Mesaje de noapte buna, Mesaje dragoste, mesaje triste, mesaje funny, mesaje de despartire, mesaje de adio, mesaje te iubesc, love sms, funny

Daca un picior de-al tau ar fi Pastele iar altul Craciunul,pot sa te vizitez intre sarbatori?

inimaLa ora asta 8700 de oameni se gandesc la sex, 3400 au facut-o deja, 2400 urmeaza sa o faca, numai unul sta si se holbeaza la telefonul mobil.:)

inimaSunt un virus sexual al mobilelor,am patruns in tastele telefonului tau si chiar acum fac sex cu buricul degetului tau,iar tie iti place pt ca zambesti

inimaCele 4 minuni ale femeii:se uda fara sa intre in apa,sangereaza fara sa se taie,dau lapte fara sa pasca,si vorbesc fara sa fie intrebate

inimaSexul e ca ninsoarea:niciodata nu stii cat o sa dureze si la cati cm o sa ajunga

inimaSex is evil,sex is a sin,sins are forgiven so let's begin!

inimaVroiam doar sa stii cat de mult inseamna prietenia noastra pt mine:Daca am fi pe un vapor care se scufunda si cu o sg.vesta de salvare...Mi-ar fi f dor de tine!

inimaSex is like math:add the bed,substract the clothes,divide the legs,multiply the orgasm!

inimaTe-am zarit,te-am aruncat in pat,am venit peste tine,te-am patruns,te-am incalzit,..nu te speria..sunt eu..gripa ta!

inimaPentru un sarut tasteaza 1,pt o imbratisare tasteaza 2,pt o noapte de neuitat tasteaza 3,iar pt toate astea...tasteaza numarul meu.

inimaRoses are red,violets are blue,I am beautiful,but...what happened to YOU?!

inimaDon't be sad...don't feel blue...Frankenstein was ugly too!

inimaTanjesc dupa momentul cand vei fii langa mine,cand ma vei incalzi,cand ma vei face sa tresar sub atingerile tale,cand vom fii ca unul...imi lipsesti...pijamaua mea draga!

inimaPolitia cauta persoana inteligenta,sexy,cu simtul umorului.Tu esti in siguranta dar eu unde sa ma ascund?

inimaAm incredere in tine pt ca esti prietena mea,dar de ce ma vb pe la spate?De ce nu-mi spui in fata?De ce spui tuturor....cat de draguta sunt?De ce?!

inimaDupa ce primesti acest mesaj trebuie sa-l trimiti cuiva pe care-l iubesti,unuia pa care-l urasti,unuia pe care-l placi si unuia cu care vrei sa te culci.Acum intreaba-te de ce ti l-am trimis eu:)

inimaMa uit la Luna...Luna e superba!Ma uit la tine si...si...mai bine ma uit din nou la Luna!

inimaIf you've noticed this notice,you'll notice that this notice is not worth noticing so you'll notice not to notice this notice again.

inimaAi venit la mine intr-o noapte calduroasa de vara,te-ai lipit de mine si ai inceput sa sugi,o placere dururoasa dar te-am omorat tantar nenorocit.

inimaDupa ce primesti acest mesaj trebuie sa-l trimiti cuiva pe care-l iubesti, unuia pa care-l urasti, unuia pe care-l placi si unuia cu care vrei sa te culci. Acum intreaba-te de ce ti l-am trimis eu.

inimaAcest mesaj a fost trimis exclusiv pentru persoanele dragute si frumoase. Evident l-am trimis la un numar gresit. Ne parefoarte rau pentru deranj.

inimaDaca pastrezi acest mesaj, te vei gandi la mine, daca il vei ignora, ma iubesti, daca raspunzi ma doresti si daca nu raspunzi,nu poti sa traiesti fara mine!

inimaEste ora trei dimineata si pe strada mea a trecut un buldozer cu senile care se inderepta spre santier. M-am ganditca ar fi bine sa iti spun si tie. Noapte buna si somn usor in continuare!

inimaAi fost alaturi de mine cand m-am imbolnavit. Ai fost alaturi de mine cand mi-au furat hotii portofelul. Ai fost alaturi de mine cand mi-am busit masina. Mai plimbate-te! Imi porti ghinion!!!

inimaLa ora asta 7 milioane de oameni se gandesc la sex, 34 au facut-o deja, 24 urmeaza sa o faca, numai unul sta si se gandeste la calcul.

inimaAs vrea sa ma aflu intinsa pe tine acum, sa-ti simt prezenta ta fina in chilotzeii mei lycra, sa-mi infig mainile adanc in tine, dar nu te gasesc nisip afurisit!!!

inimaAi fost alaturi de mine cand m-am imbolnavit. Ai fost alaturi de mine cand mi-au furat hotii portofelul. Ai fost alaturi de mine cand mi-am bushit masina. Mortzii matii! Imi porti ghinion!!!

inimaI think it is time I tell you what people are saying behind your back...! Nice Ass

inimaAm vazut astazi ceva in vitrina unui magazin... era frumos, sexy, adorabil, ..am vrut sa ti-l cumpar, pana cand am realizat ca era refexia mea.

inimaA hug leeds to a kiss, a kiss leeds to a lick, a lick leeds to a suck, a suck leeds to a fuck. So, do you want a hug .

inimaAm fost arestat pentru port ilegal de frumsetze si trafic de inteligentza ...am fost nascut la cererea femeilor ...cand m-am nascut am fost scos la licitatzie si am castigat milioane de $, iar in momentul de fatza sunt printz al femeilor!

inimaImi aduc aminte cum a fost prima oara... M-am asezat pe spate, shi incet incet am simtit o intepatura, de unde a iesit sange cu o substanta galbuie. Tu mai intrebat daca ma doare, iar eu, cu ochii in lacrimi, am zis ca nu, dar pana la urma n-am mai putut

inimaSex is a sensation, it's about a man temptation of putting his location in a woman destination. Do you understand this explication or you need a demonstration?

inimaSunt virusul Mos Craciun. Daca vrei cadouri, trimite telefonul tau la adresa pe care o vei primi in urmatorul mesaj sms.

inimaThis message can only be read by a sexy person: g a n .Try again! u i . Nothing? Sorry, I quess U are not sexy...............Hey! don't force it!

inimaMa nasc in buzele tale, sa traiesc in mana ta, sa ard de bucurie cand ma saruti si sa mor la picioarele tale! Ce zici? Ti-ar place? ...........................Mie NU!

inimaAnunt matrimonial: tanar prezentabil brunet, ochi verzi, atletic, situatie materiala exceptionala, pozitie sociala, masina, 2 vile, relatii politice, nu caut nimic doar ma laud.

inimaPrietene! aminteste-ti ca fara prostie nu ar fi intelepciune si fara uratenie nu ar frumusete ...deci la urma urmei lumea are nevoie de tine.

inimaVreau sa stii ca prietenia ta inseamna mult pentru mine. Plangi tu, plang si eu. Razi tu, rad si eu. Sari jos de pe o fereastra ...ma uit jos si atunci... rad din nou.

inimaDoresc nebuneste sa te vad, sa-ti ating cu buzele formele de sus pana jos, sa-ti simt lichidul in gura... te apreciez, te vreau pentru totdeauna... Coca-Cola.

inimaDaca pastrezi acest mesaj, te vei gandi la mine, daca il vei ignora, ma iubesti, daca raspunzi ma doresti si daca nu raspunzi, nu poti sa traiesti fara mine!

inimaAdori trupul meu dulce ...iti place cand buzele noastre se ating ... esti in al noualea cer cand simti in tine picaturile mele... sunt acelasi eu: Jack Daniels!

inimaCe prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?

inimaTe vreau, te doresc vreau sa te fac sa suferi sa te tarasc in pat si sa plangi de durere si pana la urma tot a mea vei fii. Cu drag GRIPA...

inimaMonkeys escaped from the Zoo. The 1st was seen eating a BURGER. The 2nd was seen drinking PEPSI and the 3rd monkey was seen reading this MESSAGE.

inimaThis cat, is cat, a cat, good cat, way cat, to cat, keep cat, a cat, idiot cat, busy cat, for cat, 20 cat, seconds cat! Now read it all without the word cat!

inimaA hug leads to a kiss, a kiss leads to a lick ,a lick leads to a suck, and a suck leads yo a fuck....so....do u wnt a hug???

inimaSalut sunt eu mobilul tau! Vroiam sa ies scurt din buzunar, mirosul ala ma omoara! Eu cred ca ti-a murit putza!!!

inimaDaca ai ochii albastrii, buze senzuale , esti inalta si subtirica si foarte sexi , si pe deasupra si inteligenta, atunci o sa mori!!

inimaViata e ca hartia igienica: lunga si folositoare.

inimaLove is a name... Sex is a game... Forget the name and play the game...!