citate de dragoste, love sms, funny love, versuri de dragoste, idei romantice, cina romantica, filme romantice, mesaje de noapte buna, iubire, sms

Incepea asa usor
Intr-o dimineata de Mai
Muscand dintr-un merisor
Si pierdut in cana mea cu ceai...

Nimeni nu a fost mai fericit ca mine,
Ca in clipa cand te-am intalnit pe tine,
Si voiam pe veci sa fim impreuna,
Cand am atins a mea palma de-a ta mana.

Au fost multe nopti in care,
Ma rugam inainte de culcare,
Sa te visez, sa-ti aud glasu\',
Sa ma priveasca acei ochi de-un verde-albastru.

A durat putin...si sa pierdut,
Acum privesc trist la acel trecut,
Afara e iarna, e frig, e gheatza,
Si simt alunecand o lacrima pe fatza...

Ma uit la ceas si-i 10 fix,
De ma iubesti n-am sa regret,
Mai am destula mina-n pix,
Sa tot scriu si sa te astept...

Gandindu-ma la noi acum,
Mai beau din a mea cana-un ceai,
Si-am sa plec pierdut pe drum,
S-astept prima zi de Mai...


By Ak_Cent


inimaChip de inger cu sufletul intunecat

Copil cu ochii caprui si sinceri
De ce prin nestiinta ii faci stingheri?
Nestiind unde sa pasesti
Alegi drumul necuvenit si gresesti

In inima patrunde intriga
Fiind bolala cea mai grea
De care nu te imbonlaveai
Daca pe mine ma ascultai

Am vrut sa vad in ochii tai
Sinceritatea fara a sti ce vrei
Fara sa vad ce este in sufletul tau
Chipul mi se parea un distins erou

Ca mai tarziu sa realizez
Pe cine incepusem sa iubesc
Un om cu un chip luminat
Care avea sufletul sufocat

Din cauza altei iubiri
Avea in ochi doar trandafiri
Si in imima un ghimpe
Iubind pe cine nu trebuie

Un zambet bland nu este niciodata
Un suflet alb si o fiinta minunata
Cand zambetul este prea frumos
Sufletul devine un slujitor necredincios


By Alexandra


inimaAs vrea sa-ti spun ca..
De multe ori încerc sa te privesc în ochi,
Sa-ti spun cea ce simt, însa nu am noroc...
Nu stiu ce se-ntîmpla, îmi este rusine,
Sau timiditatea, e mai presus de mine.
Însa stii ce-as vrea sa-ti spun de mii de ori,
Ca tu esti cerul cel cu stele, nu cu nori
Ca-ci doar pentru tine traiesc, nu vreau sa mor,
Esti aerul ce-l respir, si-acel curat izvor.
Nu vreau sa pierd nicicînd romanticul fior
Privesc în dpartare, vad un copac rotat,
Acela esti tu, baiatul adevarat.
În linistea serii, cînd bate-un vînt usor,
As vrea sa te cuprind, sa uit de-amor si dor...
Inimile noastre sa fie doar curate Sa nu simta nicicînd infidelitate...
Buzele tale moi, si dulci mereu Sa simta caldura sarutului meu.
Noi sa ramînem împreuna pe veci, Sa nu ne desparta, obstacole-ntregi...

Te iubesc mult!!!! (pentru Slawikutu)


By Anishoara Dimitriu


inimaAcum am inceput sa inteleg de ce mi-e greu
Dar tot nu pot sa tin mai mult la tine.....
Nu pot,nu vreau ...ma doare cand ma lasi fara iei ramas bun,
Cand pleci de langa mine cu-n zambet si-un sarut
Ca mai apoi,sa uiti ca m-ai vazut
Sa uiti al meu sarut si-aceea imbratisare
Deoarece ti-am dat crezare.....
Am crezutin tine si-acum imi pare rau
Ca ai plecat si mie mi-e din ce in ce mai greu,e greu...
Dar tot nu voi uita ce mi-ai rostit candva:
"Te rog,te rog nu ma lasa......caci te iubesc mai mult ca viata mea"


By Onis


inimaPT O PERSOANA SPECIALA...."DANUTZ" nu te iubesc...e un cuvant ce nu pot sa-l rostesc....

Azi,am gresit,dar nu-mi pare rau
Ca tie,azi,aproape m-am daruit...
Ti-am demonstrat ca tin asa de mult la tine
Desi,stii si tu ca nu fac bine,dar ma lasi
Sa ma indragostesc de tine,ma lasi
Sa visez in continuare,desi acest vis frumos se va sfarsi,transformand-se in cea mai cumplita zi
Din viata mea,atunci cand tu vei pleca,
Si-odata cu iubirea ta,imi vei lua si inima
Si voi ramane o persoana ce nu va mai simti
Cand face rau sau bine,cand rade sau glumeste
Cand plange sau zambeste,de frica te voi opri...
Cand voi simti aceea puternica speranta
Ca am visat si maine te voi revedea
Asa cum o faceam aproape totdeauna,cand
Dimineata ma trezeam cu zambetul p buze
Cand seara adormeam stiam,pe tine te visam
Si-atunci de-miera dor de tine,era deajuns
Sa intreb luna si stelele de ti-e bine
Sa le rog sa aibe grija de tine,un inger am mai trimis
Sa-ti spuna:
"IMI LIPSESTI,SI GANDUL TOT LA TINE-MI ZBOARA CA NU MA POT OPRI DIN PLANS,DOAR CAND ADORM CU TINE-N GAND,CA TE IUBESC SI PENTRU NOI TRAIESC......"
As vrea sa pot opri timpul in loc,sa pot sa am incredere in tine
As vrea ca o noapte intreaga,sa poti sa ma saruti...
Sa pot sa-ti simt parfumul,sa stiu ca te am langa mine
Mi-e dor de tine,dar ai plecat fara sa-ti amintesti de mine
Fara sa spui un singur "ADIO".....ai plecat de langa mine
Te astept...pe-acea banca tarzie
Din vis sa ma trezesti...sa-mi spui ca esti langa mine
Ca nu m-ai parasit si iti era dor de mine....
Este un vis...si relitatea-ai alta....si-i trist
Si doare mai tare in sufletul meu decat se vede...
La suprafata.....si-mi pare rau
Dar tot nu ma intorc la tine...nici daca te rogi de mine.....


By Onis


inimaMor lent privind in urma
Zdrobita sunt caci doar exist
Te rog intoarcete insist.


Anonim


inimaNumai pentru tine

Cand te vad viata e un cantec
Si tu esti melodia ei
Si-o pasarica-mi sopteste
Ca-n jurul meu totu-nfloreste
Te uiti la mine si simt ca zbor
In jurul meu totu-i un nor
Esti ca un curbeu
Mereu in sufletul meu
Si zbor pierduta-n iubire
Invelita-n daruire
Si zbor gandindu-ma la tine
Dorindu-te aproape de mine
Si ma-nconjori cu pasiune
...Stiu ca esti doar pentru mine
Te privesc ma privesti
Te iubesc si ma iubesti
Inconjurata-n pasiune
Pierduta-n iubire
Invelita-n daruire
Toate numai pentru tine


By angel


inimaDaca

Daca eu sunt o inima
Tu esti focul pasiunii ce o mistuie
Daca eu sunt o lacrima
Tu esti obrazul pe care curge
Daca eu sunt pamantul
Tu esti Ploaia ce il uda
Daca eu sunt o floare
Tu esti Soarele ce o incalzeste
Daca eu sunt un copac
Tu esti Vantul ce il mangaie
Si daca eu sunt eu
Tu esti IUBIREA vietii mele


By angel


inimaIubirea ta mi-a dat viatza
Mangaierea ta mi-a dat sperantza
M-a facut sa cred in fericire
Caci am gustat din nemurire

Dar ai plecat si viata mi-ai luat
In flacarile iadului m-ai aruncat
Ca un demon cu mine te-ai jucat
Ca un monstru inima mi-ai sfaramat

Ochii tai m-au hipnotizat
Lanturi de foc m-au subjugat
Intr-o sclavie cruda,dureroasa
Lunga..si sangeroasa

M-ai inchis intr-un decor mortal
M-ai aruncat intr-un intuneric abisal
Iar singuratatea apasa si e grea
Sunt la pamant fara iubirea ta

De cand tu ai plecat departe
Nu mai stiu de e zi sau noapte
Stau mereu plangand si-mi amintesc
Tot ce-a fost si lacrimile nu se opresc

Trupul meu si-acum te cere
Caci ii e dor de tine iubire
Atata durere mi-ai pricinuit
Doar pentru ca te-am iubit

Inima imi striga ca te iubesc
Caut fericirea dar n-o mai gasesc
Dar nici nu vreau sa ma gandesc
Iubirea sa iti mai cersesc

Poate viata imi va darui o noua iubire
Sau poate moartea imi va da o adormire
Poate ca durerea mea incet incet dispare
Si viata mea va avea din nou culoare


By angel


inimaDe cand ai patruns im viata mea
Am invatat ce-i dragostea
Dar ce pacat c-am gresit
Neaceptand sa-mi fi iubit

Mi-erea teama de durere
Caci traisem clipe grele
Am riscat si te-am pierdut
Astazi regret atat de mult...

Ai dat lumina negurii din mine
Inima mea te vrea doar pe tine
Geaba plang caci esti departe
Ziua-ntrega-mi pare noapte

Visez sa te revat candva
Privesc mereu in urma mea
Sperand sa te zaresc o data
Sa rasari din multime pe-o strada aglomerata

Dar nu apari si nu-mi ramane
Decat sa sper ca-ntr-o zi anume
Vei aprea din nou in viata mea
Si-n inima te voi incuia

Vei fi prizonierul sufletului meu
S-atunci vei afla ca mereu
Te-am iubit nespus in tacere
Si nu mai vreau atata durere

Te voi pastra doar pentru mine
Al meu suflet iti apartine
Esti singurul ce mi l-ai furat
Si nu te voi putea pierde ca altadat\'

Te iubesc SORIN ,te iubesc enorm
De doi ani de zile nu mai pot sa dorm
Ma gandesc neincetat la tine
Si te vreau langa mine

Stiu ca-i imposibil ca tu nu ma vrei
Dar nu sti cat au fost de grei
Anii acestia in care-am suferit
Cand stiam ca alteia ii esti iubit

Nu pot inceta sa nu te iubesc
In ciuda faptului ca stiu cat gresesc
Ma bucura gandul ca esti fericit
Si de M......A iubit

Dar nimeni nu-mi poate spulbera speranta
Caci astfel imi va lua viata
Amintirea ta imi da putere
Sa traiesc fara tine iubindu-te-n tacere


By La brunette


inima Intalnirea

M-am trezit din domn
In intunericul pustiu al diminetii reci
Si-am privitspre\'un domn
Ce parea a fi o umbra a unei splendide domnite
Frumoasa asemeni unei craite
M-a chemat la ea
Cu-n glas ce parea
A fi a unei randunea
Un sarut si-o strangere de mana
Atata mi-as dori
Sa ne plimbam impreuna
Asemeni Lunii si Soarelui
Vesnici noi sa fim


By ALEX


inimaPOVESTEA MEA ---Te Iubesc Sorin

Ma gandeam o data ,ca un baiat s-o fata
Pot infiripi povesti ce-ncep cu \'\'a fost o data\'\'
Si continua incet cu bune si cu rele ,
La un final frumos,trecand momente grele

Acum ma gandesc:eu,tu noi doi vreodata ...
Putem privi in urma amintindu-ne de o \'\'prima data\'\'?\'
Creem oare-o poveste cu final fericit?
Caci bine n-a fost dar mult am suferit
Am suferit cumplit cand nu te aveam aproape

Varsam lacrimi amare cand te visam in noapte

Dar ziceam de acel inceput de poveste
Ma tot gandesc si sincer nu stiu care este

O fata,prietena ,vecina,nu stiu ce-mi era
Mi-a zis o data ca un baiat placea
Si dupa cateva zile
Mi te-a aratat cand treceai pe langa mine
Te placea in tacere ,dar nu te iubea
Nici macar noaptea nu te visa

Din clipa aceea doar la tine m-am gandit
Visand ca intr-o zi imi vei fi iubit
Dar soarta nu a vrut sa fie asa
Si-ai fost prietenul unei alte prietene de-a mea
A trecut mult timp nici pentru ea nici pentru tine
Acea idila n-a fost iubire

In tot acest timp eram si eu in preajma
Dar nu ma observai parca aveam o vraja
Te iubeam in secret si m-am resemnat
Insa tot la tine am visat

Apoi s-a intamplat ceva si nu te mai vedeam
doar de doua ori din intamplare te intalneam
Au trecut asa mai mult de doi ani sau trei
Fara prezenta ta au fost atat de grei

Dar intr-o noapte sfanta te-am revazut …si erai
Duios si dulce asemeni unui crai
Am vrut s-am reusit
Sa par indiferenta
Afisam o raceala oarecum stridenta
Mi-era teama de suferinta asa c-am exagerat
Cand de mine te-ai apropiat

Eram intr-un final ,cu tine,singuri ,pierduti in noapte
A fost asa frumos ,te aveam aproape
Erai langa mine,era tot ce imi doream
Si totusi din pristie prea mult te alungam

Oare acestea sunt clipele cu care
Incepe povestea mea sfasietoare

Am fost prieteni amici nimic altceva
Doar cate un telefon sau mesaj ne mai lega
Si cand in sfarsit am decis sa fiu cu tine
Am inteles ca inima tan u-mi apartine
A urmat o vara frumoasa si cuminte
Imbratisari in noapte,putine cuvinte
Erai langa mine si totusi departe
Te iubeam enorm,simteam ceva aparte
Doar a ta atingere,doar a ta privire
Mi-erau deajuns sa stiu ca ceea ce simt e iubire

Ziua ,seara ,noaptea maveai alta iubita
Eu continuam sa fiu o simpla amica
Multi imi ziceau ca ma iubesti
‘’Cum sa-i cred ,cand langa alta esti?’’
Asa striga in mine ratiunea mintii
Nu-mi ramanea decat sa strang tare dintii

Acum te caut rar la vreo sarbatoare
Sau poate la a ta aniversare
Caut mereu motive sa-ti mai d au un bip
Sa-ti mai aud vocea macar un pic
Oare asa se va sfarsi povestea
Fara ca tu sa sti ca te visez adesea?
Ca esti iubirea mea ,iuburea mea cea mare?
Si ca fara tine viata nu are valoare?

Oare nu vei afla nicicand
Ca te port mereu in gand?
CA nu pot adormi in noapte
Fara a ta poza aproape

Te iubesc acum si te voi iubi mereu/vei fi mereu in sufletul meu


By La brunette


inimaIUBINDU-TE

iubindu-te mi-am petrecut
o vacanta din trecut
iubindu-te am suferit
cum nici dujmanilor nu le-am dorit

iubindu-te in noapte adormeam
si-n totdeauna te visam
iubindu-te in zori ma trezeam
si-ntotdeauna te strigam

era in vag caci tu nu apareai
poate de mine nici nu-ti aminteai
cand ai aflat ca te iubesc
din plans nu credeam c-am sa ma opresc

iubindu-te am reusit
momente grele-am depasit
si dac-as sti ca vei ajunge
vreodta-n brate a ma strange
sa ma iubesti,am sa-mi petrec,
viata-ntreaga,IUBINDU-TE FARA REGRET