citate de dragoste, love sms, funny love, versuri de dragoste, idei romantice, cina romantica, filme romantice, mesaje de noapte buna, iubire, sms

E atat de frumos,
Sa gasesti sentimentul pierdut.
E atat de frumos,
Sa oftezi dupa primul sarut.
E atat de frumos,
Sa iubesti si sa fii iubit !

By Cris`Tina


O briza,un val...
O adiere,un nor...
Un sarut magnific...
O atingere,o mangaiere,
Toate se numesc iubire!
Emotia este prezenta,
Tu esti departe,
Iar eu te visez.

By Cris`Tina






N-ai inteles
Te-am intalnit pe caile iubirii
Unde vegheaza cerul tot Pamantul
Acolo unde glasul amintirii
Se mai aude daca bate vanul
Ne-am sarutat si ne-am vorbit o noapte
Iar gandul meu hoinar s-a ratacit
Cuvintele se transformau in soapte
Iar tu n-ai inteles ca te-am iubit.
As fi dorit sa te am aproape
Sa-ti soptesc cuvinte minunate
Iar vorba mea in inima sa-ti sape
Sa le auzi, sa le-ntelegi pe toate.
Vroiam sa stau cu tine cat Pamantul
Lumina dinspre cer o sa mai ceara,
Ca soapta mea pe care-a luat-o vantul
Iubirea noastra s-a facut una cu pamantul.


By Ju


Eram pe drum,
Ma chinuiam
S-ajung la tine....
Fulgera !!!
O fi chiar greu
Sa pot spera
Sa te-ntalnesc
Sa-ti spun macar....
Ca te astept?
Atat as vrea....
Atat ... as vrea...

Si tot sperand sa te cunosc,
Sa te iubesc si sa invat
Sa stau cu capu sus mereu,
Si-ntodeauna sa fiu eu,
A inceput sa ploua...

Si tot ploua, si tot ploua
Si ploaia-n mal se transforma
Ma ineca....
Ma murdarea...

Mergeam mai greu,
Plangeam usor
Si asteptam sa te cobori
De undeva din nori, din cer...
Sa-mi spui sa te astept, sa sper....

E trist ca totusi pot sa merg.
E trist ca-ncerc totusi sa zbor.
Dar e mai trist cand cad in gol.

Si tot astept sa te cobori...
De ce nu vii...?
De ce ma lasi
Sa putrezesc in mal, incet? ? ?
Ma descompun tot os cu os....
Sa nu mai am chiar nici un rost...?

By Cris`Tina






Si anii trec intruna
Noi in curand ne despartim,
Chiar pentru totdeauna.

Si daca intr-o buna zi
Pe drumurile vietii
Iar ne vom intalnii,

Sa stii ca totusi nu te-am uitat,
In ciuda vremii ce-a zburat.

By Cris`Tina

Daca vrei soarele,asteapta rasaritul.
Daca vrei curcubeul,asteapta ploaia.
Daca vrei zapada,asteapta iarna.
Iar daca ma vrei pe mine langa tine...
Nu mai ezita si spune-mi !


By Cris`Tina


Nu sunt cum sunt cand tu ma vezi,
Ci sunt cum sunt cand ma visezi.
Deci dormi mai mult ca sa visezi,
Sa vezi cum sunt cand nu ma vezi.


By Cris`Tina


Te astept

Te astept
Ca pe o ploaie de primavera
Cu buzele insetate
Si mainile intinse in ardoare

Te astept
Smulgand promisiuni clipelor
Strivind intre degete
Nedumeririle si indoielile

Te astept
Cu ochii imbatati de dor
Cu sufletul frematand
Si cu fruntea plecata
Cu ganduri dospite-n
Aroma sperantelor.


Ion Cristian


Sofism

Iubesc atat de mult lumea,
ca voi ajunge sa ma inec in iubire-
si, facandu-mi rau,
voi ajunge sa-mi urasc iubirea..
Si, urandu-mi iubirea,
voi deveni goala. Si voi muri.
Singura.


ByEndo


Ma aflu acum fata catre fata cu gandul meu tainic.
Ce fericiri mi se vor mai asterne la picioare?
Ce adevaruri -samburi de credinta- voi mai intrezari peste apele-ntinse-ale lumii?
Oh, ce prostie! Dar sunt sigura: eu, in tine, nu voi avea sfarsit.
Si gandul meu -tainic- se sfarseste.
Sunt libera sa zambesc.


By Endo


De-as putea sa-ti insemn privirea-ti,
Prin vorbe...
Si farmecul prin ritmuri,
Vor spune cei ce vin:
'Poetul minte !
N-au existat asemnea ingeri pe Pamant!'


By Cris`Tina


Te`am cunoscut in clipele grele
Cand sufletul mi`era pustiu
Shi m`am apropiat de tine
Fara sa vreau fara sa stiu
Iar acum la despartzire
Cand totul pare duios
Pastreaza`ma ca amintire
Shi nu uita ce`a fost frumos


By Ally


IUBIREA
Iubirea-nseamna suferinta si durere,
Inseamna lacrimi,suspine si tacere..
Iubirea se aseamana cu o floare.
Infloreste,se usuca,apoi moare...


By Ramona


Nu vreau decat
un colt de cer
sa cada pe pamant.

Nu vreau nimic,
doar visul cel frumos,
sa fie sfant...

Nu vreau decat
iubirea-n palme
sa o prind.


By Razvan stelistu


Sufletul mi-e trist
Ti-ai batut joc de mine,
Mi-am zis sa nu insist
Dar intruna ma gandesc la tine.
Nu pot sa te scot din minte,
Simt un sentiment ciudat,
Este-n mine ca un ghimpe,

De ce mi-a fost mie dat?
De ce am crezut in vorbe desarte?
Cand mi le spuneai eram ca in rai;
Pentru ca-i fost pentru mine aparte,
S-am crezut ca viata mea toata cu mine-o sa stai.

Inima mea e slabita tare,
Mi-e rupta in mii de bucati;
Stiu ca-ntr-o zi o sa-mi ceri iertare,
Pana atunci ai sa-nveti.

Ai sa-nveti sa iubesti,
Ca lumea e mare,
Si ai sa traiesti
Fericita tare.

Dar, mie acum, sufletul mi se stinge,
Increde-n mine , in viata,s-a dus,
Pe inima mea cu lacrimi ninge,
Simt ca sunt la propri-um apus.

Te caut,ca la-nceput,cu aceiasi ardoare,
Dar tu nu mai esti si nu vei mai fi,
Pentru inima mea aprind o lumanare,
Eu stiu ca no sa mai iubesc in veci.



By Toky Vlad


Ca un vis…

Zbor printre nori,
Prin ape involburate,
Ca o inima ranita
De picurii de ploaie

Pamantul vietii mele
Pluteste in univers
Iar viata printre stele
Te face curios.

Luna plapanda
Vegheaza visele norilor

Un cantec de dorinte
Va ajunge pana-n cer
…….ca un vis…..…


By Alisa


CANA DE CAFEA

Am iesit azi Alina
Devreme la terasa .
M -am asezat pe scaun
Cu o cafea pe masa .

La tine ma gandesc ,
La a ta frumusete
De ce simt Doamne iar ,
Asa mare tristete .

Nu trebui sa fiu trist
Alina ma doreste ...
Sau poate iar ma mint !?
Sau poate ma iubeste??

Atatea intrebari Doamne
Prin cap imi trec acum
Si traiesc cu speranta
De-un viitor mai bun

Un viitor cu ea
Cu Alina langa mine
De nu trista e viata
Doar sa gandesc la tine

Doresc sa te ating
Imi doresc asa tare
Si buzele sa-mi pun
Usor pe ale tale

Ca sa te sarut dulce
Asa poate intelegi
Ce insemni pentru mine
Ce ai sa insemni pe veci
Si vantul iar adie
Ziarul rasfoind
S-a racit si cafeaua
La tine tot gandind

Si parca esti aici
Parca aud al tau glas
Mi-e dor de tine Alina
Cu ganduri am ramas

Astept ziua aceea
Cea foarte importanta
Cand inima-mi va bate
Cand aud a ta soapta

Cand mana imi coboara
Usor pe sanul tau
Am sa-mi doresc Alina
Sa fii a mea mereu

Si din nou viata asta
Ma pune la-incercare
De cei asa de greu ?
Nu imi ajunge oare ?

Si vantul se-inteteste
Natura-e contra mea
Nici la terasa asta
Acum eu nu pot sta

Dar stiu ca e mai bine
In viata daca lupti
Pentru-ale mele vise
Am traversat si munti

Asa ca stau pe loc
Astept ploia sa cada
Si poate am noroc
Sa simt mana ta calda

Astept dar in zadar
Alina, esti departe
Eu traiesc iar cu vise
Si de noroc n-am parte

Si stropii cad usor
In cana de cafea
Iar eu de-atata dor
Din loc nu pot misca

Dar stiu ca-n viata asta
Nu va ploua mereu
Si soarele va bate
Si pentru visul meu

Asa ca am rabdare
Ca poate vine o zi
Cand a ta sarutare
Pe buze-o voi simtii

Si-o sa ma atingi probabil
Usor cu mana ta
Si imi vei sopti in taina
Eu sunt numai a ta

Dar ploaia ma trezeste
Din nou din visul meu
De parca ar intelege
Cat imi este de greu

Si vantul a-inteles
Poate de aceea bate
Incearca sa-mi alunge
Sperantele desarte.

Si poate ar fii mai bine
Din vis sa ma trezesc
De n-am sa trec la fapte
Am sa inebunesc

Si ploaia sa oprit
Si vantul a-incetat
O liniste profunda
Clipe de neuitat

Si dintr-o data Alina
O raza-a aparut
Si parca vrea sa spuna :
Nu e totul pierdut

Si asta imi da curaj
Curajul sa traiesc
Caci stii bine Alina
Esti tot ce imi doresc

Asa a fost Alina
O zii din viata mea
Eu la terasa asta
Si-o cana de cafea

Citeste Alina bine
Citeste aceste versuri
Sunt scrise din iubire
Au foarte multe sensuri
Si mai citeste-o data
Si nu te intrebi oare ?!
De ce-n aceste versuri
Numele meu n-apare ?

Raspunsul este simplu
Tu nu ai ghicit oare ?
Eu am pastrat sfarsitul
Pentru a mea prezentare

Scriu versuri pentru tine
Caci tu esti visul meu
Eu ma numesc Aurel
Sper sa fiu visul tau ...


By Bonea Aurel


ALINA

Intr-o seara senina,
Eu iar la cer privésc
Visez la o femeie
Cu chipul ingèresc
Cu un prenume simplu
Ce-n veci nu-l voi uita
Pe ea o cheama Alina ,
Este iubirea mea

Traiesc din vise oare ?
si nu traiesc din fapte ?
Cei sentimentu asta
Ce inima-mi strabate ?
Iar la distanta asta
Putem vorbi d-iubire ?
Alina TE DORESC.
EU TE DORESC PE TINE

Dar ea este departe ,
Taramuri ne despart
IAR eu cu toate astea
O vreau neincetat
Si daca asa-i viata
Regrete si suspine
Mai este si speranta ,
Ca-n brate te voi tine

Alina promit vin
Eu am sa vin la tine
Caci serile instelate
Nu au rost fara tine
Ca poate viata asta
Asa scurta va fii
Ca fericirea cred ,
Cu tine o voi gasii