Mesaje de noapte buna, Mesaje dragoste, mesaje triste, mesaje funny, mesaje de despartire, mesaje de adio, mesaje te iubesc, love sms, funny

Daca pastrezi acest mesaj,te vei gandi la mine,daca il vei ignora,ma iubesti,daca raspunzi ma doresti si daca nu raspunzi,nu poti sa traiesti fara mine!

inimaSuper stire!...un studiu independent a dovedit cei care au o viata sexuala proasta si sunt frigizi in pat citesc acest mesaj in mana dreapta.

inimaVreau sa sti ca prietenia ta inseamna mult pentru mine.Plangi tu,plang si eu.Razi tu,rad si eu.Sari jos de pe o fereastra...ma uit jos si atunci...rad din nou.

inimaPrietene! aminteste-ti ca fara prostie nu ar fi intelepciune si fara uratenie nu ar frumusete...deci la urma urmei lumea are nevoie de tine

inimaS-a descoperit stiintific ca... cei care o viata sexuala slaba folosesc pentru citirea mesajelor degetul mare!

inimaNow we are testing your humanity.. ... testing... ... testing... ... still testing...... Sorry, we found that your are not a human. We found that your are an angel!

inimaAs vrea sa ma aflu infinsa pe tine acum, sa-ti simt prezenta ta fina in chiloteii mei lycra, sa-mi infig mainile adanc in tine, ...dar nu te gasesc Nisip afurisit!!!

inimaI think it is time I tell you what people are saying behind your back...! Nice Ass.

inimaAm vazut astazi ceva in vitrina unui magazin...era frumos, sexy,adorabil,..am vrut sa ti-l cumpar,pana cand am realizat ca era refexia mea.

inimahug leeds to a kiss, a kiss leeds to a lick, a lick leeds to a suck, a suck leeds to a fuck. So, do you want a hug .



inimaStudiile expertilor au dovedit ca un handicapat citeste in acest moment un sms...

inimaO iau in mana si o bag in gura, o bag o scot pana cand un lichid alb imi apare pe buze apoi o pun la loc, e periuta mea de dinti .

inimaMa nasc in buzele tale, sa traiesc in mana ta, sa ard de bucurie cand ma saruti si sa mor la picioarele tale! Ce zici? Ti-ar place? ...........................Mie NU!

inimaAnunt matrimonial: tanar prezentabil brunet, ochi verzi, atletic, situatie material exceptionala, pozitie sociala, masina, 2 vile, relatii politice, nu caut nimic doar ma laud.

inimaCum arata o virgina inainte sa faca sex? Ca un trandafir! Dar dupa? Ca un buldog mancand maioneza!

inimaIn lumea asta exista 2 tipuri de personae: EU si personae care si-ar dori sa fie ca mine

inimaCand se joaca pe langa masini, copiii pot crea accidente. Dar cand se joaca în masina, adultii pot crea accidental copii.

inimaAs renunta la mancatul de ciocolata, dar eu nu sunt o lasa, ca sa renunt usor.

inimaZambetul este contagios. Cand cineva mi-a zambit azi,am zambit si eu. Acum ti-am transmis tie zambetul prin acest sms. Cine urmeaza?

inimaUn prieten bun e ca un sutien: greu de gasit, confortabil, sprijinitor, te tine strans, si intotdeauna aproape de inima ta.

inimaAm fost arestata. Agentii m-au inchis pt “posesie de prea multa frumusete”. Cautiunea poate fi platita doar de cineva urat. Asa ca grabeste-te!

inimaDe ce barbatii sunt ca si calculatoarele: sunt fara ajutor cand sunt aprinsi; au multe idei, dar nu stiu ce sa faca cu ele; imediat ce iti alegi unul, un model mai bun apare pe piata.

inimaBarbatii sunt ca jocul de carti. Ai nevoie de o INIMA sa ii cuceresti, de o TREFLA sa te casatoresti, de INIMA NEAGRA sa ii suporti,de o CRUCE sa scapi de ei.

inimaTanara,draguta,blonda,sexy,fara obligatii,90-60-90,picioare 1.20 m,plina de viata,patimasa,exotica,misterioasa,amatoare de senzatii tari, vand camion.

inimaPrietene! aminteste-ti ca fara prostie nu ar fi intelepciune si fara uratenie nu ar frumusete...deci la urma urmei lumea are nevoie de tine.

inimaOamenii ne dau uneori vise dar viata le spulbera...

inimaCei care pot, fac; cei care nu pot, invata pe altii; cei care nu pot nici asta, conduc.

inimaIubirea nu constientizeaza, nu ascunde si nici macar nu ignora defectele, ci pur si simplu le arde.

inimaLoviturile vietii nu sunt numai distructive, ci si constructive; ca loviturile ciocanului in dalta unui sculptor priceput...

inimaTrebuie sa incerci sa urci foarte sus, daca vrei sa poti sa vezi foarte departe.

inimaNu dispretui lucrurile mici; o lumanare poate face oricand ceea ce nu poate face niciodata soarele: sa lumineze ... noaptea!

inimaPe termen lung castiga cel mai bun; imediat, cei fara scrupule.

inimaDorul e focul in care ard sperantele, dorintele, durerile, iar cenusa ce ramane reprezinta amintirile...

inimaCe este omul? O lumina in marea de intuneric, o stea. Si sunt atatea stele care exista, dar nu se vad!

inimaIn iubire, chiar si tacerea e plina de lumina, avand un anume farmec. Iubirea sincera si profunda nu are nevoie de vorbe multe.

Daca poti sa te uiti in oglinga fara sa te apuce rasul, inseamna ca ti-ai pierdut simtul umorului.

inimaExista un singur mod de a scapa de problemele care te framanta: rezolvandu-le.

inimaMai grava decat greseala este nerecunoasterea ei...

inimaIubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotarasti sa i te dai pe tine insuti...

inimaUnii oameni vin si pleaca repede din viata noastra, altii stau o vreme, punandu-si amprenta pe inima noastra. Dupa plecarea lor,nu vom mai fi niciodata aceiasi.

inimaIzvorul invinge stanca nu prin putere, ci prin perseverenta!

inimaDragostea e speranta si fara speranta lumea nu ar exista...

inimaSa ai curaj sa risti pentru adevarul din inima ta, dar sa nu te minti cand il asculti.

inimaDupa ce am descoperit ca viata nu are nici un sens, nu ne mai ramane altceva de facut decat sa-i dam un sens!

inimaSa astepti mereu dragostea ca pe un fel de jertfa pe care nu ai cum s-o oferi, pentru ca de fapt asteptai o jertfa pe care sa o poti oferi ca pe o dragoste...

inimaFemeia... este cea careia ii datoram fericirea, tristetea, bucuria, viata... Sa fiti iubite, stimate doamne si domnisoare!

inimaImi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine ..dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine...

inimaCand un strop de ploaie va atinge gura ta, sa stii ca ii o sarutare trimisa din partea mea.

inimaNici o floare nu infloreste pana nu este udata, nici o fata nu iubeste pana nu e sarutata.

inimaLast night i was counting the stars,and i saw that 2 peaces are missing.Later than,it was hard to belive,but found them in youre eyes.

inimaDaca cineva iti spune 'te iubesc', tu sa-i spui ca minte caci iubirea nu se spune ci se simte .

inimaAr fi pustie lumea fara tine si lipsa ta ar fi un vesnic chin si nu-mi doresc decat sa fii cu mine ,mereu in brate sa te tin.De aceea nu ma-ncumet sa-ti dau pace , legati pe viata vreau sa fim mereu, caci fara tine spune-mi ce s-ar face in ceas de seara,

inimaA iubi inseamna a suferi,dar cum tot mai multi fug de suferinta, tot mai putini stiu sa iubeasca.

inimaI feel something in my heart, it's like a little flame, every time I see you, this flame lights up, this flame is special for you, because I LOVE YOU!.?

inimaCineva mi-a spus ca ziua are 24 ore,ca o ora are 60 min.ca un minut are 60 sec,dar nimeni nu mi-a spus ca o secunda fara tine e o eternitate .

inimaUndeva,cineva se gandeste la zambetul tau si se bucura de prezenta ta in viata sa.Asa ca atunci cand esti singura,adu-ti aminte ca cineva,undeva,se gandeste la tine!

inimaSa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga,dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

inimaCand vine noaptea,uita-te pe cer.Daca vezi o stea cazatoare pune-ti o dorinta.Ai incredere,se va indeplini pt ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine

inimaTe iubesc iti spun intr-o secunda, dar ca sa-ti demonstrez imi trebuie toata viata!

inimaInima-mi plange cu suspine,fiindca tu nu esti langa mine.Stiu, departarea este grea,dar te rog nu ma uita!

inimaIubesc florile, dar daca ele se ofilesc,RENUNT! Te iubesc pe tine si nimic pe lume,nu ma va face sa RENUNT!

inimaTu ma faci sa rad.tu ma faci sa plang.tu ma faci sa simt ca traiesc. tu ma faci sa iubesc!

inimaIti spun pentru a mia oara: fiecare zi cu tine este extraordinara!

inima160 de caractere nu-mi sunt de ajuns sa-mi exprim dragostea, asa ca restul va trebui sa ti-l imaginezi.

inimaVorbesc cu canapeaua si flirtez cu televizorul. Da-mi un mesaj inainte sa incep sa fac avansuri frigiderului!

inimaIti trimit cel mai fierbinte sarut virtual al tuturor timpurilor (tine telefonul lipit de buze): TTZZOOCC!

inimaTelefonul meu functioneaza cu dragoste. De cand te-am cunoscut nu s-a oprit niciodata.

inimaTu de vei iubi pe altul ..eu nu pot sa te opresc dar te rog sa iti fie mila de cuvantul TE IUBESC

inimaDe-as putea sa-ti insemn privirea-ti prin vorbe si farmecul prin ritmuri, vor spune cei ce vin:"Poetul minte!N-au existat asemeni ingeri pe Pamant!

inimaIubirea e tot ce dorim, iar in final e tot ce-am avut. Daca exista un sens al vietii... atunci EA este sensul, daca nu... EA ar trebui sa fie...

inimaFara dragoste suntem orfani de toate, fara pasiune suntem ca o moara de vant spanzurata in vid!

inimaNu rupe firul unei prietenii, caci chiar daca il legi din nou, nodul ramane...

inimaM-am uitat in portofel si era gol,m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede,m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine.Abia atunci am realizat cat de bogat sunt!

inimaDumnezeu ne-a dat 2 picioare sa mergem,2 maini sa tinem,2 ochi sa vedem,2 urechi sa auzim,dar de ce ne-a dat o sg inima?Pt ca pe cealalta i-a dat-o altcuiva ca tu sa o gasesti.

inimaUn duh mi-a promis 3 dorinte.Eu i-am spus ca nu vreau 3,nici macar 2,ci una singura:Mi-as dori sa te am pe tine!