Mesaj cu speranta de iertare

Mesaje de iertare, regret, speranta

mesaje iertare regretTe rog mult sa ma ierti te iubesc la nebunie iti mai cer iertare o data de aici de la psihiatrie.

mesaje iertare regretPrintre lacrimi si durere, incerc sa-ti mai alin din suparare, ti-am gresit foarte mult si acum iti cer iertare.

mesaje iertare regretUn om a spus candva o vorba mare, iarta-ti dusmani pentru ca o sa-i enervezi mai tare.

mesaje iertare regretTe rog sa ma ierti, recunosc ca am gresit, dar sa nu uiti niciodata, cat de mult te-am iubit !

mesaje iertare regretNu-i niciodata prea tarziu

O poarta sa deschizi iubirii,
Si langa cine-ti este drag
Sa mergi pe drumul fericirii…
Te rog, iarta-ma !!!

mesaje iertare regretDragostea sau Iubirea este un giuvaer de mare pret, dat in dar fiecarei fiinte umane. Daca l-ai pierdut, viata ta nu mai are nici un sens…

mesaje iertare regretN-am dormit toata noaptea, ma plimb pe strazi disperat, am inima cat un purice... nu stiu daca m-ai iertat.

mesaje iertare regretVreau sa te vad din nou cu zambetul pe buze, nu vreau sa am ultimul cuvant, vreau doar sa-mi cer scuze.

mesaje iertare regretSinguratatea este aceeasi, chiar daca acest cuvant se pronunta diferit in fiecare limba! Dorinta de a fi iubit ramane motorul vietii! Am gresit te rog, iarta-ma!

mesaje iertare regretO orhidee rara sa-ti culeg eu nu mai stiu,

Cand pentru tine-i primavara
La mine-i toamna si-i tarziu.

mesaje iertare regretDaca iubesti pe cineva ierti orice greseala ... daca esti cu adevarat indragostit crezi ca a gresit din dragoste...

mesaje iertare regretIntr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine: tu sau viata? Eu voi spune ca viata, iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata!

mesaje iertare regretIarta-ma ca te iubesc, voi face tot ceea ce pot sa te scot din sufletul meu, dar oare voi reusi? Iarta-ma ca ti-am dat sufletul meu, am crezut ca te vei bucura!