Mesaje de iertare, regret

Mesaje de iertare Mesaje de regret

mesaje iertare regretO sa te rog pana nu voi mai avea glas, o sa plang pana nu voi mai avea lacrimi, si o sa te iubesc pana kand voi muri... Te rog, iarta-ma !

mesaje iertare regretMa doare lipsa ta, ma doare si nu e bine, acum sunt in agonie si traiesc doar din amintirile cu tine.

mesaje iertare regret“Parfumul unei flori lasat pe pantoful care a calcat-o”. Speranta e un lucru bun, poate cel mai bun. Si lucrurile bune nu mor niciodata.

mesaje iertare regretIarta-ma pentru gresala mea involuntara, jur ca nu am sa mai fac si a zecea oara.

mesaje iertare regretMi-a fost prea frica sa spun ce simt, mi-a fost prea greu sa-ti arat ca te iubesc... acum e prea tarziu... nu mai am cum, nu mai am cui... daca ai putea sa ma ierti...

mesaje iertare regretDaca vrei sa traiesti o clipa, razbuna-te !

Daca vrei sa traiesti o viata... iarta !

mesaje iertare regretAm adunat in suflet soapta vantului, pulberea stelelor, valul marii, fosnetul copacilor, picurul ploii si le-am transformat intr-un singur cuvant: iarta-ma !

mesaje iertare regretAs vrea ca zborul corbilor sa-ti ia lacrimile spre departari, iar porumbeii sa-ti aduca frumusetea prieteniei. As vrea sa fiu si eu o parte din zambetul tau, asa ca-mi cer iertare pentru fiecare secunda in care te-am facut sa suferi.

mesaje iertare regretTe iubesc ca-n prima zi, cand raze de soare aurii, cadeaua usor purtate de vant, asupra noastra pe Pamant. Te iubesc, te voi iubi, si chiar daca soarta ne va desparti, iubirea noastra va sta acolo sus scrisa-ntr-o stea.

mesaje iertare regretCe sa scriu?… nu incap decat 160 de caractere…oare de cate ori pot scrie Iarta-ma ?

mesaje iertare regretSe spune ca este nevoie de un singur minut pentru a remarca o persoana deosebita; o ora pentru a o pretui; o zi pentru a o indragi si a o iubi; dar iti trebuie o viata intreaga pentru a o uita.

mesaje iertare regretImi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine... dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine…

mesaje iertare regretFericirea asteapta: pe cei ce plang... pe cei ce sufera... pe cei ce cauta... pe cei ce incearca... pentru ca numai aceste persoane pot aprecia acele intamplari care au lasat un semn in viata lor.

mesaje iertare regretViseaza ceea ce doresti sa visezi. Pleaca acolo unde vrei sa ajungi. Fi acolo unde vrei sa fii.