Declaratie de dragoste

”mesajeDe ploaie te poti ascunde, dar de dragoste n-ai unde, caci oriunde te-ai ascunde, ea in inima tot patrunde.

”mesajeCand avem in fata ochilor niste mari comori, nu ne dam seama niciodata...

”mesajeTe voi iubi si atunci cand marile vor seca... Te voi iubi si atunci cand stancile se vor topi... Te voi iubi si atunci cand scurs nisipul vietii va fi!

”mesajeDragostea inseamna sa respiri, sa speri, sa ierti, sa iubesti.

”mesaje Dragostea e lucrul acela intangibil care ne face multumiti cu ceea ce avem si nemultumiti de ceea ce sintem.

”mesajeDaca pe fiecare fulg de nea ar fi scris te iubesc, si este ceea ce simt pentru tine, ar trebui sa te uiti afara sa vezi ca a inceput sa ninga...

”mesajeDragostea este fara indoiala o intoxicatie a simturilor. In special a mintii, judecatii si nu in ultimul rand a luciditatii…

”mesajeM-am uitat in portofel si era gol, m-am uitat in buzunar si am gasit doar cateva monede, m-am uitat in inima si te-am gasit pe tine. Abia atunci am realizat cat de bogat sint!

”mesajeAs vrea sa cred, sa pot visa, sa te aduc de partea mea. As vrea ca timpul sa-l opresc sa-ti spun de fapt cat Te iubesc.

”mesajeIubirea e tot ce dorim, iar in final e tot ce-am avut. Daca exista un sens al vietii... atunci EA este sensul, daca nu... EA ar trebui sa fie...

”mesajeAm scris pe cerul albastru, dar norii mi-au sters cuvintele. Am scris pe tarmul marii, dar valurile mi-au sters cuvintele. Am scris pe pamantul din gradina mea, dar vantul mi-a spulberat cuvintele. Am scris pe inima mea, si nimeni si nimic nu-mi va putea sterge cuvintele!

”mesaje ;Daca mi-ar fi dat in viata sa iubesc doar de 2 ori, prima data te-as iubi pe tine, si daca asta ar fi o greseala, a doua oara as iubi greseaa.

”mesajeLa poarta sufletului meu multi au incercat sa bata, dar cheia ai luat-o tu si poarta e incuiata.

”mesajeCand cineva va putea scrie cu un cub de gheata pe soare, inseamna ca te va iubi mai mult ca mine.

”mesajePentru mine iubirea este singurul motiv pentru care mi-as dori sa traiesc o mie de ani.

”mesajeDe-ar fi sa scriu in versuri ce pentru tine simt, Luceafarul lui Eminescu ar fi prea scurt!

”mesajeI-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un pahar de apa si mi-a dat un ocean. I-am mai cerut un inger si mi te-a dat pe tine!

”mesajeDreptatea poate sa ne avertizeze asupra ceea ce este bine sa evitam; insa doar inima ne spune ceea ce este mai potrivit sa facem...

”mesajeAi intrat in viata mea chiar atunci cand aveam mai multa nevoie de tine si ai schimbat totul. Tu esti lumea mea. Te iubesc!

”mesajeSa invat sa te iubesc mi-ar putea lua o viata intreaga, dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!

”mesajeCeea ce-ti scriu acum nu sint cuvinte, sint bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie, se simte. Te iubesc!

”mesajeIti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit.

”mesajeDragostea nu are nevoie de cuvinte… Se poate spunde Te Iubesc cu o singura privire.

”mesajeIubirea impartasita de oameni este forta cea mai mare care exista in lume si izvorul cel mai important pentru poezie…
citate, declaratie dragoste, declaratii, dragoste, forum, horoscop, iubire, love, love sms, mesaje de dragoste, prieteni, sms