citate de dragoste, love sms, funny love, versuri de dragoste, idei romantice, cina romantica, filme romantice, mesaje de noapte buna, iubire, sms

Fularul..

Sa stii putin imi pasa , n'am pic suferinta
Sa nu crezi ca in suflet e loc doar de o finta
Sa nu gandesti aievea ca-s plange'n 'genuncheat
la tine, ..si la gandul ca tot sa'terminat..

SA stii ca in sfarsit am loc destul in pat
E pentru prima oara cand dorm de-a latu plat..
Iar in bucatarie imi plac vase murdare..
Doar haine nespalate si urme de picioare..

CE mult tineai la flori...tineai atat de mult..
Nu le-am udat de luna si nici nam sa la ud..
Iara tabloul vesel pictat in mod abstract
isi are locu' acuma... caci totul e ciudat..

Cafetiera doarme uitat'a'ntr'un sertar
Iar bluza preferata'i patata de mustar..
O paine invechita sta beata 'n infinit
Iar eu ma uit la poze si caut un chibrit..

Am vandut si bratara si tot ce-ai dat in dar
Si le-am baut cu pofta sau le-am jucat la zar..
AM aruncat pahare si tot ce ai atins
Doar pe cuier mai zace fularul grii ..intins..

Ai mei uitati devreme ,de vreme si de veac
Ma suna si m'antreaba ce faceti nu ce fac...
le spun ca ma simt bine si rad 'ca un nebun..
Ei stau si ma asculta, oricum nu cred ce spun..

Nu e nimik in casa nimic sa'mi aminteasca..
Am pastrat doar cutite , 3 farfuri si-o ceasca..
O busuioaca veche sta rece pe terasa..
Si fiindca-i frig afara cred co invit in casa...

Deci nu mai ai nimic nimic sa mi te tina..
Nu am nici un motiv , tu nu ai nici o vina..
Am aruncat tot,tot in noptile tarzii
Dar poate trecii peaici...sa-ti iei fularul grii...

By Radulescu Alexandru


inimaTu

Azi am primit pamantul , luna mi'sa'nchinat
Beau roua diminetii, sub stalpi batrani de fag
Regaturi plini de glorii mi'aduc orfande'n geam
Iar doine vechii de secoli imi canta'ntr'un pian..
De ce cand am vazduhul si cerul'mi sta de paza
Cand zeii fierbinti din astre in brate imi danseaza
Cand apele din raiuri mi'aduc flori la picoare
Iara intins pe drumuri am trupuri de fecioare..
De ce cand insasi moartea astazi a renuntat
SI stele'mi lumineaza priviri de neuitat
De ce cand cand rau-i mort, iar moartea nu mai vine
De ce nu am nimic...
De ce mi-e dor de tine ...?

By Radulescu Al.


inimaToamna
by petre-vitan

Te am cunoscut in zi de toamna
Cand sufletul imi era pustiu
Si mam indragostit de tine
Fara a vrea,fara sa stiu
Te aseman unui soare
Ce pluteste lin pe cer
Eu fiind intinsa mare
Doar o raza,atat iti cer
Vreau o raza de iubire
O vorba si un sarut
Sa traiesc ca amintire
Pe Ala ce am avut...
Intr-o alta zi de toamna
Toata lumea se distra
Numai eu mergeam agale
Ma gandeam iubita mea
Cu durere adanca in suflet
Am tot stat si mam gandit
De ce in lumea asta mare
Eu sunt tot nefericit?
Neam certat dintr-o intamplare
Insa tu teai razbunat
Vrand ca sa ma faci gelos
Tu si cu un alt barabat
Ce-am simt atunci si acuma
Nu doresc la nimenea
Lacrimile n-au puterea
Sami aline durerea
Ma durut destul de tare
Ceea ce sa intamplat
Acum inima ma doare
Vai iubire,ce pacat
E pacat in lumea asta
Ca pe cel ce il iubesti
Sa-l lovesti atat de tare
Inima sa i-o ranesti
Ai plecat pe cai straine
Alte drumuri tu ti-ai luat
N-ai vrut sa-ti arat iubirea
Ce tio port cu adevarat
Iti doresc in lumea asta
Sa nu stii cei suferinta
Iar pe mine te rog lasa
Sa ma doara umilinta...

By petre-vitan


inimaUn suflet optimist si curat; O viata lunga si de neuitat.

By Terro


inimaPloua din nou,
Si-mi amintesc de tine
Te vad printre stropi
Si esti din nou cu mine!
Ne vad imbratisati
Si uzi vorbind in soapte,
Cu ochii disperati
Si sperante moarte
Imi spui ca norii plang,
De dorul meu de-odata,
Dar inima iti spune
Ca voi veni inapoi vreodata,
Privirea ta se ineaca,
In ochii mei curati.
Te iau cu mine-n suflet,
Caci suntem amandoi furati,
Te uiti la mine si-mi vorbesti,
Dar vorbele nu-si au rostul,
Cu privirea ma chinuesti,
Dar nici chinul nu-si are rostul,
Norii plang cu noi odata,
Spala tot ce am avut,
Ma saruti ca prima data,
Si dintr-o data totul a disparut,
Privesc departe si nu suntem noi,
Nu te mai vad de ceva timp,
Si ploaia s-a oprit deodata,
Dar in schimb a aparut
Zambetul soarelui
TE IUBESC!!!

By Daniela Alina


inimate iubesc ori unde asi fi pe lume
tu esti totul pentru mine
caut dragoste in lume si nu gasesc doar la tine am gasit
cred ca nu sti dar iti spun u ai un suflet nebun
te iubeste ori si cine dar nu mai mult ca mine cred ca asi mandru sa te anunt ca de tine m-am indragostit lumea este rea cu noi dar in dragoste sunt doar doi. pt mine u esti tot cred ca am spus tot dar nu pot sa inchei sa sa iti ca esti ok te iubes si nu traiesc fara tine inger ceresc

By Adrian


inimaDACA

daca ai fii o lacrima pe obrazul meu,
te-as sterge cu cel mai gingas trandafir,
iar daca ai fii spinul de pe trandafir te-as saruta,
chiar daca mi-ar sangera si buzele,si nu mi-ar pasa,
ptr ca doar tu esti iubirea mea.
Daca maine ar fii sfarsitul lumii,
si m-as duce sus in cer la dumnezeu l-as intreba daca nu cumva a pierdut pe pamant un inger ce poarta numele tau.
Daca as fii luna si stelele ce lumineaza salbaticu intuneric as luci din ce in ce mai tare si as plange cu lacrimi amare de-as sti ca ptr o secunda iubirea ta s-a transformat in ura.
Daca intr-o zi am sa-ti vorbesc de amara despartire tu sa nu plangi,
sa-ti amintesti de clipele cand eram cu tine.....

By Elena


inimaTe iubesc

Pustiu e sufletul suav
Si gandul e plin de lacrimi.
Inima nu-i nu morav,
Nici omul golit de patimi.
Tu nu esti al meu acum
Si alta-i pentru tine.
Pustie sunt pe-alt drum
Cu gandul tot spre bine.
Vantu-n inima-mi adie
Linistea patrunde-n mine
Aceasta nu-i o bogatie
Doar amintirea ta iubite.
Tresar in vis,
Etern e sentimentul.
Inimii i-am promis
Ultim e momentul.
Bucati de iris...
El rupe sufletul.
Solitar paradis...
Cum poti uita trecutul?

O inima sfasiata


inimaDoar tu

Mi-as dori sa fii aici,
Numai tu poti porunci.
Stapan pe sufletul meu esti
Si totusi tu ma parasesti.
Renunti fara regret,
Lasi tot si pleci...secret.
As vrea sa fii acum cu mine.
De-abia astept,mi-e dor de tine.
Dar tu acum nu te gandesti,
Nu-ti mai pasa,ma parasesti.
A fost candva multa iubire,
Ce aievea s-a spulberat.
E un moment de despartire,
Eu nu te uit,tu m-ai uitat.
Cu ochii plini de lacrimi,
La tine ma gandesc.
Spulbera doua inimi
Cuvantul tau regesc.
Astept in continuare,
Renunt la rasuflare
Caci te vreau pe tine
Si nu ma pot abtine.
Lacrimi curg siroaie
Si vantu` nu le-ndoaie,
Sunt mai tari ca mine
Caci au totul ce ma tine...
Langa tine...

O inima sfasiata


inima...

Dac-ai fi un inger,la tine m-as gura
Sa-mi mai dai o sansa,vreau dragostea ta
Sufar si ma chinui,mare e durerea
Simt din tot adinsul ca mi-ai luat averea.
Nimic nu e posibil,
Parc-ai fi un vis
Totul e vizibil,
Iluzia mi-ai stins.
Tu-ncerci din tot adancul
Sa nu ma mai trezesc,
Sa-mi dai sa beau amarul
Si tot sa te iubesc.
Acum esti fericit,
Vezi ca nu mi-e bine.
Stii cat te-am iubit...
...si sufar dupa tine.

O inima sfasiata


inimaSinguratate

Frigul mortii ma-nconjoara.
Nimicul ma-ncalzeste.
Simt cum gandul ma-nfioara
Si totul se-nnegreste.
Sufletul mi-e plin de nouri,
Roua se transforma-n lacrii.
Ochii tai,doua faclii,
Nici ei nu ma pot incalzi.
Totul e pierdut acum,
Nimicul ma-nconjoara.
Singur pe drum,
Te vad si ma-nfioara...

O inima sfasiata


inimaNiciodata impreuna...

Eu pentru tine,tu pentru alta
Purtam fiecare o iubire in noi
Dar eu pentru tine,iar tu pentru alta
Focul ne mistuie crud pe-amandoi.
Eu ard pentru tine,tu arzi pentru alta.
Ochii si-n somn ti-i vad delirand,
Dar tu in delir o vezi doar pe alta...
Ce ne ramane atunci de facut?
Cand soarta nu stie decat sa dezbine...
Traim impreuna...traim doar iubire...
Eu pentru tine...
...iar tu pentru alta!

O inima sfasiata


inimaLumea-i bizara

Simt ca ma-nconjoara o lume bizara
Totu-i pe scena pentru prima oara.
In zori ma trezesc intr-o lume,o fiara.
As vrea s-o repet pentru ultima oara.
Totu-i mai crud decat lumea-nfioara...
Curg lacrimi incet din cer,primavara...
Actorul,un om ce poate sa para
Ceea ce e in lumea bizara.
Un rol ce-l dezleaga sa faca fata
In jocul de rol ce este in viata.
Amorul si dorul e tot ce ne leaga,
Dar tu lasi uitat si-ncearca sa zboare.
Ridici catre cer acea lume bizara.
Amurgul apare color sa omoare.
Soare si luna,regi vor sa para
In fie-i lumea ce se strecoara.
Iubirea ce tot pe-amandoi ii doboara
In zori si-n amurg doar se-nfioara.
O lume la fel,doar alba si neagra
Ambii pe cer de prima oara.
Soare cu nori impreuna ce zboara,
Iar luna si stele plang ultima oara.
Lumea-i bizara si arsa cu ceara...

O inima sfasiata


inimaNu mai credeam in speranta,
Chiar de la-nceput de viata.
Doar tristete-aveam in fata
De la apus la dimineata...

Si nu credeam,ca el,destinul
Poate sa inece chinul
Sa sfaramite trecutul
Si sa stearga sentimentul.

Poate asta`i o dovada
Si ochii nu vor s`o vada
Si nici gura n`o dezmiarda
Lasand rau-ncet sa cada.

Un inger vine din lumina
Cu privirea lui divina
Parca inima`mi suspina
Cand durerea mi-o alina.

Totul este trecator...
Desi nu este usor
Caci te`atinge un fior
''Sa lasam trecutu`n zbor...''

pt Alex

O inima sfasiata


inimaUltima speranta

Noapte.Totul e pustiu si fara suflare
In minte imi vin acum numai ganduri amare
Ganduri triste,repeatte obsedant
Ganduri fara noiam ce se pierd in neant.

Zaresc o lumina si raman fara glas
E o raza de speranta,e tot ce mi-a ramas
Ma uit ciudat la ea si inima ma frige
Ma trece un fior,caci lumina se stinge.

Ochii mi se-nchid,mintea-mi e-n repaos
Gandurile negre au provocat un haos
Incerc sa ma adun,crezand ca e un vis
Dar fara speranta sun pierduta in abis!

By Cristina