Poezii, Declaratii de dragoste, Povesti de dragoste, Povesti, Dragoste, declaratii, iubire, sentimente, sarut, sarutari, citate de dragoste, love sms,

E atat de trist universul fara sclipirea din ochii tai,fara zambetul tau care reuseste sa-mi strecoare in inima lumina...si cum sa nu fie trist,cand tu insuti esti universul meu?Si daca intr-o zi as opri lumea in loc,doar ca sa iti spun ca te iubesc,si ca fiecare lacrima de fericire pe care o aduci in viata mea reprezinta ceea ce imi doresc cel mai mult?Ai reusi sa intelegi ca imi e greu fara tine,fara tot ce-ti apartine?si totusi...o durere imensa imi strapunge inima atunci cand ma gandesc ca poate nu voi reusi sa iti mai spun inca o data \\\"te ador\\\",ca poate nu voi reusi sa te mai strang in brate si sa ma pierd in ochii tai...nu imi ajunge intreaga viata ca sa cant iubirea ce-ti port,dar ar fi prea mare imensitatea timpului pentru a plange suferinta..Mi-e atat de dor de tine...Uneori,nici cele mai triste lacrimi nu reusesc sa-mi indeparteze golul din inima,atunci cand tu esti departe de mine,de sufletul meu...nici cele mai tainuite gesturi nu vor reusi sa descopere virtutea

acestui sentiment profund,divin,exaltator,atat timp cat tu esti departe de mine,atat timp cat inima mea bate atat de departe de a ta,dar parca simultan...te iubesc!

By Giuliuk




inimacand ti e greu adu ti aminte de clipele petrecute cu cel/cea draga

By Lavinia




inimauneori regret k te-am intalnit dar poate k fara tine viata mea ar fi fost altfel,nu as mai avea cu cine sa ma cert cu cine sa ma impac,p cine sa sarut,pe cine sa strang in brate,pe cine sa sarut,si pe cine sa iubesc asa de mult!iti multumesc k esti langa mine si la bine si la rau si k ma iubesti!iti jur k nimik nu va mai sta in calea fericirii noastre pna cand moartea ne va desparti!doar tu m-ai ajutat sa ma maturizez sa vad viata cu alti ochi,tu puiule m-ai invatat sa iubesc cu toate acestea imi mai doresc un singur lucru de la viata....sa fiu a ta pentru totdeauna...

By deyutza




inimaJURNALUL UNUI ADIO

ADOI…UN CUVINT CE DOARE NUMAI ATUNCI CAND IL ASCULTI,CAND PE BUZE ITI IES SILABELE LUI ,CAND SOPTESTI …TE DOARE POATE CA NU STII DE CE;AS PUTEA ACUM SA ITI SPUN ISTORIA LUI.O ISTORIE TRAITA DE MINE,APROFUNDATA DE INIMA MEA,UN CUVINT CE M-A DURUT DIN PRIMA ZII CIND AM INVATAT SA-L ROSTESC.O JOACA DE COPII CE S-A TRANSFORMAT INTR-UN COSMAR TRAIT DE LA RASARIT LA APUS,O RACEALA DE PLUMB TE CUPRINDE CU INTREBARI CE NU LE GASESTI RASPUNSUL.EL VINE ATAT DE USOR DIN SINEA LUI SI ATAT DE GREU ITI ESTE SA IL ACCEPTI CA INTR-O ZII TE INTREBI UNDE AM GRESIT.INTAMPLATOR RASPUND ACUM”GRESEALA PROVINE DIN MINE.NU AM STIUT SAU NU AM VRUT DE FRICA SA ROSTESC ACEST SEARBAD CUVINT,CE UNEORI MA TIMORA SI-MI TREMURA GLASUL CIND IMI DOREAM SA-L SPUN.ADIO NU ESTE UN CUVINT IUBITULE…CE INSEAMNA”NU TE MAI IUBESC”ADIO ESTE UN CUVINT CE INSEAMNA CA NU MAI AM PUTUT REZISTA CA DOAR ATAT AM PUTUT LUPTA.ESTE GREU DE INTELES,DAR NU MAI GREU DE ADMIS.IMI DAU SEAMA CA DACA AM TOT AMANAT ACEST CAPITOL AM PIERDUT TRENUL VIETII MELE.IMI PARE NESPUS DE RAU PENTRU MINE,DAR MA POT CONSOLA IN IDEEA CA ASA A FOST SA FIE SI CA DUMNEZEU PREGATESTE PENTRU FIECARE UN STROP DE FERICIRE.ASTA INSEAMNA IN ACEST MOMENT PENTR MINE ADIO.POATE CA MINE SAU MAI TIRZIU VA INSEMNA CONTRARIUL.
ITI MARTURISESC CA SOLEMNITATEA IUBIRII MELE S- TRANSFORMAT IN DELIR.UN DELIR CE AGONIZEAZA ,IMI UMBRESTE ZIUA IAR NOPTEA IMI FURA VISELE.M-AM SATURAT CA DIN CAUZA TA “ADIO”OCHII SA-MI LACRIMEZE NEINCETAT CA SI CUM ALTCEVA MAI FRUMOS SI MAI VESEL NU AR PUTEA SPUNE.DACA TE INTREB ACUM”-STIAI CA OCHII MEI VORBESC?”POT JURA CA NU STII.NU STII PENTRU CA NU AI FOST INTERESAT SA AFLII DE CE TE IUBESC ATAT.

ADIO ,DRAGUL MEU,NU POTI OFERII MAI MULT DECIT AI.ESTI MIJLOCIT DE VIATA PENTRU A NU VEDEA DINCOLO DE CEEA CE ESTI.INRADEVAR…NICI MACAR NU IMI POT SPUNE MIE INSAMI CEEA CE ESTI.NU TE POT CATALOGA IN NICIUN FEL.INTRUCIT ETICHETA TA FATA DE MINE ACUM ESTE “ADIO”ITI MARTURISESC CEEA CE NU AI VAZUT IN PUTINUL TIMP IN CARE M-AI AVUT DOAR PENTRU TINE.

“NU INTIMPLATOR “BARBATIA MEA” IA AMPLOARE ATUNCI CAND IMI DORESC SA ASTERN IN RINDURI CEEA CE MA SUFOCA.SUNT ACUM “BARBAT”PENTRU CA AM PREFERAT IN FATA TA SA FIU FEMEIA CE NU AM FOST NIMANUI.E CU ADEVARAT SUBLIM SA POTI OFERII CEEA CE NU AI OFERIT DEALUNGUL TRAIIRII TALE INTENSE.DAR STII TU OARE SA DESCIFREZI CEEA CE EU CU MULTA ARDOARE ITI MARTURISESC?ESTI CAPABIL SA DAI DRUMUL AMINTIRILOR SI FRICII DE IUBIRE SA PLECE DIN VIATA TA ?ASTA DOAR PENTRU A TE INTERESA CU ADEVARAT DE IUBIREA CE TE ASTEAPTA TACUTA IN FIECARE ZII SI O GASESTI TOT ACOLO UNDE DE FIECARE DATA AI PLECAT SI AI LASAT-O.GRESEALA MEA CA TE-AM IERTAT MEREU ESTE PE JUMATATE IERTATA.E FRUMOS SA RECUNOSC CA AM PIERDUT DACA LUCRUL ASTA SE INTAMPLA IN FATA VIETII.TE-AI MOJICIT.NU AI VAZUT DINCOLO DE CEEA CE AI TRAIT.AI SUFERIT PENTRU CA AI VRUT SI NIMENI NU A FOST VINOVAT DE CEEA CE TU NU AI STIUT SA PRETUIESTI”VIATA”!!! SUNT MINDRA CA STIU CA VOI DA VIATA UNUI OM PLIN DE SPERANTE SI ILUZII UNUI OM CE VA STII SA PRETUIASACA CEEA CE II VOI OFERII.
MA ROG CU NESAT LA DUMNEZEU SA NU REGRETI CEEA CE AI FACUT PENTRU CA AI LASAT SA ZBOARE DIN VIATA TA CE AI AVUT MAI FRUMOS SI MAI BLAJIN.FAMILIA TA DACA ASTEPTAI SI IUBEAI SENSUL EI,PUTEAI TRAII FRUMUSETEA VIETII.TE-AM IUBIT ATAT DE MULT CA MA INTREB ACUM DE CE NU MAI SIMT ACEIASI GELOZIE SI NEPUTINTA CAND TE VAD PLECAND.TE-AM IUBIT ATAT DE MULT INCAT PARE CA ACUM ESTI DOAR UN PASAGER IN VIATA MEA CU CARE M-AM OBISNUIT ATAT DE MULT INCAT RAMAN LANGA EL DE DRAGUL A CEEA CE A FOST. MA MINTI MISELESTE CU FALSA TA DEZILUZIE A VIETII.CU FALSA TA SCHIMBARE FATA DE MINE.UITAT-TE IN JURUL TAU IN ADINCUL INIMII TALE SI AI SA REALIZEZI CA AI MINTIT DIN URA SI RANCHIUNA FATA DE CEEA CE AI INVATAT SA SIMTI.DIN CAUZA CA AM INCETATA SA LUPT PENTRU TINE AM REALIZAT CA NU MERITI FRUMUSETEA CLIPELOR CE LE-AM OFERIT.STIU CA IN MINTE ITI VIN ACUM,CU GRANDOARE BININTELES ACELE CUVINTE “NU MI-AI OFERIT NIMIC TI SE PARE” INTREABA-TE DACA IN CITEVA LUNI CAND DUMNEZEU VA DA ROSTUL VIETII TALE IAR FEMEIA CE NU AI CUM SA O UITI VREODATA SI A MARCAT FARA DREPT DE APEL DIN PARTEA NIMANUI INIMA TA,NU VOR FII LINGA TINE IAR CEEA CE AI IN ACEL MOMENT TI SE VA PAREA INSUFICIENT FATA DE CEEA CE AI AVUT VEI PUTEA OARE SA TRAIESTI CU DORUL SI CULPA IN SUFLET CA INCOMPETENTA TA A DUS PINA ACOLO UNDE DIN NOU AI PIERDUT SI AI PIERDUT MAI MULT DECIT AI CREZUT VREODATA?
TU AI CEEA CE MULTI ISI DORESC SI AR SCHIMBA JUMATATE DIN VIATA PENTRU LUCRURILE ASTEA”SIMPLE’CE LE AI PINA ACUM DOAR DE LA MINE! AR TREBUII SA INCHID RINDURILE ASTE CE TARE NU AU SENS PENTRU NIMENI.MINT EU NU SUNT UN NIMENI PENTRU MINE AU UN FOARTE MARE ADEVAR SI UN MARE SENS.ADIO,E CUVINTUL CE VA DA NASTERE VIETII TALE NOI FARA CA EU SA IMI POT LASA ACUM AMPRENTA OE TINE.”

P.S.MI-AS DORII CA INTR-O BUNA ZII SA CITESTI ACESTE RINDURI FARA CA EU SA MAI FIU LINGA TINE.ASA POATE AI REALIZA CATE AM AVUT DE SPUS SI NICIODATA NU MI S-A DAT VOIE SA VORBESC.MA DOARE SUFLETUL DAR MULT NU VA MAI FII.DUMNEZEU IMI VA DA ATAT CAT EL VA CONSIDERA CA REZIST.MAI DEPARTE FIECARE DE VIATA LUI

ADIO!ADIO…

By Madalina




inimaTE IUBESC TE IUBESC TE IUBESC.... asta e tot ce rostesc...TE IUBESC TE IUBESC ingerasul meu ceresc... cu dragoste...pt grasu... lola ;)

By Ada




inimaasa cum soarele rasare,asa cum stelele apar,asa cum noaptea se lasa asa e iubirea pe care ti-o port...pura si sincera ca fiecare zi pe care o traim... pt tot ceea ce esti....TE IUBESC GRASULE ...cu drag...a ta lola ;)

By Ada




inimade ce tu inima mia frant de am ajuns o frunza in vant nu team uitat te mai doresc nam incetat sa te iubesc pe altcineva acum iubesti dar spunemi la mine te mai gandesti

By Elena




inimade cand e lumea facuta ochi nevazuti se uita si pe mine mau uitat cineva ce mia fost drag stiu k de mult nu neam vazut dar sa ma uiti cum ai putut caci fara mangaierea ta ce rost mai are viata mea

By Elena




inimainima mea e ca un templu...intri te rogi...si daca meriti ramai.Tu ai intrat nu te-ai rugat si totusi ai ramas...oare de ce? TE IUBESC

By Elke




inimapuiutzu meu esti cel mai frumos lucru pe care mi l-a dat Dumnezeu...te iubesc...fara tn simt ca sunt un nimic,te iubesc atat de tare incat nu stiu cum sa iti dovedesc...te ador :X:X

By Crisu




inimaTe urasc pentru ca destinul a lucrat pentru a ne intalni intr-un moment de neliniste din viata mea... te urasc pentru ca m-ai cucerit cu blandetea, cu calmitatea si linistea care o transmiteai in jur, te urasc pentru ca ai stiut sa ma faci sa-mi orientez gandurile catre ce e interzis si m-ai facut sa-mi doresc mai mult de atat. Te urasc pentru clipele eterne daruite in noptile reci si pline de necunoscut, te urasc pentru ca nu mi-am dorit nimic altceva decat sa te simt, sa-ti simt respiratia tremurand si sufletul aproape, te urasc pentru toate acele sentimente care mi-au inundat sufletul si apoi mi l-au distrus, te urasc ca ai stiut sa fii o doamna si sa ma tratezi ca un barbat adevarata, te urasc pentru tandretea si sarmul care m-au cucerit, te urasc pentru zambetul de dimineata si dansul din seara, te urasc pentru imbratisarile tandre si sarutarile pasionale...

Te urasc pentru clipa de despartire si durerea ce a urmat, te urasc pentru fiecare lacrima cazuta in noptile tarzii si pentru fiecare neliniste continua, te urasc ca mi-ai furat gandurile si m-ai facut sa uit de scopul in viata, te urasc pentru ca nu-mi doresc nimic altceva decat sa stiu ca esti acolo si te gandesti la mine, te urasc pentru ca nu stii daca destinul ne va mai aduce vreodata impreuna, te urasc pentru ca nu stiu ce simti, pentru ca nu stiu daca m-ai uitat sau daca am contat... te urasc pentru sperantele desarte si pentru tacerea ta.

Te urasc pentru ca soarele nu mai lumineaza ca altadata si luna pare chiar mai trista ca mine, iar stelele nu-ti mai indeplinesc dorintele, te urasc pentru toate lucrurile si locurile care aduc aminte de tine si pentru aceasta stare de goliciune care imi intuneca inima...

Te urasc pentru ca nu pot spune ce simt pentru tine, te urasc pentru ca nu vreau sa-ti cer mai mult decat o clipa de nebunie, te urasc pentru ca nu pot spune ca...te iubesc !!

By mishu




inima a fost o data te am visat
am v isat ca te iubesc si iubeam cum numai an vise pot iubi.am avut un vis frumos . eu eram pe pieptul tau . si inima ati batea cu putere de parca ar fi vrut sa ati sparga pieptul si sa vina la mine
capul tau sprijinit pe inima mea ,a-mi mangaia gandurile si antreaga viinta am visat ca tu vei fi mereu langa mine, vei fi mereu angerul meu cu aripile tale ma anconjori cu multa dragoste si prietenie . nu am avut nici o data asa ceva , de cand exist ,u esti raza care m-ia luminat viata ,as vrea sa nu ma m-ai trezesc nici o data din acest vis,as vrea sa ati tin chipul an palme sa al privesc neancetat ,sa ma pierd an ochii tai sa pierd notiunea timpului . si sa ati spun t e i u b e s c .te-a d o r . asa am visat.si pentru asta candva am visat am avut un vis cel m-ai frumos vis am visat ca iubesc si iubeam numai cum in vise-se poate iubi cand m-am trezit obrazul a-mi era culcat pe inima ta pe pieptul tau pe inima ta calda si buna atunci mi-am dat seama ca bataile ei m-au trezit sarutul tau iubirea ta nu trebuie desprinse din vise din acest vis din noaptea asta. dragostea si visele apartin vesniciei ,,,ca si lumina care apartine soarelui iubirea mea afost sincera chiar daca tu ai fost iubita mea doar o noapte. o noapte de vis sau un vis de o noapte, si inima ta mi-a soptit ca acest vis al ai doar o singura data an viata. si totusi as fi vrut sa te trezesc si sa ati spun te iubesc

By Romeo




inimaESTI FRUMOS CA LUNA SI SOARE SI DISTANTA DIN DINTRE NOI.
GU DRAG A TA AMICA




inimapana sa te cunosc pe tine parca viata mea nu avea nici un rost....atunci cand te-am intalnit credeam k esti un inger care a coborat din cer ca sa ma faca fericita.....acum tot ce stiu e k acel inger este si va fi al meu ....te iubesc puiutzule si iti multumesc ca si tu imi arati in fiecare zi kt de mult ma iubesti:X:X:X

By Crisu




inimamaria vei fi mereu prietena mea indiferent de ce s ar intampla te iubesc mai mult decat ma iubesc pe mn si vei fi prietena mea pana voi muri si u si eu

By Georgiana




inimaDe la Danutza Pentru Alex Mutruc

Clipe de dor clipe…de intristare,clipe de lacrimi clipe, in care as fi vrut sa uit de mine.Fericirea a intrat in viata mea odata cu tine.Suferinta s-a incheiat clipele nu-mi mai pot invada gindurile nu ma mai pot domina!Nu regret nici o clipa petrecuta alaturi de tine,nu regret toate supararile pe care viata alaturi de tine mi le-a adus, pentru ca daca n-as fi avut acele suparari nu te-as fi avut nici pe tine, n-as fi avut nici clipele de fericire pe care mi le-ai adus. Oricat mai iubii nu ma satur niciodata de dragostea ta. Acesta e motivul pentru care ma simt atat de fericita cu tine. Daca n-ai fi TU… Universul meu nu ar mai avea nici un rost pentru care sa existe. Daca n-ar fi vocea ta, eu n-as mai putea „sa-ti simt” gindurile… Daca n-ar fi mina ta… trupul meu nu ar mai avea de ce sa „se-nfioare”… Cred ca dragostea ce ti-o port va fi o dragoste fara sfarsit!




inimaTe iubi dani!

By Adina Delia




inimaGimy te iubesk pentru ca esti tu chiar daca nu esti cu mine sunt sigura ca iubirea noastra va putea invinge multe...mereu pentru tine printzul meu drag voi trai asteptand...Poate D-zeu intr-o zi va unii doua inimi ce bat impreuna formand cea mai frumoasa iubire...Sunt si voi ramane mereu langa tine si tu in inima mea...TE IUBESC

By Claudia




inimaDaca as fi apa atunci n-as avea nevoie de lacrimi,daca as fi foc-n-as avea nevoie de caldura,iar daca as fi cu tine,atunci cu siguranta nu as avea nevoie de nimic!!!

By Maxim




inimaHai sa impartim globul:marea tie,valurile mie;cerul tie,stelele mie;soarele tie,lumina mie;sau mai bine,totul tie.....,iar tu mie!!!

By Maxim




inimaImaginea ta imi inunda mintea mea agitata,apari ca un inger,mult prea sus ca sa te pot atinge.Te uiti la mine,imi zimbesti cu blindete, si...dispari!De ce?Intr-un colt al camerei mele te vad,si ma intreb daca e vis sau realitate,daca inca mai visez sau m-am desteptat.Prefer sa nu aflu raspunsul la aceasta intrebare niciodata...Nu pot crede ca te-am gasit in sfirsit si ca totusi nu suntem fiecare clipa impreuna.Nu am crezut niciodata ca voin pati asta...sa te gasesc si...sa te pierd totodata! TE IUBESC PENTRU CA IUBESC VIATA;IAR VIATA MEA ESTI TU!!!!!!!!!!!

By Maxim




inimaM-am indragostit la prima vedere de tine... Am crezut ca e pasiune... A trecut un timp si...am inteles ca nu easa. Nu am chef de nimeni si de nimic!Am chef doar de tine de rasuflarea,privirea,atingerea,zimbetul si caldura ta!!!Am nevoie de tine pentru ca,doar alaturea de tine ma simt in al-9-lea cer!Te iubesc...nu,nu e prea putin spus,TE ADOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

By Maxim




inimatu ai facut culorile mai vii,frumusetea mai pura...placerea de a trai mai intensa!te iubesc astazi,te voi iubi intotdeauna!mi-ai daruit cea mai mare dovada de iubire...vreau sa te tin in brate lumina apusului si sa-ti fiu alaturi pentru totdeauna!asta e tot ce-mi doresc pentru restul zilelor mele!te ador!!!