Poezii, Declaratii de dragoste, Povesti de dragoste, Povesti, Dragoste, declaratii, iubire, sentimente, sarut, sarutari, citate de dragoste, love sms,

te iubesc din tota inima,iubirea vetii mel si vreau sa fim impreuna pana ce moartea ne va despartii.Tu ai dat culoare sufletului meu.De cand team vazut am visat ca noi doi vom fii impreuna

By Pascal Ionut Vlad




inima"Dragostea inseamna sa respiri, sa speri, sa ierti...sa iubesti. Daca as fi un nor as sta tot timpul deasupra ta, daca ai fi pamant, eu as fi apa, daca ai fi "rautatea", eu as fi "puritatea". Te iubesc foarte mult si cred ca fara tine nu as mai putea trai in aceasta lume, care mi s`ar parea ca ziua fara soare sau noaptea fara stele" -au fost pimele cuvinte, care mi le`ai scris..Acum vreau si eu sa`tzi zic ca te iubesc foarte mult si stiu ca nu voi putea trai fara tine..Esti aerul ce`l respir. Te ador iepurash.

By AnyShoaRa for Iliusha




inimafiecare fulg de nea care cade acum pe fata mea se topeste asa cum ma topesc si eu cand ma saruti

By Carmen




inimate iubesc asa cum nici o faptura omeneasca nu poate iubi
te iubesc incat mias da si sufletul din mine
te iubesc ptr ca existi
te ibesc ptr k si tu ma iubesti

By Nico




inimaDe 5 ani de zile traiesc o poveste de dragoste minunata alaturi de un inger!La inceput am crezut ca e o joaca ca vom sta 2-3 luni si apoi gata dar nu a fost asa!Am avut un mic hop de trecut in primele 2 luni dar de atunci suntem impreuna mereu si nimeni nu se mai poate baga in relatia noastra!Acela a fost un pas hotarator in relatia noastra pe care ea la facut.Dar de atunci totul e un vis si ne intelegem de minune!O iubesc enorm si nu pot vedea viata fara ea,fara glasul ei si infatisarea ei de care ma indragostesc zi de zi si acre imi alina sufletu!Alaturi de ea totul e foarte simplu si problemele se rezolva de la sine!Mi-a schimbat viata in bine si cred ca fara ea nu mai eram ceea ce sunt azi!In acest mesaj am vrut sa ii spun doar ca ii multumesc pentru tot si ca o iubesc enorm de mult,dar e incredibil cate poti spune despre femeia pe care o adori si cu care vrei sa iti traiesti restul zilelor!

By Marius




inimaO mie de vieti de-as primii cu tine le-as împârtii, sá te am vesnic lângá mine sá-mi faci zilele senine. Sa simt mereu cá esti lângá mine, sá simt mereu cá esti o parte din mine si cá îmi vrei numai bine..., nu stiu dacá tu crezi sau realizezi cât de mult eu te visez, cât de mult as vrea sá fiu baiatul pe care tu ti l-ai dori. Adesea stau si má gândesc cât de mult tu má visezi? Cát de mult tu tii la mine? Oare vrei sá-mi faci zilele senine? Oare am în inima ta si eu un loc? Sau sunt pentru tine doar un joc? Daca e asa... trezeste-má acum, dacá vrei sá-mi faci un bine, dar cred cá stii..., cá fárá tine inima se pierde în mine; viata nu mai are rost, stelele se vor prábusi si soarele nu va mai fi. Si am sá tráiesc în suferintá si durere si cât voi trái, la tine má voi gândi, la fata care m-a fermecat, la fata care mi-a dat rouá în zori si aripi ca sá zbor, la ochii tái ca marea si la gura ta ca floarea, la limba ta cu gust de miere si la zâmbetul frumos ca douá stele. Vocea ta m-a încântat de parcá un înger mi-a cântat... iar dacá din viata mea, tu ai vrea sá pleci... cine o sá-mi mai zâmbeascá si cu iubire în ochi sá má priveascá? Cine o sá má îndrume sá fac lucruri cât mai bune? Fárá tine viata mea un cosmar ar fi, un cosmar cumplit din care nu m-as mai trezi. Prin aceste rânduri vreau sá stii, cât de mult eu te pot iubi, cât de mult stau si má gândesc la vremea când noi doi vom fi... Oare clipa fericitá când va fi? Oare cât de mult vei mai lipsi? Te iubesc cu toata fiinta mea Mihaela !!!

By Sergiu




inimate iubesc mai mult ca orce pe lumea asta, nu uita niciodata ca eu sunt aici si te astept sa vi la mine

By Alexandra




inimaniciodata in viatza mea n am clezut k exiszta ingeli p pamant..da exiszta...sztiu szigul..pt k p unul din ei mi l a ofelit Dumneszeu pt a ma face cea mai felicita pelszoana d p pamant...ingelaszul aszta eszte cel mai szcump bebelusz din toata lumea...ezste piticutzul meu,ciplian,p kle am ajunsz sza l ubeszc mai mut k viatza mea szi kle a devenit cea mai d plet pelszoana din toata viatza mea...veau sza sztii puiutz k nimeni din lumea aszta male n e mai felicita k mn atunci knd pimeszc un szalut szau o plivile jukusza din paltea ta...ma topeszc atunci knd imi szpui k szunt flumoasza...ma faci sza ma szimt k adevalat ubita doal plin szimplul fapt k ma tii d mana...t ubeszc mai mult k olice p lumea aszta piticutzule...eszti cel mai minunat cadou p kle mi l putea ofeli viatza...t ubeszc mut mut mut mut mut d tot puiszol...t pwpiqtz p gulitza...muuuaaahh

By Alexisyoyo




inimaNiciodata nu voi avea destul timp sa iti redau în cuvinte tot ce simt pentru tine... iubire, pasiune, dorinta... tot ce stiu e ca voi încerca mereu sa fac mai mult, mai mult decat e posibil, pentru a te pastra aici într-un coltisor al inimii mele, un coltisor pe care ti-l rezerv tie draga mea... pentru ca tu esti tot ce mi-am dorit vreodata! Ochii tai patrunzatori m-au fascinat din prima clipa, buzele tale senzuale m-au cucerit... parul tau atat de fin, imi mangaie obrajii... iar mana ta calda o simt pe fruntea mea rece...Am devenit dependent de tine. Daca as sti ca esti un cuvant din mine n-as mai vorbi niciodata de frica sa nu te pierd. Ma bucur ca esti în inima mea,... dar as vrea sa fi langa mine, sa te ating, sa se implineasca visul meu cel mai mare.Te iubesc ingerashul meu !!!Tu esti tot ce am mai scump!

By Sergiu




inimaiubitiva indiferent orice sar intamla.dragostea este totul

By Alexandra




inimaatat de aproape...si totusi...cateodata...atat de departe...as vrea sa nu te mai vad trist niciodata...sa te vad zambind...sa-ti vad ochisorii radiand de fericire...te iubesc `birea mea

By Aly




inimaAkm un an si 9 luni am intalnit o persoana minunata,cea mai scumpa,cea mai frumoasa,cea mai dulce si mai dragalasa fetita din lume!o iubesc mai mult k viata mea si o voi iubi mereu!te iubesc mai mult k viata mea ingelas mic si scump!sunt ffffffffffffffffff,cel mai fericit baietel din lume k te am si k ma iubesti!tu ubile,dai sens vietii mele,tu pt mine esti totul,si iti multumesc k ma faci asa de fericit!fetita asta scumpa se numeste alexandra,e fetita pe kre eu o iubesc mai mult k orice!te ubeszc t ubeszc enolm d mult scumpa mea iubita!toata viata o sa te fac fericita,o sa te iubesc pana in ultima sec din viata mea!te iubesc mai mult k orice!tu ubile esti soarele meu,tu ubile esti viata mea,tu ubile reprezinti totul pt mine si pe tine ubile te iubesc si te voi iubi mereu!de abia astp sa te am mereu langa mine!in fiekre sec!te iubesc mult!te sarut pe gurita aia dulce!muaaaaaaaaaah!te ador

By Cipry




inimaRup file din cartea,ce-am scris-o noi doi.Innec printre lacrimi,cuvinte din foi.Dar calea spre tine,nu-i drum nici carare.Ci-s shoa[te,venin sufletesc ce-aluneca in zare.Plutesc printre nori,te caut shi sper.Ca poate vre-odata,voi shti ca sa-tsi cer:Iubire,alint,sigurantsa,implinire.Sau poate nu asta ci doar fericirea?Acel vis,miracol,pe care-l ashtept.Cu mica scintee ce zbuciuma-ncep.O alta persoana,o alta poveste.Un alt sentiment ce-n piept imi lipseshte...

By Lena




inimaDRAGOSTEA:sentimentul cel mai profun si mai minunat pe carel poate simti omul. infinitate de sentimente.atunci cand simti o dargoste adevarata doar cel de langa tine exista.dar dragostea poate fi si un fluturas foarte sensibil pe care daca nu-lprinzi bine poate scapa si grese sanse mai poti avea sa mai prinzi acelasi fluturas.asa e dragostea adevarata cand uibesti neconditionat.ASA CUM IUBESC EU.DE LA FLORY PT VIATA EI MARIO

By Florea Florenta




inimamarius tu esti lumina ochilor mei ce nu pot vede fara e si cand plangi tu sufar si eu si fara tine miar fi greu.tu esti totul pt si tine cont ca te iubesc si fara tine nu traiesc.esti sufletulmeu mariusu eu nu mai vad viay¡ta fara tine,noaptea cand u nu esti langa mine mie asa greu.nici nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fara tine.te iubesc mult si nu stiu cum sa ti mai arat,alaturi de tine vreau sa fiu toata viata.te iubesc aerul meu.de la flory pt sotul ei pt marius

By Florenta




inimaTe iubesc!Cuvintele sunt de prisos,asta o stii.....Jocul de cuvinte sunt pentru copii!Te iubesc Florin,mai presus ca oricepe lume!

By Ciocco




inimaNu stiu cum sa`ncep .. cum sa termin .. dar .. un lucru vreau sa stii.. esti primu caruia ii fac dedicatzie .. Cu ocazia implinirii a 6 luni de pline de iubire .. pasiune.. fericire .. eu iti doresc puiutz sa ai parte de Tooot binele din lume.. alaturi de mine .. sa te fac cel mai fericit baiat de pe Pamant.. si iti promith solemn .. ca pe nimeni n`o sa las sa ne desparta..am avut foarte multe momente de tristetze in intreaga relatzie .. dar in ciuda ecestui lucru .. noi2 inca suntem impreuna .. ne iubim ca doi nebuni si am trecut peste tot..
Eu .. te rog un lucru .. ca NICIODATA SA Nu`mi dai drumu la manutza .. vreau sa te stiu mereu langa mine si sa ma simt si eu in sigurantza .. fi alaturi de mine in orice moment ca si pana acuma .. si fi sigur ca toate visele noastre vor deveni Realitate asa cum ne`am dorit noi..stiu k pana acum ne-a fost greu ..atat tie cat si mie.. dar eu sunt capabila sa duc toate pana la capat .. si atat cat voi trai eu voi face tot posibilu sa fim mereu impreuna.. poate ai mai auzit cuvintele astea.. si de la alte fete .. dar cu asa suflet ..
sinceritate..
iubire..
nu cred k ti`o ziso careva..
si crede`ma k nici n`o sa ti`o zica..
Te iubesc cu toata fiintza mea ..si sunt mandra de relatia asta .. care a inceput acu aproape un an jumate doi .. si pacat ca doar acum 6 luni ne`am dat seama ca noi doi suntem facuti unul pentru celalt..
Stiu ca ne certam destul .. dar in care relatie nu exista certuri?
offf....

iti doresc La multzi Ani Daguuuu mamitziii!!!
sa fi iubit de mine o veshnicie ..
Te`am iubit...
Te iubesc...
Si
Te
Voi
iubi
Mereu!!!

Vrei sa-mi faci ceva cand ma privesti asa
Vrei sa ma pierd sa ma cutremur in fata ta,
Sentimentele au cazut acum peste trupul meu
Mai ales cand am simtit din plin sarutul tau,
In brate sa te strang si-apoi sa iti soptesc
Ceea ce de mult sti adica TE IUBESC...

Uitate la mine , eu ma uit la tine
Ne intelegem parca numai din priviri
Vrand mereu sa sti eu te voi iubi
Pana in clipa in care eu nu voi mai fi:(

Clipele frumoase ce vor venii in viata mea
Vreau sa le-mpart cu tine dragostea mea
Clipele urate ce vor venii in viata mea
Nu le impart cu tine pentru a te proteja

Trupul meu ar vrea
sa`ti arate ce vrea
ce demult stiu ca`ti placea..
lasa`ma sa te sarut
acolo unde`ti place mai mult..
lasa trupul tau gol..
sa ma atinga ushor..
sa simt parfumu tau
ce-mi da fiori
spune`mi doar ca nu vei pleca
asculta doar ce spune INIMA:x

dedicatie pentru cel mai scump prieten de pe lumea ASTA in amintirea celor mai frumoase 6 luni de iubire care n`au Sfarsit :x TE IUBESC viatza mea!

By beyu




inimaNu pot sa`ti spun sentimentele mele fatza d tne ks mult prea dutzi si fumoase fatza de cuvintele p kre`tzi le poth scrie..
nu`s o fatha tocmai perfecta ..
frumoasa talentata
exagerat de desteapta..
dar un lucru tzi`l poth zice.. si`o sa`l zic la o lume intreaga..si`l zic cu cea mai maie madrie iubilea mea k te iubesc cum N`AM MAI IUBIT SI NO SA MAI IUBESCC NICIODATA !!!! PUI SI SIMPLU te ador si esti totu pt mne:X:X:X am avut ff multe momente in kre eram ff suparata.. dar alaturi de tine am trecut peste orice.. absolut orice..
snth` mandra de noi iubile enom de mandla .. k ne`am gasit :X:X:X k m`ai invatzat sa iubeesc:X sa stiu censeamna "emotzie"si trairi ...:X iubire ..:X:X:X


iti fac cea mai Dulsheeeeeeeeeeee:X DEDICATZIE posibila:\"> aja cum ... :X cum numa Eu o stiu face :X:X

EU si TU pt totdeauna:X:X:X

te iubesc viatza mea:X:X:X "In fiecare zi zambetul tau devine Luceafarul meu.
Ma uit la tine si atunci sentimentele mele incep sa straluceasca.
De la tine am invatat de departe mai mult decat simple numere sau cuvinte:
Tu esti cartea care intr-o zi va fi a mea."

"Sa simt suflarea-n parul meu,
Soptindu-mi cand si cand
Te voi iubi de-acum mereu,
Cu glasul tau cel bland... .

Sa te simt si sa te-ador,
Nu m-as satura vreodata,
Sa-ti sarut fiecare por,
De mireasma-ti imbatata.

Sa-nchid ochii si sa simt,
Degetele pe-a mea piele,
Sa ma mangai, sa te-alint,
cand e cerul plin de stele"

dulce poezia NU?:X
o meritzi puiutz:X:X:X:X:X:X

P.M.i.:x Pt puiutzu`meu:x
by Dagotea ta:X:X:X





inimaSunt o scrisoare de dragoste dar niciodata citita,o inima de pian intr-o simfonie de cuvinte nerostita.Sunt obrazul frumos pe kre ceteodata il sarutai ci inflacarare,dar vreau sa-ti spun k iubirea niciodata nu moare.

By Scodrea Andreea




inimaam uitat ce-a fost,sincer spui cuvinte fara rost,mai bine nu mai zici nimic si sincer ma-si simti nisto dak ai tacea un pic.glasul sa nu ti-l mai audsi sti?mai asi face pe un surd si un mut sa nu mai pot spune nici makr un cuvant.

By Scodrea Andreea




inimaX:X:X ciukalatha meaaa:X:X:X
o mai trecut o luna
de fericire alaturi de tine
si sa mai treaca si 1000000000000000000000000000000000000000000000000000 de zile :X:X:X ani k langa tine :X:x mi`am gasit fericirea :X:X:X
Pt asta si vreau sa`ti fac ink`o declaratzie :X:X:X
Multzumesc puiuu:X:X:x k m`ai invatzat sa iubesc si sa zambesc:X:X:X
multzumesc pt toata afectziunea ta:X:X
increderea:X:X:X
si
pt toate eforturile tale:X:X:X:X
te iubesc si te voi iupi mereu
:X:X:X la multzi ani dragu`mami:X:X
multa iubireeee:\"> pasiune..
siiii
siiiii
...
:-? cej io ce:-??
tooooooot CE`TI DORESTI DL MN
:x:x
SA AI PARTEEEEEEE
:X:X:X
te iubesccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
:LX:X:X:XX:X:
\\:D/
:X:X:X trece timpu..
si
noi
ne
iubim
k
la
inceput
:X:X:X:X

te adorrrr

By puiu




inimaDECLARATIE pt Beu `mea

Tzcumpa lu mami sa nu fi supi :X latz k tati o sa`ti gssca:X o peleke mai buna:X numa sa nu utzi nitziodata k beyu te iubeste:X las o sa fie totu bine nu baga de seama raul:X o sa fi felicita .. o sa te resfete cne tie cne:X beyu poate o sa ramana o amintile pt tne.. Da iti pomite k nitziodata no sa te uite si no sa uite nimic din tot c sntmpt:X
te iubeste si te va iubi meleu

cu drag micutza lu beu:)




inima...despartire

Pana acum..scriam de fericire dedicatii..ma cuprindeau emotiile sa`ti fac o mica surpriza scriindu`ti declaratii de dragoste..parea atat de frumos..parea un vis..park era realitate..acum stau pe ganduri..k oare m`ai iubit? de renunti asa usor.. am luptat din toate puterile mele pentru noi 2 .. ba chiar am preferat sa sufar eu..sa te privesc de departe..dar sa ai pe altcineva.. sa`ti sarute altcineva buzele in locul meu..am preferat jigniri..din partea altora..si sa fiu batjocorita de altzii si sa rada de mine..am preferat toate astea..pentru iubirea noastra.. am indurat foarte multe timp de doi ani ..acum timp de 7 luni am sperat k nimeni si nimic nu ne va desparti chiar daca a trebuit sa lupt cu anumite persoane kre erau foarte importante in viata mea.. nu m`am lasat .. m`am tzinut in picioare si nu m`am lasat doborata de nimeni si de nimic desi simteam k ma sting din viata..am luptat..si am reusit .. dar acum tu ai dat cu picioru in tot ce am construit noi timp de 2 ani..ai preferat sa ma lasi suferind.. m`ai lasat singura plangand in noapte la telefon..privind cu ochii in lacrimi insetati de iubire si de durere privind obiectele din camera mea .. obiecte ce`mi aminteau de tine.. au trecut 4 zile de knd nu mai stiu nimic de tine..te`ai hotarat sa`ti schimbi viata sa ma lasi..sa ma pierd in lumea asta mare si care mi`a facut atata rau.. erai singura mea alinare singura mea dorinta singura mea iubire..si acum unde`s toate astea? numa din partea mea mai exista?de era si din partea ta ma iubeai si ramaneai cu mine pt totdeauna.. Intr`una din astea 4 zile..stateam in camera..afara an`ceput dintr`odata sa ploua tare in casa era liniste..eram singura priveam pe geam.. si mi`am adus aminte de clipele de iubire dintre noi doi..m`am dus am luat un pix si`a inceput sa scriu..tremuram..eram deja fara puteri de atata suferinta.. primele mele cuvinte pe foaie erau "Plange cerul..k ne`am despartit..plang eu pentru noi.. oare tu suferi ..? oare te doare? nu`ti pasa de mine..si ma omori cu faptele tale..numar zilele..numar noptile pana akum am ajuns la a 2`a zi si simt k nu mai am stare..oare am sa ajung la 50 de zile suferind oare am sa ajung la ani de zile suferind? oare am sa ajung la sfarsitul vietii fara tine? numarand zilele..." si uite deja am ajuns la a 4`a zi..si uite..zilele trec noptile trec.. viata mea e pustie..fara tine.. soarele nu mai imi bate in ochi in nici o dimineatza..in absenta ta..totul pare absent..fara rost ceea ce fac.. simt k nu traiesc.. nu este zi sa nu`mi amintesc de cuvintele tale kare pt mine erau cele mai valoroase"orice s`ar inatmpla n`am sa te las noi pentru totdeauna vom fi impreuna.. te iubesc cum nu mai iubesc pe nimeni in lumea asta \"..ce rost aveau ? eu puneam valoare mare pe tot si acum totul e`nzadar..m`ai lasat.. si nu te intereseaza deloc de mine =(( oare asta merit eu ?:(( oare am gresit atat de mult in viata asta sa merit asta? nu inteleg nimic :((( nu inteleg dece mi se`ntampla mie toate astea:(( nu intzeleg ....

Dar sa stii k nici acum nu iti port ura :( nu am cum :(( k te iubesc cum nu iubesc pe nimeni.. itit doresc tot binele din lume iti doresc sa fii cel mai fericit:( sa`ti gasesti una mai buna ca mine.. nici de m`ai fi bagat un cutzit in inima nu m`ar fi durut asa dtare..m`ai aruncat.. m`ai aruncat de tot.. :((( vreau sa plec departeee sa nu mai aud vorbele celor din jur care imi sfashie sufletu :(( si akm dak aud cva rau de tine un simplu mic cuvant nu mai pot de furie si te apar..de oricine si orice.. atat de mult te iubesc=(( k o fraiera

las in urma mea..
in urma noastra..
o mica simpla
fara
rost..
o dedicatie:(
o inimioara kre tzi`am oferit`o
cu toata
dragostea mea
sper
sa
nu
o
arunci
niciodata
sper
k
mereu knd o s`o stragi in batze.. ai sa`ti aduci aminte de mirosu pielii mele..:( mirosu parfumului meu :X si toate chestiile de plush sa le stragi tale la piept knd ceva o sa te apese:x o sa ma simtzi langa tine.. si`ti va fi mai bine.. nu`mi doresc nici o secunda sa suferi..kt am suferit eu in zilele astea de singuratate :(( lantzurile dl mne sa`ti poarte male male noloc si chiar de n`o sa le potzi :X sa le tzi in amintirea mea
iar pozele cu mne si cu noi fa tze vei cu ele..
sper sa`ti ramana mereu adanc intiparite in mintiuqa ta:(:X:X TE IUBESC INGERASH SI TE VOI IUBI MEREU SA FI CUMINTE .. SI ORIUNDE M`ASH AFLA VEI RAMANE MEREU impietrit in inimioara mea :)
fi mandru de amintirile noastre si de "dragostea" noastra sau cel putzin a mea care mereu va exista

fii tu insuti
nu te lua dupa altzii
k esti un om cu suflet mare

..
dar prostia
te dezavantajeaza..

te iubesc..
tzau iubile..

"am sa plec departe..m`ai lasat plangand in noapte ..nu ti`a pasat de noi...nu ti`a pasat sa vii inapoi.. am sa plec .. dar am sa plec undva departe intr`o lume a mea..departe de privirea ta .."

"Puiutzu `meu :X: te iubesc te voi iubile toata viatza kt voi tai potzi sa sti iubilea mea k nu te impalt cu nimenea eti iubilea mea cea sfanta si dagotea adevalata si otzine al spune eu nu ma las de tine faca lumea tze o vea u lamai iubilea mea otzeai fatze eu tzie nutzi dau patze potzi sa zitzi u tze vei :X lg mne lamai meleu :X de dimineatza pana seala :X pt tine`mi bate inimioala :X de seala pana dimineatza :X eu itzi vad tot timpu fatza :X:X:X:X zi de zi si ceas de ceas :X u eti tot tze mi`a lamas :X ce mi`a lamas si ce mi`am dolit :X si asa`s cel mai felicitttt :D te iubeeeeeeeeeeeeeeesc..." scris de tine.. vorbe uitate cu timpu...

"Puiutzu `meu :X: ceremi tot ce vrei itzi dau lumina ochilor mei ceremi si sufetu si n`o sa zic nu celemi si viatza si nutzi pielde spelantza o spelanta k a noata nu ale cum sa moala pt k iubile ce`o pultam nu limite suntem doua inima kle is bonave sufela de sindlomu iubile si nu poate sa bata una fala alta dak nu eti lg mine viatza mea e pustie:( dak o zi nu te vad :( mol de tlistetze:( cum te`am zalit :X felitzilea a venith :X a venith in sufletu meu :X acolo unde va lamane meleu :X pt k u cu a ta iubile :X ma facetzi cel mai felicit din lume :X sitzi pomith iubilea mea :X k si u vei fi asa :X vei fi cea mai felicita :X si de mine mult iubita:x vei fi iubita de un flaiel :X pt kle eti ca o gula de ael :X vei fi iubita de un ratat :X kle inima lui tzia dat :X"

:( :(((

E greu a rade...
Cand ochii sunt plansi
Cand ultima speranta
Din viata ti s-a stins
.............
Scriu aceste randuri mici
Sa te ajunga si sa plangi
Ca asa m-ajuns pe mine
Cand ma tot gandesc la tine
.............
Nu-ti cer flori din fundul marii
Nu-ti cer stelele ceresti
Doar atat iti cer eu tie...
Spune-mi daca ma iubesti...!!!

"Puiutzu `meu :X : ingelashu meu pazitol :X eu pe tine te adol :X eu pe tine te iubesc :X doal pt tine taiesc :X viatza mea e`n mana ta :X potzi sa faci ce vei cu ea :X da te log iubilea mea :X nu uita :X k u eti viatza mea :X:X te iubesc ingelashhh X::X te adooool :X:X:X"

"Puiutzu `meu :X te iubesc iubilea mea :X u eti alinalea mea :X atunci knd am lau eti aploape :X si`mi zici k ma iubeti in soapte :X knd am bine eti lg mine :X si te buculi de a mea felicile :X dal eu te log ceva :X sa fi lg mine toata viatza ta :X itzi pomith iubile dutze :X k de lg tine nu mash dutze :X nu ma duc si nu ma duc :X fiindk te iubesc pea muth :X te iubesc pete masula :X:X:X:X:X:X:XXX: te adoool :X:X:X:X:X:X:X"

Puiutzu `meu :X : te iubeeeesc lostu vietzi meie :X fala tine n`am putele :X oliunde ash mege si otzeash fatze :X u mie sa nu`mi dai patze:"> :X:X:X:x k eu nash lezista dak nai fi in inima mea :"> da asa :X eti bagata adanc in ea"

" Puiutzu `meu :X shi pot sa ma jur k eti cea mai fumoasa cea mai iubita si cea mai dlagastoasa soalele se ascunda in fatza ta u cu fumusetzea ta ai intols pe dos lumea toata lumea knd te vede nimanui nu`i vine`a clede k exista pe pamanant un asemenea ingelash da eu ched si tiu pea bine k u ma iubeti pe mine oce sal intampla in viatza mea te voi iubi dlagotea mea :X:X:X o sa avem si bune si rele :X da in fatza ta raul piere :X binele apare :X si raul dispare :X toate`s bune si fumoase :X pt tine dagote :X o sa te fac cea mai felicita :X si nu ma indoiesc nicio clipa :X o sa vezi iubilea mea :X k o sa ai cea mai fumoasa viatza :XX te iubeeesc ingelash X:X:X te adoool la nebunie :X:X:XX"

:((((

ce ma doare:(( si is multe altele:(
le
pastrez
in
amintirea noastra
...:((

ma hranesc din amintiri:(

cu drag UN SUFLET RATACIT
TE`AM IUBIT
TE IUBESCC
TE VOI IUBI MEREU..