Poezii, Declaratii de dragoste, Povesti de dragoste, Povesti, Dragoste, declaratii, iubire, sentimente, sarut, sarutari, citate de dragoste, love sms,

Dimineata ma trezesc in bratele tale, seara adormi in bratele mele. Stiu visez si parca as vrea sa nu ma mai trezesc, dar nu se poate! Asa ca vreau sa fie realitate!




inimaOare nu shtii unde s-a pierdut iubirea mea puiule? Imi dai voie s-o caut la tine in inima? Cred ca acolo se poate ascunde cel mai bine... Te iubesc




inimaDaca dragostea ar putea fi evitata doar inchizand ochii, nu as mai clipi niciodata, de frica sa nu las sa treaca vreo secunda fara sa fiu indragostit de tine.




inimaDaca as putea m-as transforma intr-o stea, as sta mereu la geamul tau. Cand vei inchide ochii as cobora sa-ti sarut buzele fierbinti si ti-as sopti: te iubesc !




inimaDaca din toata istoria as putea alege un moment care sa il pot pastra stralucitor si plin de viata, din toate zilele vietii mele as alege momentul cand te-am cunoscut.




inimaToata lumea plange in jurul meu....eu stau langa tine si te privesc....esti linistit...te ating...esti rece....plansul imi incetoseaza ochii si nu mai vad. Am rugat pe cineva fara sa stiu pe cine sa ma duca la tine in camera sa ma lase singura. Acolo am putut sa plang fara sa ma vada nimeni...fara sa vad pe nimeni. Nu pot sa cred ca m-ai lasat singura...ca nu o sa te mai vad niciodata si ca viata mea va trebui sa continue fara tine. Pe primul intrat in camera, pe fratele tau,l-am rugat sa ma ia in brate si atunci parca am simtit ca erai tu si am inceput sa plang din nou. La biserica am fost linistita si nu am plans, numai ca am stat langa sicriu tot timpul, te-am tinut de mana toata slujba si am vorbit cu tine continuu. La cimitir insa nu am mai rezistat....cand mi-au pus pamant in mana sa arunc in groapa plansul meu s-a transformat in urlet... « eu nu-mi ingrop viata »... au avut grija altii sa o ingroape fara sa se lase impresionati de rugamintile mele....ma trezesc p langand...a fost un vis....




inimaNiciodata n-am crezut ca vei fi.. dar uite ca esti.. esti aici... aproape de mine,langa inima mea.. Te iubesc foarte mult.. crede-ma! Esti tot ce am mai scump pe lume!




inimaMi-e frica sa merg cu masina atunci cand sunt cu tine. Pentru ca atunci cand sunt cu tine sunt beat de fericire si ar putea sa-mi ia permisul.




inimaIeri eram aici amandoi,tinandu-ne de mana si facandu-ne planuri de viitor... nu pot sa cred ca azi sunt doar eu, singura, in acelasi loc unde tu mi-ai spus ca ma iubesti... doar eu ma mai gandesc inca la acel moment perfect ...




inimaAm nevoie de 5 minute din viata ta: in primul sa te sarut, in al 2-lea sa-ti spun ca mi-e dor de tine, in al 3-lea cat te iubesc iar ultimele doua sa ramai cu mine...




inimaTe iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o saptamana, 24 ore pe zi, 60 secunde dintr-un minut, iar daca mi-ar ramane o singura secunda in plus... te-asi iubi !!!




inimaAm scris pe cerul albastru, dar norii mi-au sters cuvintele. Am scris pe tarmul marii, dar valurile mi-au sters cuvintele. Am scris pe pamantul din gradina mea, dar vantul mi-a spulberat cuvintele. Am scris pe inima mea, si nimeni si nimic nu-mi va putea sterge cuvintele!!!




inimaNu stiu ce s-ar intampla cu mine daca tu nu ai exista, intotdeauna imi inveselesti ziua si ma faci sa simt ca traiesc cu adevarat, tu esti steaua mea calauzitoare, care imi pazeste noptile, nu pot decat sa te iubesc foarte mult si tu esti totl pentru mine!!!




inimaSpune-mi unde esti, sa stiu unde sa caut! Spune-mi ce visezi, sa stiu ce sa iti dau! Spune-mi pe cine doresti, sa stiu cine trebuie sa fiu! Spune-mi ca ma iubesti!




inimaChiar de-ar fi sa mor eu niciodata nu ti-as face rau ..iar daca fericirea ta e in bratele ei, prefer sa plang eu decat sa te stiu suparat departe de ea...




inimaMi`a fost dat sa iubesc de doua ori in viata: Prima oara te`am iubit pe tine, dar a fost o greseala... si a doua oara este ca inca imi iubesc greseala !




inimaSe intampla in viata sa iubesti dar sa fii ranit ... iti iei viata de la capat, vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt mereu in inima ta amintindu-ti ca iubirea este cel mai frumos lucru care te poate condamna la suferinta ..




inimaDaca m-ai intreba cine sunt ti-as raspunde IUBIREA, daca m-ai intreba ce fac, ti-as spune IUBESC, daca m-ai intreba pe cine, as spune PE TINE!




inimaDaca nu ma gandesc decat la tine inseamna ca te iubesc ? Daca te visez in fiecare noapte inseamana ca te iubesc ? Daca vreau sa fiu numai cu tine, singuri intr-o padure inseamna ca te iubesc ? Eu cred ca te iubesc tu ce crezi ?




inimaDaca nu ma gandesc decat la tine inseamna ca te iubesc ? Daca te visez in fiecare noapte inseamana ca te iubesc ? Daca vreau sa fiu numai cu tine, singuri intr-o padure inseamna ca te iubesc ? Eu cred ca te iubesc tu ce crezi ?




inimaIubeste persoana linga care te simti bine linga care poti sa razi atunci cind esti fericit si pe umarul caruia poti sa plingi atunci cind esti trist.




inimalove is you and love is me
love is a prison and love is free
love is when you're away from me