citate de dragoste, love sms, funny love, versuri de dragoste, idei romantice, cina romantica, filme romantice, mesaje de noapte buna, iubire, sms

ADIO,IUBITUL MEU
ATATEA LACRIMI AM VARSAT
PRIMA OARA CIND M-AI SARUTAT
SI ATATEA NOPTI NU AM DORMIT
CACI EU LA TINE M-MA GINDIT

DE ATATEA ORI EU TE-AM VISAT
SI ZILELE MI LE-AM BLESTEMAT
CA EU TIE M-AM DARUIT
SI TU NICI NU M-AI IUBIT

DOAR CERUL SI CU STELELE
SUNT ACUM MARTORELE MELE
CACI CU IUBIRE TE-AM PRIVIT
SI SUFLETUL TI-AM DARUIT

IUBIREA MEA VESNICA VA FI
ATAT CAT EU VOI TRAI
CACI AI UITAT DE NOI AMANDOI
PENTRU TINE A FOST UN JOC IN DOI

UN JOC CE S-A SFIRSIT DEMULT
DAR NU STIU CAND A INCEPUT
STIU DOAR CA TE-AM IUBIT MEREU
SI-AI SA RAMAI IN SUFLETUL MEU

ACUM ADIO EU ITI SPUN
SI DOAR LA ACEST CAPAT DE DRUM
SA-TI AMINTESTI DE MINECANDVA
CA AM TRECUT SI AM EXISTAT IN VIATA TA.IUBITUL MEU

PENTRU DANUT


By Cristina


inimaPENTU TINE

PENTRU TINE AM PUS LUNA SA STEA IN LOC
PENTRU TINE AM RUGAT SOARELE SA NU MAI APUNA
PENTRU TINE AM PUS PAMANTUL SA STEA IN LOC
PENTRU TINE TOATE ACESTEA LE-AM FACUT

PENTRU TINE AM ZAMBIT PRIMA OARA
SI TOT PRIMA OARA AM PLANS
PENTRU TINE N-AM INSEMNAT NIMIC,
DAR NU-I TARZIU IUBITE ,SA STII

PENTRU TINE TIMPUL TRECE
PENTRU MINE TOATE STAU IN LOC
PENTRU TINE CERUL N-A FOST NICIODATA ALBASTRU
PENTRU MINE NICIODATA N-A FOST ZIUA
PENTRU TINE EU AM FOST DOAR O DISTRACTIE
TU PENTRU MINE AI FOST CEVA FRUMOS


By Cristina


inimaUN INGER...UN BREBENEL

Cand soarta mi te-a scos in cale
Te-am asemanat c-o floare
Nu stiam al tau nume adevarat
...ceva mai tarziu l-am aflat

Eu te-am numit B.....el
Al tau nume-i S....el
De cand te-am cunoscut,
Usor,usor,am descifrat ,al tau trecut;

Dumnezeu a lasat pe pamant
Un ingeras suav si plapand
La-nceput de 87\'
Nu stiu de era zi sau noapte
Dar in a 29-a zi de Gerar
Ai venit pe lume,tu inger rar

Nepotul lui M...u s-al lui C...ita
Locuiam aproape,numai o ulita,
Ne despartea ,si totusi mult timp
N-a fost dat sa intalnesc al tau chip

Te-am zarit tarziu
,,,apoi m-ai rugat iubita sa iti fiu
Dar am fost atat de emotionata
S-am refuzat ca o toanta

Jur ca n-am sa uit in veci
Vara 2005 s-ale sale nopti reci
Mai ales intaia noapte de mai
Doamne .,m-am simtit in rai

De-atunci regret la infinit
Cand ma gandesc ca azi puteai fi a meu iubit
...cand ne-am intalnit in acelasi loc.
Ce nu s-a schimbat deloc
Numai noi stam despartiti
Fiecare,cu alti iubiti

Te iubesc in taine de atata timp
Nu sti,dar eu nu pot sa ma mai mint
Si,oricand voi trai pe pamant
Mereu te voi avea in gand

N-am sa uit privirea ce m-a cucerit
Cu toate ca stiu,langa alta esti fericit
Ma bucura sa stiu ca tie-ti e bine
Desi esti departe de mine

Tu esti BREBENELUL ce imi parfumeaza
Viata-ntreaga si drumu-mi coloreaza
La al tau nume,ode-am sa-nchin
N-am sa te uit nicicand
N..A M....N S..IN


By la_brunette


inimaTradare

Tradata mi-a fost viata
Când te-am întâlnit pe tine
Moarta mi-a fost speranta
Într-o lume lipsita de bine

Totul a fost ca un vis
Când ai venit la mine
Eram în al noualea cer
Caci eram cu tine

Dar apoi mi-a fost greu
Când mi-a fost dat sa aflu
Ca m-ai minti mereu
Ca am iubit un astru

Destept a fost acela care a spus
Ca dragostea si încrederea te tradeaza
Nu am sa mai pun nimic la suflet mai presus
Decât ceea ce ma intereseaza

Te las acum pe veci
Te las acum cu bine
Îti doresc sa nu patesti
Ce mi-ai facut tu mie…

By Raul Robert


inimaoare...?

Pe un soclu te-am pus
Ca sa te vad mereu,
Dar tu...acolo sus,
Te-ai crezut Dumnezeu!

Dadeai cu vant si ploi
Peste inima mea
Si-ai tavalit-o-n noroi
Cand mai rau ma durea!

Sufletul...
Bucati de puzzle l-ai facut,
Si cum nu era destul,
Ai plecat...si-ai tacut!

Am plans pentru tine,
Cu lacrimi amare
Si tu stiai iubire...
Stiai ca ma doare!

In brate sa ma fi luat,
Langa inima ta seaca,
Durerii sa-i fi dat
Alint ca sa-i treaca.

As fi asteptat o viata
Sperand cu nerabdare
Inima ta de gheata,
Se va incalzi...oare?

Mai am o intrebare:
Daca-am fi continuat,
Tu ai fi zis:\"Te doare?\",
Sau n-ai mai fi intrebat!

By Melinda Popp


inimaIarta-ma

Iarta-ma c-am indraznit
Sa-ti scriu versuri
De iubire
Iarta-ma ca spe
Intr-o vesnica iubire
Iarta-ma ca mai triesc
Iarta-ma ca:TE IUBESC

By Gina


inimaMa despart ca sa ma impart cu tine...

Ma joc cu parul tau de parca stiu ca nu mi-a mai ramas nimic,
Fruntea ta se ridica si ma-nfioara ochii tai plini
Ce lacrimeaza lin si lin pe obrajii tai inclestati de durerea ce-o porti,
Iti sarut lacrima ce curge din vina mea... sau poate a ta,
Nu e loc de cuvinte, fruntea se-apleaca umar pe umar,
Ne sufocam tremurand unul langa altul apasati de vinovatie,
Stam ore-n sir tacuti sub cerul larg ce ne-nconjoara,
Si timpul uita ca e timp si ochii tai se-nchid,
Urmand apoi o liniste ce se-asterne peste noi,
Imobilizati suntem o clipa si stam si asteptam,
O adiere-n suflet si-un raspuns divin,
Si simt... cum tremuram iar, un fior ne-a cuprins,
Ne trezim brusc la viata, un zambet mic pe fata,
Imi arati si iti arat... cum te desparti de mine
Ca apoi sa stii... sa ma imparti cu tine.

By Pavlov Ioan-Claudiu


inimaUn inger priveste la cer...
Sa sper...sa nu mai sper...
Undeva in departare
Zaresc ceva
Sa fii tu oare??
Nu, e altcineva...
Si stau la sfat cu ingerii
Si te astept pe tine,
Dar tu de mult timp esti plecat...
Cred ca ai uitat de mine..
Un inger insa sta deoparte....
M-am dus la el si l-am privit
Era cea mai draga fiinta...
Erai tu,inger indragostit!



By Ada


inimaTu

In ochii tai ma innec
Ca-ntr-un ocean imens,
Luptandu-ma incet-incet
In sufletul tau
Ma ratacesc
Asemeni unui calator
Pierdut si obosit de dor
Ma topesc
Ca-ntr-o raza de soare
Eu,fulg de nea uitat
De nori de plumb si de ninsoare
Pe obrazul tau sunt o lacrima
Pe buzele tale sunt un cuvant
Dar ce pacat
Ca in inima ta sunt uitata de mult.

By Ada


inimaAfara bate vantul ,e frig cumplit pe drum,Ma plimb incet ,iar tu,mi-apari in gand.Mi-e frig ,atat de frig,cand nu esti langa mine,dar faptul ca te-am ragasit,mi-a reaprins focul de iubire!Acum ca tu ma ti in brate,acum incep si tremur,Dar nu este de vina frigul,ci atingerea ta divina!Tu ma faci sa uit de mine,cand ma ti la piept,Ma faci sa nu mai plec de langa tine si sa te doresc fara sa regret!Ma alinti cu vorbe dulci,cum numai tu sti sa vrajesti o fata,si ma faci sa cred ca visele sunt realitate.Imi realizezi vis dupa vis,imi stergi lacrima dupa lacrima,Imi alungi suspin dupa suspin,ai o iubire apriga!M a tii pe aschii de iubire,Ma tii in sufletul tau de primavara,Ma tii in gandul tau de marmura ,Si-n aripile tale de inger feeric.Inger,de flacara mistuitoare,Imi arzi inima de dor,Imi mistui si ideea de a pleca in lume,Cu ochii tai de pamantean iubitor!

By Gaby


inimaO iubire visata

Am inima rupta-n doua,iar tu ingerul meu nici nu sti!
Ce suflet dulce ai langa tine si-l faci mereu sa planga.
De multe ori ti-am spus ca te iubesc,
Tu faci,ce faci,vrei sa te urasc!
Dar inima nu poate,imi cere mereu sa te iubesc!
De multe ori incerc ca sa te uit,
Dar imi vi in minte in fiecare minut.
Ce pot sa fac sa nu te mai doresc?
Caci seara imi ceri sa te iubesc!
Am vise cu tine,le port in gand,
Caci greu imi e ca sa te uit!
Ce pot sa fac sa uit trecutul,
Caci nici tu nu ma ajuti!?
Seara imi apari in vis,imi spui ca ma doresti,
Nimic din ce pot sa fac acum,nimic...
E doar sa te iubesc!

By Gaby


inimaEşti fata din vis
Care a deschis
Cu e ei privire
Drumul spre fericire.

Cand in ochii tai privesc
Incet incep să mă topesc,
Mă topesc in privirea ta
Ce ajunge mereu la inima mea.

Buzele-ţi sunt fermecate
Şi, de le-aşi atinge poate
Drumul mi s-ar deschide
Spre sufletul tău plin de iubire.

By Ovi


inimaAi apărut in viaţa mea din senin
Ca un curs de apa,lin,
Un ingeraş cu trandafir in mana
Ce merită dragostea deplină.
O dragoste necondiţionată
Pentru cea mai frumoasă fată,
Fata ce va purta
Un gand bun şi inima mea.
Inima mea iti aparţine
Căci nu are cine
Să o fure de la tine.
Nicio fată-n lumea asta
Nu va primi dragostea asta
Ce ţie-ţi este rezervată
Pentru o intreagă viaţă.

By Ovi


inimaMi-a fost dat ales
Intre inimă şi succes
Am ales cu inima
Să-mi gasesc fericirea.

Alegand un ingeraş
Cariera-mi este praf.
Nu regret nicio secundă
C-am ales să fiu o slugă,
Sluga unui ingeraş
Ce mi-a făcut viaţa frumoasă
Parcă din Rai scoasă.

By Ovi


inimaOchii tai sunt fermecati
De Dumnezeu lăsaţi
Pe mine să mă distrugă
Să mă trasforme-n brumă
Să mă depun in calea ta
Să treci peste fericirea mea
Ca şi cum nu ar conta.
Visul meu e năruit
Căci nu pot avea
Dulcea privire a ta.
Inima imi plange
După tine se frange
Tu eşti iubirea mea,
Dar nu te pot avea.

By Ovi


inimaTe iubesc si te voi iubi mereu
Vei ramane vesnic in sufletul meu
Trist, fericit, departe sau aproape
Inima mea mereu la tine trage.
Nicio ora, niciun minut, nicio secunda
Nu trece fara sa ma gandesc la privirea ta blanda.

By Ovi


inimae prea tarziu a pot spera
e prea frumos sa pot visa
as vrea in urma sa te pot lasa
din klea mea sa t pot indeparta....

By Soffy


inimaDe-ar fi sa dispari intr-o zi
Prin ploi nevazute si goale Ca frunza ma voi topi
De dorul bratelor tale.
De-ar fi sa ma lasi far-de-vis Nesomnul fiindu-mi parinte
Ca frunza ma voi topi De tine aducandu-mi aminte.
De-ar fi sa-mi zambesti uneori
Cu ochii-ti frumosi plini de mare
Ca frunza ma voi topi
Cazandu-ti la picioare:D

By Raul Shush


inimaAvem timp pentru toate.
Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga,
sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine,
avem timp sa citim si sa scriem,
sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,
avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu.
Avem timp pentru ambitii si boli,
sa invinovatim destinul si amanuntele,
avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident oarecare,
avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile,
avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,
avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea,
avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.
Avem timp pentru toate.
Nu e timp doar pentru putina tandrete.
Cand sa facem si asta - murim.
Am invatat unele lucruri in viata pe care vi le impartasesc si voua !!
Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca
Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita.
Restul ... depinde de ceilalti.
Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie
Altora s-ar putea sa nu le pase.
Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere
Si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi
Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata
Ci PE CINE ai.
Am invatat ca te descurci si ti-e de folos farmecul cca 15 minute
Dupa aceea, insa, ar fi bine sa stii ceva.
Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca
Ci cu ceea ce poti tu sa faci
Am invatat ca nu conteaza ce li se intampla oamenilor
Ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva
Am invatat ca oricum ai taia
Orice lucru are doua fete
Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi cu cuvinte calde
S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi
Am invatat ca poti continua inca mult timp
Dupa ce ai spus ca nu mai poti
Am invatat ca eroi sunt cei care fac ce trebuie, cand trebuie
Indiferent de consecinte
Am invatat ca sunt oameni care te iubesc
Dar nu stiu s-o arate
Am invatat ca atunci cand sunt suparat am DREPTUL sa fiu suparat
Dar nu am dreptul sa fiu si rau
Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta
Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata
Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu
Nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.
Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten
Oricum te va rani din cand in cand
Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta.
Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altii
Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti
Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.
Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea
Dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii
Am invatat ca, daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc
Si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se iubesc.
Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc
Si nu faptele sale
Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru
Si pot vedea ceva total diferit
Am invatat ca indiferent de consecinte
Cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata
Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore
De catre oameni care nici nu te cunosc.
Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat
Cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta.
Am invatat ca scrisul
Ca si vorbitul
Poate linisti durerile sufletesti
Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult
Iti sunt luati prea repede ...
Am invatat ca este prea greu sa-ti dai seama
Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile.
Am invatat sa iubesc
Ca sa pot sa fiu iubit.

By Raul Shush


inimaIncep sa plang cand realizez ca totul s-a sfarsit,
Mi-e greu sa inteleg ca am pierdut ce am iubit...
E de ajuns o vorba, un gest necugetat
Si visurile-mi toate pe loc s-au spulberat.
Atunci, cred, n-am stiut sa te pretuiesc
De-abia acum gandesc ce mult eu te iubesc,
Iar viata-mi fara tine e ca un lac secat
Deasupra ei tristetea de mult s-a revarsat.
Sperante desarte imi fac in continuare
Ca dragostea noastra asa usor nu moare,
Eu tot sper si visez ca-ntr-o buna zi
Doar pentru noi, iubire, soarele va rasari!

By Raul Shush


inimanu apuc sa ma ridic....
incep din nou incep sa strig
sa strig cu o vocea ..care doare..
sa urlu cu lacrimi de disperare

de ce nu pot sa ma ridic...
din groapa in care am cazut..
e intuneric si e foarte rece..
imagina ta din fata nu imi trece..

se aud...strigate de disperare
sunt de la mine sunt in cautare..
sa te pot gasi sa ma ajuti
sa fii ca-n prima zi cu mine
sa ma saruti...

sa-ti simt sarutul ce ma adoarme
si sa vizez in nestiut
apoi sa ma trezesc noapte
sa ma uit la tine si sa te alint..

e imposibil...nu pot da de tine
tu ..tu nu mai vrei sa stii de mine
raman cu ce mai am in mine...
imaginea ta....ce-mi vroia odata bine...

nu voi inceta niciodata...nu pot renunta... vreau sa te caut...sa te gasesc sa te intorc acolo unde ai ramas pt totdeauna..in inima mea..in visele mele...

By Raul Shush


inimaGandul meu e la tine mereu
Simt ca inima nu bate in lipsa ta
Sunt singura, fara tine mi-e greu
Vreau sa te-ntorci in viata mea!

Pustiu e totul fara tine
Si vantul bate fara glas,
Stupul nu mai are albine
Floarea fara parfum a ramas.

Privighetoarea nu mai canta,
Iar fructele sunt fara gust
Soarele pe cer se framanta
Si vinul se preface-n must...

Vino sa trezesti la viata natura moarta din inima mea,
Sa nu mai privesc prin lacrimi cerul in ceata
si sa nu vad nici o stea.

Vino iubire! inima mea te cheama
Vino, caci te voi astepta
Vino, iubeste-ma fara teama!
Caci locul tau e in inima mea.

By Ramas Estera


inimaAbstractul mortii...

Vantul nu adie , flori negre te imbie.
zgomotul cavernal linistea sfasie,aud in zare
dragostea cenusie.Nu mie frica de moarte
imi sopteste in fiecare noapte, o sa te ia de langa mine
odata cu tine are sa ia si sufletul gol
ce l-ai distrus cu un pas tropaitor, ca un copil nevinovat
si ma intreb ca un turbat, de ce l-ai luat...

Sufletul gol
cu bune si rele, cu soare si stele
cu fericire si durere , cu albe si negre
nuante ce transforma iubirea in gri,
dragostea cenusie. Stii..
tu oare stii cum e sa vezi,
cum lumea-n culori te minte si iti spune
ca ai sa te schimbi in bine si ai sa fii
un inger , o pata verde pe frunza placerii.
ei te mint. Lumea e gri, e rodul durerii

Abstractul mortii. Vuietul noptii,
furtuna sortii, ambele-s idila mortii.
jocuri meschine, toate cu mine , cu tine
iubirea nebuna e vesnic sublima.
milioane de greseli si zeci de pareri
argumente fara noima , poemul e mai presus...
ca o doina. vuietul noptii in linistea mortii.

By Marius21


inimaIubirea ta ma inalta,
Iubirea ta ma coboara.
Ea m-a facut sa traiesc,
Si la fel cum fara aer nimeni nu poate trai
Eu nu pot trai fara ea.

Daa tu plangi,plang si eu,
Daca tu razi, rad si eu
Inima mea,daca nu stii… E a ta
Cum te simti tu, la fel ma simt si eu

Asa ca te rog ai grija de ea,
La fel cum ai avea grija de ceva al tau.
Sa fi bland cu ea ,pentru ca o poti rani
Sa vorbesti frumos cu ea,pentru ca o poti face sa sufere.

Nu-I spune vorbe aruncate la suparare
Si ascult-o cu atentie cand iti spune ceva.
Nu o ignora niciodata,
Asa cum nu e bine sa ignori semnele date de corpul tau
Pentru ca niciodata nu ai de unde sa stii ce e cu ea
Poate ca are nevoie de tine
1 minut ,nu mai mult
Si tu o ignori si moare.

Sa o ingrijesti si sa o hranesti
La fel cum ai grija de tine.
Cu ce oare ,chiar nu stii?
Cu ce altceva daca nu cu dragoste…
Si nu orice dragoste,ci numai a ta

Pentru ca ea nu vrea alta,
Daca ar fi fost asa,
Ar fi ales alta inima in loc de a ta.

Nu stiu,si nici nu ma pricep sa o iau inapoi
Pentru ca tu ai luat-o inainte sa invat cum se face.
Dar nici nu vreau…
Pentru ca se simte foarte bine la tine,
Se simte iubita…
Asa cum niciodata nu a mai fost.
Nu stiam asa de greu,sa stai deoparte de persoana iubita
Dar am aflat si nu imi pare rau.
Si tot ce am sperat cand am simtit primul fior
A fost sa nu iubesc in gol…
A fost speranta ca,si cui i-am dat inima mea,

O va iubi la fel,daca nu chiar mai mult.

By Diana


inimain romania sa fiu
te iubesc sa stii
inima in dar sa iti dau
prima sarutare cu drag
bratele sunt goale
dar vor o sarutare
te iubesc.te doresc,
dar de la tine doresc prima imbratisare
sunt alaturi de tine la bine si la rau
si pe tine vreau sa te am in vis
ma uitam in buzunar,nu am bani pt o plimbare pe mare.
totul se arunca dupa folosinta
dar dragostea e cu putinta
scriu poezi de dragoste

Ursuletul de plus
si banii pus in varå,in valizå din garå.
ceru albastru,marea albastrå
cand vreau scriu nu am pasta.
sa te visezi dar sa nu crezi.
vino sa ma vezi cum iubesc ochii vrezi
.un,doi,trei trebuie sa iei un fir de trandafir
care scrie numele tau pe fir
.ma gandesc,te iubesc.te doresc si cu tine fiu

m-am indragostit lulea de o fata belea
.te iubesc dar nu traiesc alaturi de tine la greu
.ochii sambetul sunt ca 2 patine plimbandu-se pe zapada moale topita de inima ta calda
.sarutul tau dulce e ca un peste care se zbate in palma unuia ca mine care te iubeste
,stau si impart dragostea care o oferi u inimii mele
dulce ca niste trandafiri tinuti in vaza oferiti de u baiat pt inima unei fete ca tine.

By Petrescu Petre


inima sa fii lumina vie?sa fii oare neant?
sa fii al meu vis tainic sau al lumii bilant?
sa fii tu o clipa dulce ce-mi toropeste ziua si-apoi sa fii mocirla ce-ntuneca simtirea?
sa fii doar alinarea cuvantului pierdut si-apoi fiindu-ti teama esti doar necunoscut?
sa fii doar o naluca?sa fii un corp bizar?
sa fii o marca scumpa sau esti un panglicar?

By Cirstea Ancuta


inima An visat si eu o data la o dragoste curata
Dragostea ce ne-a legat sa mi-o porti tu ai uitat
Am sperat ca intr-o zi inima imi va sopti
Ca numai a mea vei fi
Daca ai sti iubirea mea
Cat regret plecarea ta
M-am trezit din vis plangand
Nu mai am lacrimi sa plng
Doar in visul meu apari.....
Ce pacat ca doar dispari...
Simt ca nu te mai cunosc
Dar mereu am sa te doresc
Nici nu stiu ce sa iti mai zic...
Imi doresc sa fi iubita
Pe vecie fericita
Am avut si eu un vis....din pacate el sa stins
Nu mai vreau sa te visez
Ci in inima sa te pastrez
Ranile sant prea adanci....ca din visul meu ..mereu ma alungi..
Am visat dar ma-m trezit....
Si vad ca m-ai parasit
Dragostea din visul meu
Am sa o astept mereu....

By Florin Maricel


inima Să-ţi pun la piept un mărţisor
De dragul tău IUBITE,
Să vezi cît îmi e de dor
De tine-jumătate fericită.
Sărutul să-ţi aduc în dar,
Privirea s-o sufoci,
De dragul tău iubit şi drag,
Doar dragostea s-o porţi.
O viaţă fericită-ţi vreau
Alături doar de mine,
Şi ca lacrimi vreau să ai
De fericire-bucurie.
Un cîntec să îţi pot cînta,
Privirea să ţi-o dărui,
O mînă caldă de a mea
Şi o şoaptă să destăinui.
Un alb cu roşu mărţişor
Împletite doar cu dor
Şi cu dragoste curată
Nu ca cea de altă dată.
Să ne iubim doar sincer,clar
Să ne iubim cu soare
Şi în lume cu hotar
Să nu mai ştim de mare.
De marea cea cu lacrimi reci
De apă doar sărată
De marea cea ce nu o întreci
Chiar dacă ţi-e dată.
Să poţi să iai din lume mult
Doar ceea ce îţi vreai
Dar te rog să nu mă uiţi
Caci doar pe mine tu mă ai.
Doar poza ta mi-a mai rămas
Un zîmbet, o privire
Doar suferinţe ce mi-au ars
O lacrimă de fericire.
Aş vrea să-ţi plîng ,
Să poţi să ştii
Ce greu e-acum în lume,
Fără fiinţa ce-o iubi
Fără dragoste şi glume.
Mă simt naivă şi micuţă
Scriind aceste versuri
E clar că nu vom fi-mpreună
Căci viitorul se preface-n visuri.
De dragul tău iubit şi drag
Eu viaţa ţi-aş purta-o
Ca să te am pe-acest meleag
Şi dargostea ţi-aş destina-o.
O clipă de tăcere-ţi port
În gînd atunci cînd sufăr
Căci cuvîntul n-are rost
Şi totul pare ca un nufăr.
Un nufăr alb cu miros blînd
Ce dargostea ţi-o poartă
Un nufăr alb, curat, plăpînd
Ce viaţa ţi-o îndreaptă.
Un mărţişor aş vrea să fiu
Să stau la pieptul tău
Ca să mă porţi în gînd mereu
Să suferi tu cum sufăr eu.
In inimă să ai un chin
De dragostea curată
Ca să pot şi eu să vin
La tine ca odată.
Să-ţi văd în preajmă eu mereu
Privirea ta cea sumbră
Ca să mă ai la pieptul tau
Ca să te am sub umbră.
Sub umbra falnicilor seri
Cu lune împlinite
Şi nu cu viaţă de dureri
Dar cu clipe fericite.
TE IUBESC şi asta-o ştiu
Te vreau mereu alături
Dar totul e ca în pustiu
Şi nu-s nici adevăruri.
O lacrimă din ochi se scurge
Şi iată încă una
O lacrimă doar de durere
Ce se preface-n humă.
Un peştişor aş vrea să fiu
Să nu pot plînge-n apă
Ca să poţi să fii şi viu
De dorul de-altădată.
Şi iarăşi TE IUBESC prea mult
Sau asta doar se pare
Căci am durere şi e slut
Şi nimic nu-i sărbătoare.
Ce zi pustie fără tine
Ce viaţă grea eu am,
Şi nu mai pot să fiu cuminte
Căci mai trece încă-un an.
Şi ani la rînd eu o să-ntîmpen,
Cu zîmbetul pe buze
Şi să nu citeşti în cîntec
Tu chine şi iluzii.

By Lenka


inimaAm crezut

Am crezut in iubire,
Dar ea m-a tradat.
Am crezut in tine,
Dar tu ai plecat.
Am crezut ca vei venii
Si in ochi ma vei privii
Imi vei spune "te iubesc" Iarta-ma ca grasesc.

By Medrea


inimaIntr-o lume

Intr-o lume de poveste,
Un print falnic tot priveste
Sa-si gaseasca fericirea
Si sa vada doar iubirea,

Dar nu se uita-n jurul lui
Ca-l privesc doi ochii caprui
Care-i spun ca il iubesc,
Si pe loc ei stralucesc.

By Medrea


inimaO noua zi.un nou inceput...

Caci fiecare zi fara tine
E un nou inceput pentru mine
Un inceput de viata amara
Si-un chin,si-o durere
Ce-n inima doare...
O alta zi de suferinta
O alta zi de umilinta
Un dor nebun m-apuca acum
Si-o liniste pustie ma-nconjoara
O umbra de regret tresare in suflet,
Iar eu in gand am doar o intrebare
O intrebare simpla fara rost...
Dar pentru mine este tot ce-a fost
O intrebare simpla din iubire
O clipa de-ai mai vrea sa stai cu mine?
O clipa plina de iubire,
Si una doar de fericire
Asa cum numa8i tu mi-ai dat iubire...
O clipa,doar o clipa de-ai mai vrea cu mine

By ANNA-MARIA


inima incet,cobori in umbra noptii si umplii visul meu pustiu,
cu frumusetea ta divina,
cu-n fel de glas...pe care-l stiu..cuprind in palme chipul mandru,
capul imi plec,sa nu imi arzi privirea..nu vreau sa treaca aceasta clipa,
ce naste-n mine nemurirea...simt cum in voie-mi tu te lasi usor,
inima parca iese-afar\'din mine,in brate mi te iau...si vreau sa trec,
in timpu\'-n care pot sa fiu cu tine.

By Gaby


inimaVIS...

Acum eu dorm si te visez pe tine,
Cum mai saruti si ma doresti atat
Acum eu dorm si te visez pe tine cum arzi sa fii cu mine atat de mult
Sarutul tau plin de dorinat,ma face sa ma simt atat de bine,
Sarutul tau plin de tandrete ma face sa ma simt dorita...
Acum cand tu in brate m-ai luat si e-am simtit aproape
As fi vrut sa nu-mi dai drumul niciodata,
Dar visul meu acum s-a terminat...

By ANNA-MARIA


inimaTOT TU

Sunt clipe-n care da,
Si clipe-n care nu,
As vrea sa nu fi tu ,
Cel care inima imi face sa tresara,
Si sa-si doreasca in veci sa nu mai moara.

Sunt clipe-n care nu,
Si clipe-n care da
As vrea sa fiu a ta
S-as vrea sa fi doar tu.

Sunt zile cind te vreau,
Sunt zile cind te-ador,
Sunt zile cind te strig
Sa-ti spun cit mi-e de dor.

Dar zilele tot trec
Si ceasurile bat,
Te am atat de-aproape
Si totusi nu te am.

Sunt clipe-n care da,
Si clipe-n care nu
Sunt zile si nopti multe
Cînd imi doresc sa te gasesc
Dar nu stiu unde .

By Micuta Jolie


inimaClipa

Clipa opreste-te in loc,
Vreau sa simt ca am noroc.

Clipa, stai te rog si nu pleca,
Sunt fericita, atat de fericita
Ca esti acum in viata mea.

Clipa, priveste-ma un pic
Ai mai vazut candva tu oare,
Un astfel de chip ?

Stai aici, sa nu dispari
Vreau sa te simt aproape.
Si sa ma bucur de tine,
Atat cat se poate.

Clipa te rog, nu pleca
Mai stai o clipa-n viata mea.

By Micuta Jolie