IUBESK SI NU SUNT IUBITE!!!

By Rotaru Diana Elena




inimaai aparut in viata mea si ii multumesc Bunului Dumnezeu pt acest lucru...esti tot ce mi`as fi dorit vrodata...te ubesc si na`m cuvinte pt a`mi exprima dragostea dar incerc sa o fac cat pot eu mai bine....esti cel mai dulce,iubitor,tandru,sufletist(sunt cuvintele kre imi rasuna in cap)...te iubesc si nu vreau sa te pierd niciodata pt k nu sh sa traiesc fara tine,fara iubirea ta...te iubesc din ce in ce mai mult si sunt cea mai fericita..iti multumesc pt tot ce faci in viatza mea...pt toate clipele frumoase pe kre mi le oferi...te iubesc dragostea mea..stiu k tu akolo unde esti te gandesti la mn,bunele si rele aman2 le vom impartii,tot binele din lume numai tu mi`l poti oferii

By brotacel




inimaChiar dak ochii nostri nu se vad,ai mei nu-i pot uita pe cei ce-ti apartin.In singuratatea kre m inconjoara,nu-mi ramane decat s m zavorasc in adancul inimii mele.Gandurile mele sunt departe,dorul meu zboara stingher k o stafie c s-a ratacit in intuneric,iar eu tresar la orice amintire kr m poate aduce mai aproape de tine...

By Florycyk




inimasopteste-mi cuvinte fara sens; le voi gasi eu întelesul; zambeate-mi, chiar si purtand regretul pe buze; intinde-mi mana, chiar si fara rost. Voi profita de toate astea si soaptele ti se vor transforma in dulci alinturi, zambetul iti va insenina chipul din zori si pana-n seara si mana intinsa fara rost se va cutremura de un fior lasciv atunci cand imi vei mangaia trupul, si-mi vei fi atât de supus incat vei simti durerea dependentei strapungandu-ti carnea. Tremurand de frica vei vrea sa curmi raul ce te poseda, vei vrea sa te întorci la linistea de dinainte de a-mi sopti, de a-mi zsmbi, de a-mi intinde mana.