citate de dragoste, love sms, funny love, versuri de dragoste, idei romantice, cina romantica, filme romantice, mesaje de noapte buna, iubire, sms

Ultima sansa...

Lasa-ma ca`s daramat shi de tine nu am drag...
Esti mai rau ca mama mea shi mi-ai rupt inimioara...
La tine eu ma gandesc dar n`am cum sa te ubex...
Ca mi-ai facut prea mult rau te joci cu sufletu meu...
Nici tu nu stii ce mai vrei si plang Doamne ochii mei...
Ca ochii mei`s de cristal shi sunt Doamne plini de amar...
No sa fie niciuna cum ai fost tu viatza mea...
Te-ai jucat cu viatza mea shi a-i facut ce-ai vrut din ea...
Shi trec zile rand pe rand la tine nu vreau sa ajung...
Dar ma`impinge inima tot la tine viatza mea...
Orice fac pe unde apuc tot la tine vreau s`ajung...
Mi-ai blestemat inima tot pe tine sa te vrea...
Fa` tu ai dat acatiste ca sa nu mai agatz pisde...
Nu vreau sa stau suparat cu tine vreau sa ma impac...
Cu baiatu te-ai jucat shi afara mi-l ai dat...
El era sperantza mea sa-mi aline inima...
Inima mi-e daramata tu mi-ai stricat viatza toata...
1000 de as avea ca tine nu`i niciuna...
Sunt de boala daramat cred ca tu m-ai blestemat...
Nu mi-e frica de nimic cu tine sunt fericit...
As vorbi cu mama ta sa imi dea mana ta...
Dar mi-e frica de sorta ca este`npotriva mea...
Mai bine gandeste-te ce vrei tu de la mine...
Tu imi vrei inimioara sau vrei sa te joci cu ea...
Inima mea nui de gheatza ea iubeste odata`n viatza...
Shi ea te-a ales pe tine ca sa faci ce vrei din mine...
Eu te-am iubit viatza toata tu ai avut chef de joaca...
Te-am iubit cu adevarat shi de tine am prins drag...
Mi-am ranit inimioara pe cine nu trebuia...
Mi-te-a dat Dumnezeu ca sa imi rupi sufletu...
Fratemiu stie bine cat de mult tin eu la tine...
Inimioara mea te vrea nu pot sa ma pun cu ea...
Am iubit cu adevarat shi tu cam m-ai inselat...
Shi lumea n-a inteles ca eu sunt al tau ales...
Trebuie sa intelegi odata ca viatza nu e o joaca...
Cu viatza te potzi juca dar te rog nu si cu a mea...
Viatza mea este amara mi-ai pus foc la inimioara...
Focu meu e mult prea mare nu mai pot sta pe picioare...
Multe pisde vor la mine dar mi-e gandu tot la tine...
Ca doar tu esti viatza mea shi nu vreau pe niciuna...
Shi sigur de m-ai avea tot la fel tu te-ai purta...
Cu tine m-as impaca daca sigur te-ai schimba...
Fa cum itzi vrea inima dar ai grija shi de-a mea...
Shi inainte sa vorbesti trebuie sa te gandesti...
Nu trebuie sa ma rasfetzi dar ai grija cum te portzi...
Inima mea te-a iubit shi acum s-a ofilit...
Acum sunt cam obosit shi nu stiu ce sa mai zic...
Daca tu m-ai inteles asta-i drumu ce am ales...
Ai grija ce faci mai fata asta-i ultima ta sansa...
Daca tot n-ai inteles eu am sa te pup din mers...
Shi oricat de greu mi-ar fi cu tine nu voi mai fii...
Asta-i ultima ta sansa ai grija ce faci mai fata...


By P3LY for...


inimaCandva..

Candva pasii tai ma vor chema
S-alerg din nou spre tine
Cand doru-n noapte va striga
Si stelele vor plange, eu voi veni candva

Iubirile noastre-si jurau
Sa fie impreuna
Ale noastre inimi se iubeau
Candva...sub clar de luna


By Alexandra


inimaDaca eu sunt o voce, tu esti ecoul

Daca eu sunt o culoare tu esti tabloul
Tabloul dragostei si iubirii mele
Cine altcineva mai mult ar cere

Daca eu sunt un poem, tu esti titlul
Daca eu sunt un erou, tu esti mitul
Mitul unei mari si frumoase iubiri
Cu povesti impletite din crimi si trandafiri

Daca eu sunt cerul, tu esti al mei soare
Din toate comorile esti cea mai mare
Si cel mai valoros lucru de pe pamant
Bun si frumos ca un lucru sfant

Daca eu sunt un pictor, tu esti icoana
Si\'ti daruiesc cu placere comoara
Comoare drgostei mele dulce si mare..
Dar voi cititori ce sunteti oare?...


By Alina


inimaeu la un colt al lumii
tu la celalt...
iar intre noi e totul:
e timpul, e distanta,
e insasi viata
daca gandul meu zboara in inaintarea ta ti as auzi pulsatiile sangelui tau
bataile inimii...
Ce-ar fi daca as face un pas catre tine
iar tu catre mine un altul, si-un altul...
si altul?
ce-ar fi lumea fara 6 pasi?
mai mica?....
aceeasi.la fel de imensa...
Ceea ce ma bucura acum e gandul
ca suntem uniti
de aceasta lume,
de vant, de soare...
de acest pamant pe care tu il atingi
iar eu il sarut...
te iubesc


By Olga


inimadaka privesti cerul instelat
si ai iubit cu adevarat
vei sti ca tot ce ai trait
ai tarait nu ai visat....
caci in lumea asta dura,
dragoste mereu va fii
doar sa vrei sa o gasesti
caci ea clar te va gasi.


By fyfy_iza


inimaMa pun in pat, ma uit la luna shi la stele...Park imi apare imaginea ta in ele.Ma uit din nou!Acelashi lucru...Poate esti chiar Luna, deci pot sa rasuflu.Eu te privesc, tu imi zambesti, nimik mai mult nu imi doresc.Acum simt k mi-e dor de-acel sarut, dar poate intr-o buna zi, tu vei veni...si-mi vei sopti acele magice cuvinte ce inca nu imi ies din minte:TE IUBESC!!!


By jOhN_E


inimaA fost

a fost frumos
a fost placut
a fost k o poveste
a fost demult
a fost atunci
a fost dar nu mai este
a fost frumos
a fost placut
a fost k un parfum
dar ce folos
a fost candva si toate-s amintiri acum

foto

nu sunt eu, e umbra mea
pastreaza-ma, nu ma uita
pastreaza-o, iubeste-o si nu o trada
si de vei iubi p alta
inapoiaza-mi-o n-o arunca


By Crystynyka


inimaO lacrima cade usor pe obrazul meu
Si lasa rani adanci in umra ei
Si stiu ca tu, nicicand,
Nu vei ai fi al meu!


By dulce_girl


inimaPENTRU TOT

PENRU fiecare data cand mi-ai fost aproape,
PENTRU faptul ca m-ai facut sa vad prin noapte,
PENTRU dragostea de care m-am bucurat,
PENTRU tot raul pe care l-ai indreptat,
PENTRU visele pe care mi le-ai implinit,
PENTRU dragostea pe care in tine o-am gasit,
PENTRU dragostea eterna vreau sa-ti multumesc,
PENTRU TOT ce esti,tie,cu drag ma daruiesc.

Pt iubitelul meu ANDREI.TE IUBESC ENORM DE MULT!!!


By Carmen


inimaE INTUNERIC...FARA TINE

E noapte,e iarasi noapte
In jur se aud numai soapte
Stau singura,tarzu,asteptand,
Intunericul...l-aud plangand,
Intuneric...totul se rezuma la intuneric
Cainii au inceput sa latre isteric
Ma uit la ceas,astept,astept,
De dor inima imi arde in pept.
Prin ploaie si vant te strig acum,
Peste tot e apa...in al meu drum,
Inacest decor bizar
Totul pare atat de real
Cand vin sa te vad,apoi dispar
Pamantul plange in acest cosmar.***



By Carmen


inimaFARA TINE viata toata
E intr-un mormant ingropata
FARA TINE viata-i un calvar
E un mare chin amar.
FARA TINE soarele nu straluceste
FARA TINE totu-i trist si nimeni nu traieste
FARA TINE nu pot sa mai gandesc
FARA TINE intr-o sec innebunesc.
FARA TINE totu-i fara sens
FARA TINE traiesc intr-un dor imens
FARA TINE n-am aer sa respir
FARA TINE n-am putere sa rezist.