Mesaje de noapte buna, Mesaje dragoste, mesaje triste, mesaje funny, mesaje de despartire, mesaje de adio, mesaje te iubesc, love sms, funny

Nu beti apa, pestii fac sex in ea !

inimaSunt niste microfiinte cu cap si codita, umbla-n grup in lichid propriu. Daca intri-n contact cu ele, ai putea avea urmari pe mai multe luni... Da, virusurile...

inimaSunt intr-o clinica de dezintoxicare a dependentilor de SMS-uri. Orice mesaj de incurajare e binevenit.

inimaApasa tst jos. Inca o data .OK .inca o data.da... ahh...ohh...da ...aproape am reusit ...da...la naiba! Inca o data.. .mai tare! ce bine! hmmm.. .Asa faci sex prin sms.

inimaAsa pisica tii cainele ocupat peste 20 soareci de lup secunde canar un arici idiot. Acum citeste fara animale!

inimaAcest mesaj poate fi citit doar de persoane sexy. Mai incearca... Incearca inca o data... Nu forta nota, urato!

inimaSexul e ca matematica: aduni patul, scazi hainele, imparti picioarele si te inmultesti!

inimaVrei sa vii la mine pentru o pizza si apoi o partida de sex? NU? De ce? Nu iti place pizza?

inimaTrei maimute au scapat de la zoo. Una a fost prinsa uitandu-se la TV, alta jucand fotbal, iar a treia… citind acest mesaj!

inimaIn lumea asta exista 2 tipuri de personae: EU si personae care si-ar dori sa fie ca mine!

inimaAtentie cand un barbat iti spune ca te iubeste din adancul inimii. Inseamna ca totusi mai exista destul loc si pt alta deasupra.

inimaSexul e ca programarea de soft: o greseala doar si are consecinte pe tot restul vietii.

inimaStii ce imi lipseste cel mai mult de la tine? Absenta ta!

inimaCand se joaca pe langa masini, copii pot crea accidente. Dar cand se joaca în masina, adultii pot creea accidental copii.

inimaNu ti-am sarutat prietenul. Doar le-am spus buzelor lui un secret!

inimaAs renunta la mancatul de ciocolata, dar eu nu sunt o lasha, ca sa renunt usor.

inimaZambetul este contagios. Cand cineva mi-a zambit azi, am zambit si eu. Acum ti-am transmis tie zambetul prin acest sms. Cine urmeaza?

inimaUn prieten bun e ca un sutien: greu de gasit, confortabil, sprijinitor, te tzine strans, si intotdeauna aproape de inima ta.

inimaAccepti sa-mi fii partener de SMS, la mesaje nashpa, dar si faine, în mesaje sms, dar si cand semnalul este slab, pana cand liniutele de la baterie ne vor desparti?

inimaFetele sunt ca telefoanele. Ne place sa fim tinute pe palma si sa ni se vorbeasca , dar daca apesi pe butonul gresit, ne deconectam.

inimaTe acuz de incalcarea regulii nr. 0569 – distragerea atentiei publice cu frumusetea ta. Te condamn la 2 zile de arest în dormitorul meu!

inimaAm fost arestata. Agentii m-au inchis pt “posesie de prea multa frumusete”. Cautiunea poate fi platita doar de cineva urat. Asa ca grabeste-te!

inimaDe ce barbatilor le vin ideile în timp ce fac sex? Pt ca sunt atasati de un adevarat geniu!

inimaExista sex fierbinte, sex repede, sex în grup, sex protejat, sex prin telefon, insa pt persoane ca tine exista... masturbarea.

inimaEu vreau tripleti. Tu vrei gemeni. Te invit la mine, ca sa vedem cine castiga.

inimaCe inseamna sarutul: pe mana = te ador; pe obraz =sa fim prieteni; pe gat = te doresc; pe buze = te iubesc; oriunde altundeva... sa nu ne lasam dusi de val!

inimaM-ai luat în brate. M-ai strans cat ai putut. Mi-ai dezgolit partea de sus si ti-ai pus buzele tale. Doamne, bine ca sunt doar o sticla de PEPSI!

inimaAzi noapte am avut un vis umed despre tine... Am facut pe mine razand cand tu ai cazut de pe o stanca.

inimaAzi noapte am avut nevoie de tine atat de tare, incat m-a durut. Am vrut sa fii în mine, sa imi arati ca te pricepi la magie. Dar nu te-am gasit, PARACETAMOL idiot!

inimaSpune-mi, intra? Da? si doare? Ohh, da! Doare! Il bag incet! Tot doare! Bine! Sa incercam alt pantof atunci!

inimaCand ma uit la soare, te vad pe tine; cat ma uit la luna, te vad pe tine; cand ma uit la mare, te vad pe tine! Da-te naibii la o parte din fata mea!

inimaCineva imi spunea ca esti cel mai prost sarutator din lume si esti frigid in pat. Vrei sa imi demonstrezi contrariul?

inimaAm vrut sa iti trimit ceva sexy, care sa te faca sa razi, dar postasul a zis sa ies din cutia postala.

inimaI love you......... I need you..........I like you..........I vrea tu!

inimaAm gasit mesajul tau printre cele 126 de mesaje primite astazi. Sa fie vorba de destin?

inimaAcesta este un Mesaj Norocos. Trimite-l la 7 prieteni si o dorinta de-a ta se va indeplini.

inimaSunt intr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de mesaje SMS. Incurajarile sunt binevenite.

inimaTanara, frumoasa, fara obligatii, nu fumez, nu beau, posed un B.M.W decapotabil, o casa cu 11 camere, imi plac brunetzii, ascult manele! Nu caut nimic doar ma laud!!!

inimaDefinitia sarutului: Insista la "etaj" ca sa ti se deschida la "parter"

inimaItzi este cald, itzi ard buzele, este ca o febra, te excita.... Gripa.

inimaDaca ne-am afla pe un vapor si el s-ar scufunda, ar fi doar o singura vesta de salvare mi-ar fi asa dor de tine...

inimaTanara, draguta ,blonda, sexy, fara obligatii, 90-60-90, picioare 1.20 m, plina de viata, patimasa, exotica, misterioasa, amatoare de senzatii tari, vand camion.

inimaVreau sa iti simt gustul...vreau sa musc din tine...sa tremuri cand te ating, te vreau mai mult decat orice...Snickers!!!

inimaNu plange ca te-am inselat, Zambeste ca te-am comparat. Nu poate fi acum mai bine , decat sa ma impac cu tine.

inimaTe iubesc. Te iubesc mai mult decat orice. Mi-as da si inima pentru tine. Serios. Si ar trebui sa te simti flatata. Pana la tine nimeni nu m-a convins sa merg asa de departe. O mana, un picior, un deget, mai treaca mearga. Dar pentru tine, orice. Dau orice, fac orice. Te iubesc!


inimaDragul meu, sa presupunem ca o alta femeie se da la tine. Stii ce s-ar intampla in cazul asta, nu? I-as smulge tot parul din cap. Fir cu fir, i l-as smulge. Si stii cum se cheama asta, nu? Se cheama ca te iubesc. Ca de fapt asta incercam sa iti spun.


inimaam o reteta de tort: 1 ora de saruturi, 100g iubire, o banana, 2 oua, 15 min amestec, un geamat si 10 picaturi de frisca.ce zici o facem?
By Alex


inimaeu te iubesc in ochi mei tu de te uiti te vei indragosti pe loc satunci sa vezi ca din dragoste pt mine vei primi un pumn in bot
By diana mitroi