Poezii, Declaratii de dragoste, Povesti de dragoste, Povesti, Dragoste, declaratii, iubire, sentimente, sarut, sarutari, citate de dragoste, love sms,

chear si cei puternici plang

By zaharia laura




inimaesti barbatul visurilor mele esti luceafarul din stele esti totul pentru mine esti si vei ramane

By Aurelia




inimate iubes si te doresc tu esti totul pt mine mias da si viata pentru tine esti unic pentru mine

By Aurelia




inimate iubesc viata mea...DE LA NICO PENTU SANDU

By Dusa Nicoleta




inimaiubirea mea ink din prima clipa cand te am vazut am simtit k va fi mai mult decat o simpa prietenie...a trecut un an si 2luni iar eu acum te iubesc enorm si nu mai pot concepe viata fara tine...esti tot ce mi am putut dori de la viata si sper k aceasta poveste de dragoste a noastra sa nu ia sfarsit niciodata

By Dusa Nicoleta




inimaDrepul de a visa si frumusetea exprimarii a ceea ce simti inseamna arta de a scrie.

Ingerul meu ,

Te-am visat din clipa cand am simtit ca traiesc . Am intampinat , cu tine-n gand , fiecare rasarit de soare . Am petrecut cu tine fiecare apus . Am pasit in prag de seara si noapte cu tine-n vis .
Pentru ca esti aceea pe care mi-am dorit-o dintotdeauna intr-un vis de iubire , si tu mi-ai daruit o iubire de vis ; mi-ai invatat sufletul sa iubeasca . Iar pentru asta iti multumesc, iti multumesc ca existi !
As vrea sa te cuprind, sa te strang, sa simt ca tin in brate intreaga planeta cu toate primaverile ei ; cele trecute si cele ce vor veni . Pentru ca tu esti parfumul lor, esti primavara mea eterna , coltisorul meu de cer senin impodobit cu ninsori nesfarsite de petalele pomilor infloriti ...
Te port in suflet ca pe o prima si desavarsita iubire a iubirii mele .
Te pastrez ca pe o noapte albastra de catifea inmiresmata cu parfum de suflet...
As vrea sa-ti spun, la fiecare rasarit de soare, simplu si curat cat de mult te iubesc ...
Te voi iubi cu mintea si trupul pana la ultima suflare a vietii mele. Te voi iubi cu sufletul in veci ; chiar si-atunci cand voi muri, si trupul mi se va raci, si nu voi mai fi, sufletul meu te va iubi, in veci te va iubi ...
Asa sa stii, ingerul meu .

By Stefan Musat




inimaPORQUE?

Empezando todo en una relacion,una relacion insignificante,todo por una simple atraccion,todo como una forma de tonificante.solo queda hacerte unas preguntas solo queda en forma de poema,preguntarte porque separas lo que antes juntas?porque con tantos remedios nuestro amor enferma?solo queda decirte que cuando viene el olvido que cuando viene el ignoro no queda mas que sentirme arrepentido mientras escondido en un rincon lloro.porque juegas con un juquete de porcelana?porque despues de tus caricias,porque despues de esa cara de aspecto lugubre me ofreces tu carne en forma de primicia?porque inventas excusas cuando abrazo tu espalda,porque despues de tus besos carnosos,porque despues de tales sentimientos fagosos,dejas toda mi alma desnuda ante tu helada?no quedan mas sentimientos que expresarte no queda mas que despedirme sin abrazos despus de lo que he llegado a amarte,porque tu juquete de porcelana se ha hecho mil pedazos

By Elena




inimaNe am cunoscut dintr-o intamplare si inima din piept acum ma doare .NU stiu ce este cu mine tin prea mult la tine ..... acum imi ceri sa fim amici ca eu stiu ca nu esti aici tiam fost gagik iubit si frate ai uitat de mine si ai plecat departe .
:( te iubesc mada

By Mihai




inimaAm un baiat...

Care stie sa glumeasca atunci cand trebuie...si care stie sa fie serios atunci cand se impune...
Am un baiat...al carui zambet ma topeste… un baiat care ma strange tare in brate… un baiat care se uita in ochii mei fara a-mi spune nimic..iar eu inteleg totul.
Un baiat care are initiativa… ma conduce atunci cand am nevoie ..si se lasa condus cand nu gaseste iesire...
Un baiat…care gaseste creierul unei fete mai interesant decat sanii ei… care imi zice ca sunt frumoasa atunci cand sunt nemachiata...
Un baiat care-mi zice cand si cum gresesc..
Un baiat care intelege ca o relatie e formata din 2... ca fiecare are drepturi..opinii …si ca fiecare trebuie sa se implice intr-o anumita maniera..Nu toti o facem la fel de bine..dar pentru toate exista un inceput si un mod de a invata...
Am un baiat...care ma intelege ca uneori sunt un copil retardat si alteori imi doresc sa port o discutie care sa-mi starneasca interesul...
Am pe cineva care nu mi-a zis ‘te iubesc’ din prima luna.. doar ca sa ma bage in pat.. un baiat care stie cum sa ma ia cand sunt suparata ...Cineva care intelege ca am un orgoliu prostesc si ma supar din orice...
Un baiat care stie ca pentru mine nu conteaza cuvintele..ci gesturile mici..chestiile nebunesti..care in ziua de azi nu mai conteaza pentru nimeni.
Cineva care ma saruta pe obraz.. cineva care risca…caruia ii place adrenalina… Cineva care crede in destin...
Cineva care da libertate cat sa nu ma simt sufocata…si care e gelos atat cat sa simt ca tine la mine...
Cineva care nu ma judeca dupa aparente..dupa prieteni... cineva care nu ma judeca dupa spusele altora ci dupa felul in care ma descopera el. Un baiat care isi doreste sa ma cunoasca..care isi da seama cat de complicata ..ce fenomen anormal sunt...
Un baiat complex..cu simtul umorului...pupacios... realist dar si romantic..cu picioarele pe pamant... O persoana care imi starneste interesul sa-l cunosc..o persoana care ma recucereste in fiecare zi ...
Cineva care asculta o melodie..si se gandeste la mine... O persoana care ma atrage atat de mult incat nu-mi pasa ce masina conduce..sau cu ce troleu ma duce acasa.
O persoana cu care ma simt in largul meu ...si care simt ca ma apreciaza pentru felul in care gandesc si pentru nebuniile pe care le fac..si care ma fac pe mine sa ma simt vie...


Am un baiat ........ care azi .......doar in basme exista :x:X:x

By Krmen




inimaURSULETUL MEU IUBIT TE IUBESC ENORM DE MULT SI CRED CA DRAGOSTEA NOASTRA VA FI CU ACEEASI INTENSITATE TOT TIMPUL.STI CA TI-AM PROMIS CA VOI FI CU TINE SI TE VOI IUBI LA FEL DE MULT SI CAND O SA AI 100 ANI.STI CA PROMISIUNEA E PROMISIUNE SI ORICAT DE GREU AR FI VOM RAZBATE MEREU IMPREUNA.NU AM IUBIT IN VIATA MEA PE NIMENI,ASA CUM TE IUBESC NUMAI PE TINE.LANGA TINE TOTUL PARE UN PARADIS,IMI PLACE SA STAU IN BRATELE TALE SI SA MA ALINTI CUM NUMAI TU STI SA O FACI.MEREU TE VOI IUBI...POATE SI DUPA ACEEA CINE MAI POATE STI...

MICUTA TA GEO




inimaTE IUBESC IUBIREA MEA ! Te-am iubit din prima clipa si te voi pana la ultima.Pe zi ce trece imi dau seama tot mai mult ca tu esti sufletul meu pereche si ca rostul meu e sa-mi traiesc viata alaturi de tine , o viata plina de fericire si eterna iubire. De cand te-am intalnit viata mea s-a schimbat, e plina de culoare.Am ajuns sa te iubesc asa cum nu credeam ca se poate iubi vreodata,cu atata pasiune si dor.Imi doresc sa fim impreuna pana la adanci batraneti si de aceea te intreb VREI SA FII SOTIA MEA?
de la Razvan pentru Anca




inima...dragostea!!!.. este sentimentul..pasiunea..dorul de tine...distanta dintre realitate si durere...de cind te-am cunoscut nu a fost zi cind sa ma trezesc si sa nu ma gindesc la tine...mi-ai intrat in inima fara sa vreau...fiece clipa...fiece moment in care ma gindesc la tine sunt momente de viata...momente de fericire si entuziasm...doar tu ai reusit sa ajungi acolo departe...in inima mea...doar tu!!!...simtindute alaturi de mine,inima mea are taine pe care nici o ratiune nu ar putea patrunde in ea...sunt alaturi de tine,orice ai face,oriunde ai fi...pe parcusul a multor ani am auzit,am citit,am visat la ea si anume la dragoste!!!...dar numai acum am gasito...la tine si sunt cel mai fericit...te ador iubitha mea...sunt uneori momente grele in viata,dar sa-ti aduce aminte permanent,ca este cineva care se gindeste la tine permanent...i-ti duce dorul si te "IUBESTE ENORM"...

By Sergiu




inimaai aparut in viata mea in clipa cand eram distrusa si eram la pamant cu viata mea. ai dat in viata mea o raza de speranta o rasa de soare un sens nou. esti foarte important pt mine si vreau sa iti multumesc pt cea ce ai facut pt mine. TE IUBESC MULT CREDEMA

By Dima Diana




inimaNici nu stiu de unde sa incep...de fapt, mint, k totul a inceput cand m-ai tinut prima oara de mana...cand toata viata mea s-a transformat intr`o poveste, tu mi-ai aratat ce inseamna durerea, bucuria, placerea, u m-ai facut sa inteleg cat inseamna o simpla atingere, tu ai dat viata la ceea ce sunt.Acum viata incepe sa para o prostie,tot ce vad eu acum e o poteca intunecata, si la capatul celalalt vad o luminita,care sa alunge intunericu din mine,dar nu pot sa ajung la ea, vad cum ma pierd, mint k totul e bine cand e rau, plang mereu...
Nu mi-a fost usor sa accept ceea ce mi-ai cerut.. e omenesc sa se intample si lucruri dastea dar nu trebuie sa ne blocam aici...sa cautam metode prin care sa trecem peste greutati...nu numai eu am gresit, dar eu nu am facut`o intentionat, nu am vrut sa te stresez sau sa te ranesc...mi-a fost frica sa nu te pierd pt k nu am iubit pe nimeni cum te iubesc pe tine si nu reusesc sa trec peste situatii k asta,nu stiu cum.... ma inchid in mine si ma macina durerea.
Indiferenta ta ma raneste, poate chiar sa se transforme in ceva mai rau, dar eu nu pot sa te opresc, nu am de unde sa stiu ce faci, te feresti de mine...oricum dak vrei sa faci ceva faci si fara sa stiu eu...sunt constienta.
Ce nu inteleg, e de ce ma faci sa sufar, de ce esti asa rece, ai uitat...si la bine si la greu [u ai zis mai demult:( ], ai uitat clipele frumoase pe care le-am petrecut impreuna, ai uitat ? Sincer iti zic...sufar din cauza a ceea ce se petrece acum,sufar mult.
Tu...sincer...ce gandesti? si ce simti? fa`ma sa inteleg de ce ...pentru k m-ai bagat undeva de unde nu mai pot sa ies.
Imi pare foarte rau de ce se intampla.Amandoi trebuie sa ne asumam faptele facute si sa luptam pentru ce a fost inainte ca sa ne fie acum bine. Lucrurile care dureaza sunt construite pe adevar, incredere si comunicare, lucrurile astea trebuie sa le imbunatatim, sa ne intelegem unul pe celalat.
Poate tu acum o sa faci chiar invers..nu stiu, e alegerea ta.

Vroiam doar sa sti ca te iubesc, ca tu esti ingerul meu si speranta mea....mi-ar trebui tot universul sa-ti explic ca tu esti eu...si , doar atat. te sarut ...ca niciodata.

By maimutzica




inimaDragostea si iubirea este o arta daca stii sa o pretuiesti… daca nu o pierzi!
Astepti pe cineva?
Nu stii pe cine?
Sau nu te-astepti decat pe tine

Te iubesc nu doar pentru ceea ce esti
Ci si pentru ceea ce sunt eu
Atunci cand sunt cu tine.

Te iubesc Pentru acea parte din mine
Pe care tu o aduci la suprafata.
Te iubesc Pentru ca iti asezi mana
Pe inima mea in forma de cupa
Cind iubesti cu adevarat nu mai exista margini

Doar datotita tie am aflat cat de dulci si calde sunt lacrimile de fericire...
Doar datorita tie am aflat cum inima iti poate bate doar pentru altcineva...
Doar datorita tie visele minunate ma insotesc in singuratatea noptii...
Doar datorita tie diminetile imi sunt luminate de zambete...
Doar datorita tie zilele imi sunt pline de speranta...
Doar datorita tie am invatat sa simt iubirea pura...
Doar datorita tie am invatat sa vorbesc fara cuvinte...
Doar datorita tie am invatat ca pentru a intelege trebuie doar sa privesti in ochii celuilalt...
Doar datorita tie plang, doar datorita tie rad...
Doar datorita tie doresc...iubesc...traiesc!

By Gabi




inimaGândindu-ma la tine, stiind ca ai sa vii; simtind, ca pentru totdeauna tu ma vei iubi.
Dar singur ma amagesc, în noapte, si plâng; as vrea sa-mi fi aproape, în brate sa te strâng...
Sa-ti spun cât te iubesc; dar ma gândesc sa nu gresesc.
Si de aceea plâng si tac; ma-ntreb mereu de-ti sunt pe plac
De m-ai intelege... as fi fericit; si toata viata mea te-as fi iubit."

By l-u-c-i




inimate iubesc fff mult iubita mea si sa dea Domnu ca si peste 50 de ani sa mai fim impreuna si sa sarbatorim ziua noastra.te iubesc mult ....

By Danutza




inimate iubesc.tu esti viata mea.nu as fi crezut ca voi ajunge sa ma indragostesc de tine acum

By Geanina