citate de dragoste, love sms, funny love, versuri de dragoste, idei romantice, cina romantica, filme romantice, mesaje de noapte buna, iubire, sms

Din regrete

Ce am iubit, am si uitat
E doar o amintire dusa .
Regret, o dragoste apusa.

Si lumea toata,
Ma uit cit s-a schimbat
Nu se mai stie om cu om ,
Sufletul si l-au intunecat.

Cu totii au uitat,
Cit poate inima sa bata
Si cit de minunata
E ziua, chiar de dimineata.

Saraca dragoste, ce trista
O simt si-acum...
Se zbate si inca mai rezista.

Toti au uitat-o parca,
Intr-un colt schimonosita
Si plina de durere
I-au pus culori de negru cenusiu pe gene.

Si nici macar ei nu mai stiu
Sau poate nu mai vor sa stie,
Ca dragostea e dulce nebunie.
E-un tandru curcubeu de vis,
De un albstru pur si rosu aprins.

Ce am iubit , am si uitat
E doar o amintire dusa
Regret o dragoste pierduta.

By Micuta Jolie


inimaZborul iubirii

Au zburat zilele cand alergam sa te-ntalnesc,
Si inima batea atat de tare, ca nebuna
Stia atat de mult cat te iubesc.

Au zburat noptile in care stateam
Si te priveam ,
Si multumeam in gand Celui de Sus,
Ca te aveam.

Si au zburat si clipele cand strans
In brate te tineam .

Cu urechea culcata pe-al tau piept,
Iti ascultam inima cum bate
Gandeam naiv, ca bate pentru mine
In fiecare noapte.

By Angela


inimaTu...

Tu esti raza mea de soare
Si ma faci sa ma topesc pe picioare
Eu pe tine te iubesc
Si de dorul tau innebunesc
Iubirea mea tu ai plecat
Si pe mine m-ai lasat
Oare o sa mai vii vreodata
Sa traim ca altadata?
Inca traiesc din amintiri
Poveste unei magice iubiri
E o dragoste ce n-o sa moara
Indifirent cat o sa doara
N-am crezut ca poate fi asa de greu
Si ca l-a tine am sa ma gandesc mereu

By Ralu


inimaIngerul meu

De cand noi ne-am intalnit
Si sufletele noastre s-au unit
De atunci iubirea noastra a dainuit
Si visul meu s-a implinit

Din clipa in care te-am vazut
Atunci eu am stiut
Ca-n viata mea a aparut
Un inger din cer cazut

Cand aripile tale s-au deschis
Si tu ce ele m-ai cuprins
Atunci eu am simtit ca am atins
Tot ce-am crezut de nedescris

Cand prima data m-ai imbratisat
Si tot atunci m-ai sarutat
Atunci eu am realizat
Ca tu esti tot ce-am asteptat

By Ralu


inimaNimic...

o ran`adanca...doar atat...
si sufletul meu e distrus...
gresesc mereu fara sa stiu...
platind cu pretzul inimii...

dorintza mea nu va muri...
te voi iubi pan` la sfarsit...
si d sfarsitul va veni...
te voi iubi necontenit...

te rog a nu uita tot ce a fost...
clipele dulci...frumoase....amintiri..
pe care noi le-am petrecut....
iubindu`ne ca doi copii...

e trist cand ignorantza pe noi 2 ne cuprinde...
si inimile noastre...se uita un minut...
minutul este viata...si poate chiar si moarte..
si noi ar trebui sa`l pretuim mai mult...

dorinta noastra`i mare...dar cum sa procedam???
furia ne cuprinde...si tot atunci uitam....
uitam tot ce ne leaga...si tot ce ne-a fost drag..
uitam un singur lucru..Iubirea ne-a legat...

cand asteptarea`i mare...eu ma gandesc la tine...
traiesc doar cu speranta ca maine va fi bine...
astept cu nerabdare ziua ce va veni....
dar...tot ce facem noi...e a ne izgoni...

ne`ndepartam incet...incet...dar mult prea sigur...
cand inima mi`e`atinsa si sufletul imi moare...
stiu dragul meu...ca si p tin` te doare...

fiece lacrima tu versi...iubirea ta nu va muri...
voi fi aici...cu tine`n gand...
te voi apara...chiar voi lupta plangand...
dorind ca zilele ce-au fost...
sa par`a fi zile mai dulci...

cand sufletul iti va fi gol...keama`ma...eu voi veni..
luandu`te in brate strans...uniti fiind doar intr`un trup..
ne vom aduce`aminte de cand eram copii...
cu zambetul pe buze...ne vom indeparta...
si tot ce-a fost odata nicicand nu vom uita...

cand lumea e a noastra si totul e o vraja
astept zambind la tine...un semn ce ma rasfatza..
iubirea ta e scumpa...veghezi asupra mea..
cand inima tzi`e franta...eu`tzi sunt alaturea..

ne vom lua de mana...si vom fugi in zare...
spre lumea noastra mare...si prea indepartata..
tot raul ce ne va sta in cale...l`om alunga...doar cu...
Iubirea noastra mare! Te iubesc:)

By Flory


inimaSufletu-mi e gol si pustiu
Cine sunt eu nu mai stiu.
Stiu doar ca te iubesc
Si pentru tine eu traiesc.

Gandu-mi zboara iar la tine
Printre lacrimi si suspine.
Inima in piept ma doare.
Te gandesti la mine oare?

By Andra


inimaUn cantec de bucurie

Atat de multa bucurie
Gasesc in stropii de ploaie
Care imi ating sufletul
La fel ca si cantecul
Care exprima bucuria
Dar mai ales emotia
Pe care o fac vazuta
Dar si nevazuta.

Esti ca o carte
Care contine bunatate
Pe care o citesc
In timp ce ma gandesc
La chipul frumos
Si atat de bucuros.
Dar tot nu inteleg de ce timpul
Ramane le fel...ca si cantecul.

By Bianca


inimaIn Noapte

În noaptea aceasta e senin
Şi luna stă s-apară,
De multe ori am vrut să fim
Noi doi sub cer de vară,

Dar iarăşi văd că tu lipseşti
Şi inima mă doare,
Dar sunt singur, TE IUBESC
Şi-mi găsesc alinare

Luna pe cer a apărut
Deasupra mea, deodată
Mă uit la ea, ce crezi că vad?
Fiinţa ta m-aşteaptă

Şi întind mîna să te ating,
Dar chipul tău dispare
Cobor privirea spre pămînt
Şi inima mă doare

A fost o dulce-nchipuire
Văzîndu-te pe tine,
Dar gîndul meu, la lună e
Şi-am să te-aştept şi mîine.

Anonim


inimaTU...

Buzele tale
Ma imbie sa le sarut
Ochii tai
Ma striga sa-i privesc
Mainile tale
Ma cheama sa le ating
Trupul tau
Ma ademeneste sa-l strang in brate

By Pisyk


inima Cantecul iubirii

Un sunet clincanind
Clopot de argint
E inima mea
De cand ai intrat tu in ea;

Noaptea stelele imi spun
Ca totul va fi bine
Eu nu pot decat sa zic
Ca tin foarte mult la tine.

Tu esti printul din povesti
Cand imi spui ca ma iubesti
Niciodata nu as vrea
Sa-ti bati joc de inima mea

Chiar de mama nu ar vrea
Sa fiu eu iubirea ta
As prefera sa ma cer cu ea
Pentru tine eu mi-as da
Chiar din piept si inima
Sa te stiu iar langa mine...

By Deea


inimaIubirea e o minciuna

Iubirea e o minciuna
Daca nu ar fi iubirea
Ne-ar durea ...fericirea;
Sa fi iubit e frumos
Sa fi uitat e dureros.

Iubire mereu iti doresti
Cand o ai simnti ca plutesti
Daca nu te intalneam
Acum nu mai sufeream

M-ai ranit atat de tare
Incat inima ma doare
Am gresit ca te-am iubit
M-ai ranit si m-ai mintit.

Fiecare umilinta...
O vei plati cu suferintza
pentr lipsa de mangaiere
Vei plati numai cu durere.

Iar falsele promisiuni
Tii le voi plati doar cu minciuni
Pentru tristete ai platit
Cu durere inzecit

Mi-ai spus ca nu m-ai iubit
Ca sa ma ranesti,ai reusit
Vei regreta ca m-ai cunoscut
Caci sufletul tare m-a durut

Vei plati pentru tot ce mi-ai facut
Vei vedea si tu cum va fi
Cand vei iubi,dar vei fi ranit
Vei suferi cum am suferit
Cand vei vedea :
IUBIRE e o MINCIUNA...minciuna

By deea


inimaGanduri tarzii

Cand eram mic dar mare ma gandeam
Intr-o dimineata,cand soarele stralucea puternic
Si afara ploua cu stropi mari de caldura,ce nu se mai opreau
Si eram nervos pe ploaie,pe soare,pe Tamba ca disparuse
In noapte,ca motanii..ma gandeam..
Daca... ii spun Colonelului,tatal tau.. dimineata.. cand pleaca la unitate
Tata...te rog incuie usa dupa mine
Eu vreau sa ma joc cu Luminita pana ...vom muri si vom invia
Vreau sa construim din plastilina
O Luminita...un Aurel si alte figurine ce se-ntampla sa le cream cu imaginatia noastra
Fabuloasa...Cred ca mi-ar fi raspuns..
Intra fiule dar vezi ca acum doarme si nu-i place sa se trezeasca atit de dimineata
Mama ei...nu mai e Asa ca vezi...iubeste-o,iubiti-va..
Are nevoie de ea,dar nu mai este asa ca.. inlocuieste-o
Sunteti tineri dar iubirea nu o veti sfarsi, niciodata.
Intra,dar n-o trezi.. dezbraca-te,dar n-o trezi..atinge-o dar n-o trezi
Las-o sa viseze toata viata,chiar daca viseaza alt baiat ..acum
Incepand de azi te va visa doar pe tine.
Ai grija...
Ii place sa viseze asa ca,n-o trezi niciodata...Intra !
Incui usa dupa tine...!
Asa cred... ca m-ar fi indrumat colonelul
Inalt,puternic,frumos si cu musteti ca un husar.
Asa ar procedat un om intelept dar eu... nu eram.
Asi fi patruns incet in camera ta,in odaia ta
M-asi fi dezbracat de hainele devenite inutile si langa tine,
Lipit de tine.. te-asi fi privit pana in adancuri...
Sunt sigur ca ai fi tipat la mine
Pleaca,pleaca imediat,fratii nu se iubesc iar tu imi esti ca un frate
Si nu putem sa comitem acest incest...
Eu te-as fi mangaiat pe trup si ti-asi fi soptit
Lasa-ma ...vei vedea ca nu-ti sunt frate ,
Luminita draga,mica,draguta,vesela si slabuta
Toti baietii din aceasta lume sunt fratii tai numai eu nu-ti sunt.
Sunt sigur ca dupa ce te-ai fi gandit un secol
In secolele urmatoare m-ai fi...lasat...
Luminita draga,mica,draguta,vesela si acum..grasuta
Iar eu asi fi fost mai fericit si,Ani ar fi fost mai fericita iar tu,Luminita ai fi fost fericita
Asa cred eu dar nu inseamna ca e adevarat!
Sunt om si gresesc intotdeauna.
Cand eram mic dar mare si tu erai mica dar mare si,eu n-aveam mintea de acum
Cand sunt mic dar mare si tu esti tot tanara dar inteleapta.
Era pe vremuri.. cand eram foarte tineri,copii de o schioapa si mi se parea
Ca esti singura...oare ai fost singura?
Sau tineri?...

By Stani


inimanu-mi frange inima incet,
spune-mi adio si te iert,
ploaia-mi va sterge lacrima,
si-ncet, incet, te voi uita.

By Anca


inimaPe-o carare-ngusta,lunga,spre lumina diminetii
Si pe iarba roua dulce,inainte umbra cetii,
Prin copaci semne de toamna si in paralel cu vantul
Sunetul frunzelor brune atingand usor pamantul.
Pas cu pas in urma ta pasesc spre o infinitate
De ganduri,vise frumoase ce-or sa fie realitate,
Insa eu astept ceva ce ma va face fericita,
Sarut suav pe buza calda si-o privire neclintita.
Un vis de seara ce se continua-n prag de zori
Si te-am visat,ma sarutai sub cer senin adeseori,
Sub ploi de trandafiri,prin nori,gradini in floare...
Cat am s-astept pentru un sarut real,eu,oare?

By Roxana


inima pierduta sunt,cand deodata i-mi apari in fata
si i-mi pierd capul,nu te pot privi
tu nu esti doar ratiunea mea de-a fi
pentru ca ESTI:INTREAGA MEA VIATA!

pentru...coca cola...

By pustoaica


inima de dorul tau...

de dorul tau ma pierd in amintiri placute
si-n jurul meu e doar tacerea
mai sper in fericiri apuse
de ce nu simti iubitule
cat m-apasa durerea?

de dorul tau am uitat sa mai rad
si zi de zi ma cuprinde aceeasi teama
ca n-am sa te mai vad nicicand
de ce n-asculti iubitule
iubirea ce te indeamna?

de dorul tau imi plang ochii
si visele mi se destrama
as vrea incet sa mi te apropii
de ce n-auzi iubitule
cand inima te cheama?

By Karina


inimaCU TINE MA PIERD IN DESERTUL IUBIRII UNDE TOTUL E CA O ADIERE CALDA,
CA UN BASM SIMT VIATA ALATURI DE TINE SI MA SCUFUND TOT MAI MULT IN OCEANUL FERICIRII VESNICE,
ESTI PENTRU MINE LUCEAFARUL IUBIRII NEMURITOARE,IUBIREA MEA CAZUTA DIN CERUL SPERANTELOR SI IMPLINIRILOR,
TE IUBESC

By Elena


inimaEU SUNT A TA
TU ESTI AL MEU
SI AS VOM FI
PANA VOM MURI

AS VREA CA NOAPTEA ASTA
SA FIE DOAR A NOASTRA
SA FACEM DRAGOSTE NEBUNA
SUB CLAIRUL CEL DE LUNA

OCHII TAI PLINI DE IUBIRE
IMI SPUN CA TU TII LA MINE
SI MAI IMI SPUN UN SECRET
CA TU MA DORESTI MULT DE TOT

TU ESTI TOTUL PT MINE
TU ESTI TOT CE IMI DORESC
TE IUBESC SI TE VOI IUBI
PANA IN CLIPA CAND VOI MURI


By Aurelia


inimaUn telefon...

Alo?? ...Ce mult ma'ncanta faptul ca totusi ai raspuns..
In tineretea serii , mi-am zis ca ai ajuns
Si fara a vrea vro clipa ,sa deranjez sunand
MI-am zis sa sun ..sa'ncerc ..chiar de te-aud sufland..

Si te-am vazut demult prin parcul intomnat...
Priveai uimita parca un cer de-un rosu mat..
Am vrut ati spune buna , am vrut a iti vorbii
Dar imi era o frica ...ca nu stiu a-ti graii...

Inca mai am fularul tau alb de nea udat..
Atat de trist imi pare , atat de speriat..
Si Atat de multe lacrimi se strng in pici de roua
Incat ma poarta el , de frica sa nu-l ploua...

Stiu ca acum esti bine, ma bucur luni de luni...
Si-n rara mea credinta ,te pun in rugaciuni...
Am dus de ani de zile un dor neincetat...
Iar azi am rabufnit...si uite...te-am sunat...

Piki acum e mare baiat in toata firea...(papagali)
Exita si o Riki...la apucat iubirea...
Nu prea am timp de ei , si nu le prea vorbesc...
Si au uitat cuvinte....n'afar de-al tau ..firesc...

Am observat ca multi au darul de-a nota
Ce au facut alarteri , ce vor, ce pot manca...
Eu nu retin nimicuri nu numar pas de pas
5 ani ,8 luni, 3 zile si aprope-un sfert de ceas..

Am renuntat la studii, naveam o motivare..
Am preferat sa fug..salerg nebun prin mare..
Sa tot cutreier lumea de-a lungu si de-a lat..
Nu stiu de ce fugeam...oricum nu te-am uitat..

Pitit in tolba serii am scris uitat de lume
Mii de scrisorii celeste ,dar toate fara'un nume
Toate imi sunt nebune si pline-n voci de har...
Dar parca fara tine , nu'si au destinatar...

Acum cateva zile am dat intamplator
De poza cand noi doi ne sarutam cu dor...
Am zis chiar mai devreme c'am dat intamplator?
Iar mint... pesemne'n viata nimik nu-i schimbator..

Am auzit de planuri si sincer ma ferici
As vrea sa te zaresc plimband copii mici..
Nu pot veni la nunta , incerc sa vreau.... sa pot...
E ca si cum m-as naste...si aflu ca sunt mort..

Te las ...ciudat imi suna al vieti nos destin
Mi'aprind in toiul vietii o cana de pelin..
Te pup la revedere si sa fi bucuroasa..
Se-aude cum pustiul imi intra iar in casa...

Imi pun grabit pe umeri fularul tau albit
Aud gripat pe scari un cantec invechit...
Iar nu retin nimikuri si iar fac pas cu pas...
5 ani ...8luni..3 zile..si 'aprope-un sfert de ceas....

By Radulescu Alexandru