Mesaje pentru persoana iubita

In lume sint 8 minuni... 7 dintre ele le stie toata lumea, dar pe a 8-a o stiu doar eu... aceea esti tu, iubirea mea!

”mesajeDaca as amaneta un gram din dragostea mea pentru tine, ti-as cumpara lumea intreaga si mi-ar ramane si rest…

”mesajeAzi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit si mi-a spus ca un inger nu poate pazi alt inger!

”mesajeSaruta-ma si vei vedea stelele. Iubeste-ma si ti le voi da.

”mesajeSa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii, caci ea, daca te considera vrednic, iti va indrepta ea cursul!

”mesajeCu toate ca te vad si stau in bratele tale ore intregi… nu ma satur de tine… nu ma satur de sarutarile si mangaierile tale! Simt ca explodez de atata fericire… iti multumesc!

”mesajeDaca as fi un nor, as sta tot timpul deasupra ta, daca ai fi pamant, eu as fi apa, daca ai fi rautatea, eu as fi puritatea. Te iubesc foarte mult si cred ca fara tine nu as mai putea trai in aceasta lume, care mi s-ar parea ca ziua fara soare sau noaptea fara stele!

”mesajeDragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: daca pleci, urmele-ti raman acolo.

”mesajeIubeste! Caci iubind poti vedea frumusetile vietii, esti mai fericit, si orice obstacol il vei trece mai usor!

”mesajeVata de zahar? NU… Sirop de capsuni? NU… Ciocolata? NU… Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine!

”mesajeSoarele nu ar fi portocaliu, marea nu ar fi albastra, eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu!

”mesajeDaca as fi de gheata, ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sint pentru ca altfel m-as fi topit deja.

”mesajeFiecare an cu tine este mai dulce ca ultimul. Daca ar trebui sa o iau de la inceput, te-as alege pe tine iar si iar. Tu esti dragostea mea.

”mesajeA iubi inseamna a darui mereu, pana ce simti ca te stingi. Si totusi, daruind iubire, nu te mistui, ci… traiesti!

Dragostea e intotdeauna rabdatoare si draguta, niciodata nu e geloasa. Nu e laudaroasa sau increzuta, nu e nepoliticoasa sau egoista. Nu se apara, dar nici nu se razbuna... Dragostea nu gaseste placere in pacatele altora, dar gaseste placere in adevar. Este intotdeuna gata sa ierte, sa aiba incredere, sa spere si sa indure...

”mesajeEsti un inger trimis sa ma apere. Esti tot ceea ce mi-as putea dori. Esti viata mea!

”mesajeDorinta mea este sa-ti spun cat de mult te iubesc! Sa te vad in fiecare zi sa-ti stiu bucuriile si sa-ti alin necazurile!

”mesajeDragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta...

”mesajeDaca vrei sa-mi spui ce n-ai spus nimanui, eu voi fi mereu aproape sa te ascult.

”mesajeTu esti visul meu... unicul meu vis... as vrea sa te atrag in viltoarea pasiunii, sa te string asa de tare incit TU si EU sa devenim un singur suflet.

”mesajeTu ma faci sa rad, tu ma faci sa plang, tu ma faci sa simt ca traiesc, tu ma faci sa iubesc.

”mesajeDragostea e ca o stafie. Multi vorbesc despre ea dar putini o vad intr-adevar.

”mesajeAsa cum oceanul se arunca catre tarm, asa cum muntii se inalta catre cer, asa cum copilul mic are nevoie de mama, asa am eu nevoie de tine mereu in viata mea. Tu esti soarele vietii mele, tu esti bucuria mea, tu esti tot ceea ce este mai bun pe lumea asta! Te iubesc!
citate, declaratie dragoste, declaratii, dragoste, forum, horoscop, iubire, love, love sms, mesaje de dragoste, prieteni, sms