Mesaje de noapte buna, Mesaje dragoste, mesaje triste, mesaje funny, mesaje de despartire, mesaje de adio, mesaje te iubesc, love sms, funny

Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?


inimaImi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului sa imi aduca de Craciun?


inimaAm avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragute ma inveseleste. Vrei sa imi zambesti?


inimaCe caine dragut, ce numar de telefon are?


inimaAm invatat cumva la scoli diferite impreuna?


inimaScuza-ma... am observat ca nu m-ai observat!


inimaChemati politia. Este ilegal ca cineva sa arate asa de bine.


inimaMi-ai furat inima, dar nu-i nimic, mai am alta in frigider, acasa.


inimaBuna, pot sa iti cumpar o masina?


inimaFii unica si diferita, spune DA!


inimaArati asa de bine, incat era sa fac infarct.


inimaNu sunt beat, ci doar m-ai ametit tu.


inimaMazgalici ma cheama, dar poti sa imi spui "iubitule".


inimaTu: Arati exact ca a doua sotie a mea. Ea: De cate ori ai fost casatorit? Tu: O data.


inimaTe-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi ?


inimaMisto fusta. Pot sa ti-o iau eu ?


inimaCorpul tau e alcatuit 90% din apa si mie mi-e sete.


inimaTrebuie sa sun in Rai si sa zic ca si-au pierdut un inger.


inimaEsti sigura ca nu ne-am mai intalnit in vieti anterioare?


inimaSunt un hot si am sa iti fur inima!


inimaPoti sa imi dai si mie indicatii catre inima ta?


inimaFelicitari, ai fost alesa "Cea mai frumoasa fata din camera asta", iar premiul este o intlanire cu mine.


inimaMai am 3 zile de trait...


inimaAvem vreun prieten comun care sa ne faca lipeala?


inimaTu: Ce iti place sa mananci dimnineata? Ea: De ce? Tu: Ca sa stiu ce iti gatesc maine dimineata.


inimaTu: Scuza-ma vorbeai cu mine? EA: Nu. Tu: Atunci incepe acum.


inimaVocile mi-au zis sa vin si sa vorbesc cu tine.


inimaTatal tau este terorist, pentru ca tu esti o bomba.


inimaDoamne ce ma bucur ca nu sunt orb !


inimaUnde ai umblat toata viata mea?


inimaPot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii ?


inimaSunt nou pe aici, poti sa ma ajuti sa ajung in casa ta?


inimaCred ca am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine.


inimaAi o harta? Ca m-am ratacit in ochii tai.


inimaVorbim sau continuam sa flirtam de la distanta?


inimaAm atatea emotii in fata ta incat mi-am uitat replica de agatat.


inimaCe face o fata urata ca tine intr-un loc asa de dragut. OOPS! Ce face o fata asa de dragutza ca tine intr-un loc asa de urat?


inimaTu: Nu mai pot astepta pana maine. Ea: De ce? Tu: Pentru ca arati din ce in ce mai bine.


inimaA iesit soarele sau doar ai zambit ?


inimaWoaaawww! Astia sunt reali ?


inimaTrebuie sa fi obosit, pentru ca ai umblat prin mintea mea toata ziua.


inimaCred ca sunt in Rai, pentru ca am vazut un inger !


inimaEsti chirurg ? Ca mi-ai scos inima.


inimaEu nu sunt asa de inalt, dar acum stau pe portofelul meu.


inimaSalut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui.


inimaAi un pansament, m-am lovit la cap cand te-am vazut.


inimaBond! James Bond!


inimaFetelor voi faceti yoga?


inimaEsti atat de dulce!Mi-e frik sa nu fac diabet!!


inimaVrei sa urci putin pana la mine ca sa-mi vezi colectia de SMS-uri?


inimaPentru mine esti cea mai confortabila, frumoasa si sexy haina. Te-as purta mereu mulat pe pielea mea si nu te-as mai da jos. Esti cel mai senzual parfum si mi-as mangaia pielea cu tine. Esti cea mai fina bautura si cel mai picant condiment. Esti o secunda ce imi construieste viata. Esti departe... esti drumul pana la mine; esti cerul ce ne uneste. Esti buzele pe care mi le umezesc.E sti visul si realitatea mea. Esti mainile ce ma imbraca si ma dezbraca, ochii ce ma privesc in oglinda, inima ce bate pentru a putea trai. Esti fiecare persoana pe care o intalnesc si esti unic. Esti melodia mea preferata si cartea din care am invatat cel mai mult. Esti rugaciunea mea. Esti iubitul meu si sper sa ma consideri iubita ta. Esti blestemul si norocul meu. Esti lacrimi, zambet, succese. Esti o veste buna.Te iubesc !!!
By Ramona Guritza ta Dulce