Idei romantice, love sms, mesaje de noapte buna, romantic, idei, intalnire, prima intalnire

Idei interesante care surprind persoana iubita si aduc zambetul pe buze!


Surprinde persoana iubita exact atunci cand ea nu se asteapta, scoala, serviciul va obosesc, in aceste momente vino cu o idee buna si poti sa aduci zambet pe fata persoanei iubite!.


Am pus in aceasta pagina toate ideile romantice pe care le-am primti si toate ideile pe care noi le consideram frumoase ca sa surprinzi persoana iubita!




1.Cele mai frumoase sunt lucruri sunt acelea cand faci un cadou neasteptat intr-un moment neasteptat!

2.Te intalnesti cu persoana iubita...cumpara-i ceva, indiferent ce, asa ai simtit, sa i iei ceva...o sa fie foarte feritia sa vada ca te-ai gandit sa i cumperi ceva, nu trebuie sa fie ceva foarte scump sau mare, un trandafir, o ciocolata, orice care ii place.

3.Trimite-i un mesaj...oricand..stii ca este la serivici sau la scoala..nu conteaza..scrie "TE IUBESC!", nu o sa i rapeasca mult timp de la serviciu sau scoala si o sa-i placa foarte mult!

4.Intereseaza-te din timp, vezi ce concert urmeaza, ce piesa de teatru si cumpara bilete, sa fie un concert in care se canta muzica persoanei iubite preferate sua o piesa de teatru buna, nu i spune si cu o zi inainte de spectacol arata-i biletele, o sa fie incantata

5.cumpara cateva baloane de culori diferite si formeaza un buchet mare din baloane.O sa iasa foarte frumos :)

6.Arata dragostea ta si in scris nu doar verbal...urmareste si alte idei din filme, ceea ce i palce persoanei iubite si poti sa incerci si tu...de exemplu scrie pe cartoane mai multe mesaje de dragoste pentru persoana iubita si arata-i dar fara sa spui nimic in timp ce arati cartoanele.

7.Trimite-i o felicitare de pe net, nu conteaza in ce moment, trimite ceva frumos.

8.Sa nu uiti de prima zi in care a avut loc primul sarut.Poti sa cumperi un cadou, o sa fie frumos.

9.Scrie-o o scrisoare.Spune-i 100 de motive pentru care o placi.

10.Canta-i melodia ei preferata, chiar daca nu ai voce, o sa fie amuzant :)

11.Daca mergeti la mare, merita sa vedeti impreuna un rasarit si un apus de soare :)

12.Cumpara-i filmul preferat sau cd-ul cu muzica preferata inainte sa faca persoana iubita acest lucru.

13.Deseneaza o inima mare din carton, coloreaz-o si daruieste-o persoanei iubite.

14.De cate ori plecati undeva luati aparatul de fotografiat.Puteti sa realizati poze foarte frumaose cu voi si chiar sa realizati un ablum cu voi, cu fiecare moment, sa puneti pozele in ordine cronologica.

15.Daca ai ocazia sa pui o felicitare de dragoste in geanta persoanei iubite fara ca ea sa te vada poate sa fie o surpriza foarte placuta.

16.Invita persoana iubita la o plimbare prin oras, pentru a vizita muzeele.

17.Realizeaza un filmulet pe calculator in care sa pui poze cu voi si melodia preferata in timp ce ruleaza pozele.Exista programe foarte usor de folosit in care poti sa realizezi acest filmulet.O sa iasa foarte bine si o sa fie o surpriza foarte placuta!

18.De Craciun vino imbracat in Mos Craciun si intreaba persoana iubita ce cadou isi doreste

19.Realizeaza un calendar in care sa pui in fiecare luna o poza cu voi, si care sa fie reprezentativa si pentru luna respectiva..iarna o poza in care voi sunteti in zapada..vara o poza de la mare..Daca nu reusesti sa realizezi calendarul sunt centre care se ocupa de acest lucru si nu costa foarte mult.O sa fie un cadou frumos.



Idei primite de la vizitatorii nostri:

am adunat toate pozele pe care le-am facut impreuna,de preferat in fiecare luna cate una,am cautat niste comentarii/declaratii de dragoste/citate si am facut un calendar,a fost putin mai grelut dar a meritat,e ceva original si nu costa mult,maxim 15lei(scosul la pim)
By Dana


realizeaza o felicitare personalizata,cu poza voastra,o declaratie de dragoste si plastific-o,dak ii pui si o rama e super
By Dana


cauta versurile unor cantece de dragoste,dak is in alta limba cauta traducerea si daile,foile le poti desena sau cumperi deja foi colorate e ceva simplu dar cu efect.
By Dana


Sa incep prin a spune....k am avut o relati de 3 ani(14.nov) ku B....a fost frumos o perioada de 2 ani dupa care au inceput certurile..nu am mai suportat ne-am despartit...din cauza violentei lui...s-a terminat!greu de uitat,singura!A mai trecut o vreme si l-am cunoscut p Romy...lucrand la acelasi servici ku mine...ture diferite pt.k lucram in schimburi(dupa care am fost pusi p aceeasi tura)...ne-am imprietenit...ne impacam foarte bine...si am reusit sa fim impreuna ....este tot ce mi-am dorit eu ...si ca sa ajungem la acea idee romantica....dupa 3 luni de stat impreuna se apropia ziua lui de nastere p 14 sept.si m-am gandit sa-i fac o surpriza...dar fiind de servici in seara aceea...locul pt a face surpriza nu a fost...decat la servici!am cumparat 50 de lumanarele..p care le-am asezat jos...in forma de inima..iar cu petale de trandafiri i-am scris "TE IUBESC"...cand a vazut...a fost tare fericit...eram prima fata care ii facuse asa ceva...ne-am asezat in mijlocul ei si ne-am JURAT IUBIRE VESNICA!Am fost si sunt foarte fericita k si in ziua de azi il am pe Romy al meu,aproape!te iubesc ingerash!
By Madalina


De Valentin's Day, i-am facut prietenului meu un videoclip.Acesta continea poze cu noi. A fost super si nici nu e greu de facut.
By Alina Georgiana


Valentin's Day.Sincer nu aveam nimic pregatit(inafara de un mic cadouas simbolic:boxeri cu un imprimeu cu doi pitici indragostitzi pe fund,si un ursuletz simpatic) si nu aveam nici macar o idee pana in ziua respectiva,pana cand am iesit la cumparaturi cu sora mea..ideile au venit pe parcurs.Am cumparat niste fructe,o cutie de ciocolata,frisca si niste lumanarele.Cum am ajuns acasa m-am si apucat de treaba pt k era cam tarziu si trebuia sa ne intalnim.Am taiat fructele(kiwi si banane) rondele si le-am pus pe un platou in forma de inimioara cu initiaele noastre in mijloc,umpic de ciocolata pe langa si...gata!am intrat apoi in camera mea si am pus pe jos toate lumanarelele cumparate,asezandu-le in forma de inimioare si nu numai...+betisoare parfumate si... voila!
By Emma


buna eu knd lam intalnit pe iubitul meu ,nu stiam cu ce sa-l surprind placut.eu sunt o fire ff romantica si iam dat intalnire la un hotel si pana la etajul 3 unde am fost cazati am pus biletele de dragoste si lumanari ,iar in camera lam ast cu o cina romantica si cu multe petale de trandafiri pe pat si in jurul patului si lumanari..........a ramas ff surprins a zis ca nimeni nu iam facut ceea ce iam facut eu .deci ia placut fff mult
By kyky


pe scurt am cunoscut o fata pe net acum ceva vreme. ea era plecata afara la munca. am vorbit pe net o perioada si dupa ceva timp am hotarat sa fim impreuna ca ne intelegeam de minune. si pana sa o vad live cand a veniot in tara i-am cunoscut inainte sa o vad pe ea.. pe parintii ei si impreuna cu ei i-am facut o surpriza. Am cumparat un cufar (pentru bijuterii) si de la banca am schimbat niste bani in monezi de 1 ban pentru ca erau galbeni .. aproximativ 1100 de monezi.. le-am desfacut si le-am pus in cufar si printre ele am bagat un lantisor si niste cercelusi de argint, dupa care am invelit cufarul in niste carpe si l-am ingropat la ea in curte ( precizez ca era in ianuarie si pamantul era inghetat bocna) si am lasat cufarul in pamant cam o luna jumate pana pe 14 feb.. intre timp ea a venit in tara si totul a decurs minunat. pe 14 februarie i-am facut o harta am rupt-o in 6 bucatele pe care le-am imprastiat prin casa prin curte pe unde am apucat.. si pe spatele fiecarui biletel era un indiciu unde trebuie sa-l caute pe urmatorul.. si a avut un efect mai mult decat ma asteptam.. a fost atat de incantata sa caute bucatelee si sa reconstituie harta.. si nu va imaginati ce soc a avut cand a dezgropat "comoara".. pot spune cu mana pe inima ca a fost cea mai frumoasa surpriza pe care am facut-o .. printre altele :D