Love sms

inimaSarutul este o minuata ineventie a naturii,care ne opreste atunci cand cuvintel e sunt de prisos !!
inimaNu merge in urma mea... Nu merge inainte mea... Mergi alaturi de mine, ca un prieten..

inimaUn prieten adevarat te iubeste chiar si atunci cand te cunoste...

inimaDaca te iubesc, inseamna ca imaginatia a invins inteligenta...

inimaAzi noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca.Dar a venit mai devreme, l-am intrebat de ce , a zambit zi mi-a spus ca un inger nu pazeste alt inger.

inimaAtunci cand cerul este acoperit de nori nu putem vedea soarele dar stim ca exista.As vrea sa fie la fel si cu noi doi.Nu ne vom putea vedea mereu dar vom exista mereu unul pentru celalalt.

inimaPentru lume esti cineva iar pentru cineva esti o lume.Cutoata dragostea Cineva.

inimaEu sunt aici tu esti acolo.unul dintre noi nu se afla unde trebuie.te superi daca vin mai aproape?Iti trimit mesajul asta pentru ca as vrea sa fi aici langa mine.

inimaIn ochii tai vad marea,
In suflet e tradarea.
Stelele-mi zambesc,
Si-mi spun ca te iubesc.


inimaSunt frunze ce nu cad, oricat de tare ar bate vantul. sunt inimi ce nu se despart, chiar daca sunt departe.

inimaUn zambet nu inseamna fericire,
Asa cum o lacrima nu inseamna durere.
Poti plange cand esti fericit,
Poti sa razi cand inima iti plange

inimaDin apa marilor,
As vrea sa impletesc,
Cuvantul dulce 'TE IUBESC'
Si tie sa ti-l daruiesc.

inimaSub luna plina , orasu-i mort !! Iti spu doar 2 soapte :
- un bun ramas
si
- un sarut
Apoi ma pierd in noapte !!


inimaDaca cineva va reusii,
Sa scrie pe Soare,
Cu un cub de gheata,
Acel cineva...
Te iubeste mai mult ca mine.

inima Deseori zambetul
Celui ce sufera,
E mai dureros
Decat lacrimile celor ce plang !

inima Daca luna ar iubii noaptea,
La fel cum te-as iubii eu,
Soarele nu ar mai rasarii niciodata !

inimaDorul e focul
In care ard sperantele,
Dorintele,durerile,
Iar cenusa ce ramane
Reprezinta amintirile..

inimaSunt stele ce dispar in noapte, dar niciodata nu se sting. dunt departari de par aproape, si inimi tari care inving.

inimaUn duh mi-a promis 3 dorinte. Eu i-am spus ca nu vreau 3, nici macar 2, ci una singura: Mi-as dori sa te am pe tine!

inimaDragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: chiar daca pleci, urmele-ti raman acolo

inimaAs vrea sa poti sa te vezi prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!

inimaPloua acum...Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie...atat de mult imi este mie dor de tine!

inimaVata de zahar? NU...Sirop de capsuni? NU...Ciocolata? NU...Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine!

inimaDaca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra umarului tau, te-as strange in brate si as spune "uite asta".

inimaOdata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate, a fost o poveste, a fost ziua in care te-am intalnit pe tine.

inimaDragostea e o sageata ce iti face rani de foc... supara cel ce iubeste... cel iubit isi bate joc!

inimaAs vrea ca inima ta sa bata langa a mea, sa simti si tu cum e sa traiesti atunci cand ma iubesti, asa cum TE IUBESC

inimaT-tandru, E-esential, I-irezistibil, U-unic, B-bland, E-etern, S-scump, C-curajos ... Asa potzi fii doar tu iubitule!

inimaAlfabetul incepe cu litera "a", numaratoarea cu "1", tristetea incepe cu o lacrima, bucuria cu un zambet, iar fericirea mea incepe cu tine!

inimaNoaptea trista care ne desparte, de vei simti in jurul tau suspine, sa nu te sperii... e dorul meu ce vine s-adoarma langa tine...

inimaPoate incerc prea mult sa m-amagesc... ca te pot uita, dar si-acuma simt pe buze... uneori... sarutarea ta!!!

inimaAdio de acuma-ti spun... de-acum nu-ti voi mai fii o piedica in drum... destul am plans... destul am tanguit... ca sa constat ca tu nu m-ai iubit.

inimaSa pretuiesti intodeauna mai mult o dragoste care ti se ofera, decit una pe care trebuie sa o cuceresti!

inima Cand ma uit la tine, cand ma gandesc la tine, cand inchid ochii si iti vad chipul mi se insenineaza sufletul...

inimaIn lume sunt 8 minuni... 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu... aceea esti tu iubirea mea!

inimaIntotdeauna lucrurile frumoase se bazeaza pe un cerc... lucruri care se repeta pentru ca cercul nu are margini… asa este si iubirea mea pentru tine... tot fara margini…

inimaDaca inima te lasa la mine sa te gandesti trimite-mi macar un msg ca sa vad ca ma iubesti...

inimaTe iubesc... ciudat cum doua cuvinte atat de simple pot ocupa atat de putin spatiu dar atat de mult suflet.

inimaDe vei plange pentru mine spune-mi ca sa plang si eu... de vei plange pentru alta... iti doresc sa plangi mereu.

inimaDaca drumul catre tine ar fi asternut cu foc eu as trece printre flacari si n`as regreta deloc. (by no`love`)

inimaEsti in gandul meu mereu, si visez sa-ti sarut buzele de mii de ori. Ma uit in ochii tai si simt ca tu esti tot ce mi-am dorit!

inimaTe iubesc extrem de mult si nimeni niciodata nu ne va putea desparti. Imi e dor de tine si abia astapt sa te vad si sa te sarut.

inimaIubirea ta e singurul gand pentru care exist. Nu uita ca pentru tine traiesc. Si stii de ce? Doar ca sa te iubesc .

inimaTi-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.

inimaTu esti alintul meu de noapte buna, sarutul delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a vantului de vara esti tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Te iubesc!

inima Noaptea e atat de rece si intunecata fara tine, nici o stea nu straluceste cand nu esti cu mine si mi-as dori atat de mult sa fii langa mine... Te iubesc!

inima Un trandafir as vrea sa fiu, sa te sarut printre petale, somnul sa ti-l veghez pana tarziu, ca sa te simti si tu o floare.

inimaIn razele de soare,eu stau si te privesc, esti diamantul care ma face sa iubesc, iar in lumina calda, cu tine ma topesc, as vrea ca niciodata sa nu ma mai trezesc.

inimaDin apa marilor as vrea sa impletesc Cuvantul dulce "TE IUBESC" Si tie sa ti-l daruiesc, ca esti tot ce imi doresc!

inimaDaca as primi cite o stea de fiecare data cind ma gindesc la tine , as tine tot Universul in maini.

inimaDragostea adevarata: incepe cu o scanteie, se sudeaza ca o prietenie si e multiplicata calitativ prin fidelitate unul fata de celalalt.

inimaImi reamintesc clipa dulce, cand ai aparut in calea mea, ca o fantoma ce seduce, cu parul tau rosu ca focul si ochii tai albastri ca cerul senin de vara, imi reamintesc primul sarut care ne-a unit si zabetul tau dulce... Te iubesc!