Poezii, Declaratii de dragoste, Povesti de dragoste, Povesti, Dragoste, declaratii, iubire, sentimente, sarut, sarutari, citate de dragoste, love sms,

Gandestete la cel mai dulce lucru,inmulteste-l cu un infinit,aduna o eternitate si vei sti cat de mult imi lipsesti

By Mulder


inimaSingurele lacrimi a caror amaraciune este deplina,sunt acelea care nu cad pe pieptul nimanui si pe care nu le sterge nimeni.

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaMa uit cum vantul imprastie stropii de ploaie.....pe geam.......pe pamantul deja ud.......peste fata mea....ma uit si imi dau seama k in sufletul meu suferinta imi imprastie toate sentimentele p care le-ai nascut in inima mea. Cineva mi-a spus ca p dinafara sunt calda si blanda si p dinauntru sunt rece si vijelioasa. Si poate asa e. Dar u ai schimbat asta. U mi-ai incalzit inima facandu-ma sa simt lucruri pe care nu stiam k le pot simti. Dar acum simt k inima mea se raceste din nou. De ce nu vrei sa ma ai langa tine? D e ce de fiecare data cand eu incerc sa ma apropii tu pari din ce in ce mai departe si nu pot sa ajung la tine.........sa te ating......sa te simt aproape? Stiu ca odata o sa fie totul asa cum ne-am dorit amandoi dar pana atunci eu sunt singura intr-o lume prea intunecata ca sa pot merge mai departe. Dar o sa stau intr-un colt si o sa astept sa apari u,luminita mea si sa ma iei langa tine. Te iubesc!

By Ju


inimaCei care nu au suferit nu stiu nimic:nici bine ,nici raul ,ii ignora pe oamnei si se ingnora pe ei insusi.

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaDaca ar fi sa ma tansform m-as transforma intr-o lacrima de-a ta,sa ma nasc din ochii tai ,sa sfarsesc pe buzele tale.

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaIncep sa realizez cat de departe esti de mine, caci simt un gol imens in suflet care doare si nu poate fi alinat decat de mangaierea ta! Iti simt lipsa,IUBIRE...

By Alina


inimaMulte greseli sunt savarasite intr-o viata de om,dar cee mei ridicole sunt cele savarasite din dragoste.

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaCand iubesti ceri sa fii iubit. cand suferi ceri sa fiii inteles. Ce se intampla cand iubesti si suferi in acelasi timp? Speri la o minune!!!

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaWhen you break up with someone you love, a piece of your heart remains with him. But don't be sad! There is someone for each of us out there. We just have to search for them and don't ever give up. That person will complete our broken heart.

Anonim


Inima mea suferindă

Dacă tzi`ash scrie cu sângele shi cu lacrimile mele,
n-ash putea să pun mai multă durere in această scrisoare,
căci ash plânge, ash sângera, ash muri, n-ash suporta.
Cuvintele mele nu pot transmite ceea ce vreau să`tzi
spun, dar intzelegându`mă, doar dacă vrei potzi să mă
iubeshti.
"Te iubesc!" sunt nishte cuvinte pierdute, ca o pasăre
in cerul insorit, cerul liber si linishtit care inspira
numai dragoste.
Ce e dragostea? Dragostea e un lucru la fel de frumos
ca shi tine, ca sufletul si trupul tău, care unindu-se
cu sufletul si trupul meu pot da nashtere la multe
explozii, bombe de dragoste.
Da, deshi nu iti va veni sa crezi, ceea ce scrie aici
e doar adevăr!! Inima mea ar suferi pierzandu`te pe tine,
tu care pentru mine esti viata, inima si jumătatea mea.


By r4mp (21.08.2001)


inimacand inchid ochii imi imaginez ca esti cu mine si ma tii strans in brate. iti simt caldura si dragostea, dar cand imi deschid ochii imi dau seama ca sunt singur intr-o incapere in care razele soarelui nu patrund din cauza norilor inegriti de durerea scursa din sulfetul meu pt ca tu nu esti aici.....

Calin



inimaI-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un copac si mi-a dat o padure. I-am cerut un rau si mi-a dat un ocean. I-am cerut un inger si mi te-a dat pe tine.

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaCand te ai nascut tu ploua ..
Dar nu era ploaie....
Cerul plangea ca a pierdut
Cel mai frumos ingeras.


By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaMi-e dor de tine. De buzele tale senzuale... Vreau sa te am aproape, sa te strang in brate, sa te sarut. Sa ne contopim amandoi intr-un sarut pasional. Sa ne imbatam cu dragostea ce ne imbratiseaza, toata noaptea. Dimineata, sa ne trezim imbratisati si sa o luam de la capat.

By Alina


inimaInima bate, si fiecare bataie pe care o simt e pentru tine.
Sufletul plange ,e trist ca nu esti langa mine.
Corpul simte lipsa prezentei tale aproape de tine.
Mintea e goala ,ratacindu-se mereu in mine ,departe de tine.


By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaCineva a spus ,ca ora are 60 de minute.
Cineva a spus ,ca minutul are 60 de secunde.
Eu spun ,ca fiecare clipa petrecuta departe de tine este o eternitate


By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaAr fi pustie lumea fara tine ,si lipsa ta ar fi un vesnic chin si nu-mi doresc decat sa fiu cu tine ,mereu in brate sa te tin.De aceea nu ma-ncumet sa-ti dau pace ,legati pe viata vreau sa fim mereu ,caci fara tine nu stiu ce s-ar face ,in ceas de seara ,singur trupul meu.

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaCand imi vei spune adio ,sa-mi spui repede ,pentru ca despartirile lungi sunt dureroase ,si sa-mi spui cu ochii inchisi ,ca sa nu vezi cata dragoste si durere lasi in urma ta.

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaDoar zilele au nume.Noptile nu ,ele sunt doar acele umbre ce leaga intre ele clipele ratacte ale vietilor noastre.

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaDaca as fi apa nu as avea nevoie de lacrimi.Daca as fi foc ,nu as avea nevoie de caldura ,iar daca am fi impreuna nu as mai avea nevoie de nimic…

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaStralucirea ochilor tai ,imi aminteste zi de zi ,ca viata mea fara tine ar fi un vesnic chin.

By MiCuZzA_AnDrEeA


inimaInainte sa te cunosc nu credeam in basme cu zane si printi.Acum ,sunt sigura ce ele exista si ca noi doi facem parte din ele.
By MiCuZzA_AnDrEeA


inimawhen you love,even the slightest touch gives you the feeling of a thousand red roses covering your body...

By missDEVIL


inimaIntr-un teanc de cartzi, eu sunt asul, tu esti dama... Ne prindem intr-un joc firesc, te iubesc... sa moara mama!

By sHperacLu


inimaPoti sa spui ''TE IUBESC'' intr-o secunda?
Daca da,da-mi o secunda din viata ta,iti voi fura un minut te voi saruta o ora si te voi iubi o viata!

By Roxana


inima Daca iubesti frumosul nu ma iubi , poti gasi alta mai frumoasa ca mine, daca iube sti bogatia nu ma iubi poti gasi o alta mai bogata, iubestema asa cum sunt pentr u ca nimeni nu te va iubi asa cum te iubesc eu.....

By DeyaM


inima Urasc apa ca atinge buzele tale din care am vrut odata sa beau, urasc vantul pentru ca iti atinge parul, urasc lumea pentru ca fiecare-mi fura cate-o particica din tine, urasc timpul pentru ca fiecare clipa din zi si din noapte este aproape de tine.Curios, oare pe tine de ce nu te urasc?
Pentru ca te iubesc!

By CrazyLittleLadyBug


inima Cineva ti-a frant inima , nu in doua , ci in mii si mii de bucatele. Iti aduci a minte , acelasi lucru ai facut si tu cu inima mea. DE CE ? Cu ce drept ai intrat in mintea si inima mea? Cu ce drept mi-ai spulberat linist ea si somul ? Cu ce drept te-ai cuibarit la inima mea , si-apoi ai plecat...lasand-o rece si p ustie ?? E noapte acum in inima mea . As vrea ca soarele din ochii tai sa rasara mereu pe cerul inimii mele , dar e prea tarziu , caci soarele din ochii tai , rasare acum pe cerul altei inimi , lasand inima mea sa se hraneasca doar cu amintiri. Am obosit, am obosit de-atatea minciuni , de-atatea lacrimi , si atata suferinta . Am obosit sa ma prefac ca n-ai insemnat nimik pt mine , dar in aceeasi clipa , mi-e frica , mi-e frica ca tu sa -mi aflii adevarul. Ce rost ar mai avea acum? M ai ai oare ceva care sapoata aduce bucurie in inima mea ?
Mi-e dor de tine, mi-e tare dor de tine ...
Oare de ce a trebuit sa fie asa ??
DE CE ??

By Cris`Tina