Mesaje de dragoste / sms-uri de dragoste

“Dragostea e chiar parte din suflet. E de aceeasi natura. Dragostea e ca o scanteie divina si ca sufletul, si tot ca el e incoruptibila, indivizibila, nepieritoare. E un punct de foc in noi, nemuritor si infinit, pe care nimic nu-l poate margini si nimic nu-l poate atinge. Il simti arzand pana in maduva oaselor si-l vezi stralucind pana in adancurile cerului”. (VICTOR HUGO)

“Iata venind o divinitate (Dragostea) mai puternica decat mine care ma va stapani”. (DANTE ALIGHIERI)

“Inima cunoaste ratiuni pe care ratiunea nu le cunoaste”. (BLAISE PASCAL)

Doua lucruri ma obsedeaza in viata: nevoia de sensuri si surasul tau in lumina diminetii.

”mesajeAs vrea sa te poti vedea prin ochii mei. Numai asa ti-ai da seama ce mult insemni pt mine!

”mesajeDragostea... darul cel mai de pret al omenirii... traim pentru dragoste... pentru o felie de iubire...

”mesajeNimeni nu-mi poate fura zambetul care-mi apare cand ma gandesc la tine.

”mesajeDaca as avea o singura floare pentru fiecare clipa cand m-am gandit la tine, m-as plimba in propria gradina.

”mesajeDragostea? Toata viata mea am auzit despre ea, am citit despre ea, am visat la ea, am plans dupa ea. Acum, langa tine, am gasit-o!

”mesajeInima mea e ca un templu... intri, te rogi si daca meriti ramai! Tu niciodata nu ai intrat, nu te-ai rugat si totusi ai ramas...

”mesajeCand treci printr-o perioada proasta, adu-ti aminte ca exista Cineva in cer care te iubeste si are grija de tine si cineva pe pamant caruia ii pasa de tine si eu sint acela.

”mesajeCe poate fi mai frumos decat iubirea? Acest cuvant simplu si totodata complex ne da puterea sa invingem, sa visam, sa supravietuim...

”mesajeAs vrea sa fiu zapada, sa ma topesc pe trupul tau, sa ma evapor si sa ajung in cer, sa le spun ingerilor ca si pe Pamant exista sa Te iubesc!

”mesajeDragostea e la fel ca o boala pe care daca nu o tratezi se agraveaza, si ca orice floare pe care daca nu o uzi se ofileste!

”mesajeNimeni nu ne poate desparti. Suntem o singura fiinta. Daca traiesc, este datorita sprijinului si dragostei tale. Traiesc prin dragostea ta. Imi gasesc sprijinul in iubirea ta. Astazi, te iubesc mai mult ca oricand.

”mesajeO doamna adevarata este una care poate face ca un barbat sa se comporte ca un gentleman. O asemenea persoana esti tu pentru mine.

AM CERUT...

Am cerut putere

Si Dumnezeu mi-a oferit dificultati pentru a ma face puternic

Am cerut intelepciune

Si Dumnezeu mi-a oferit probleme de rezolvat

Am cerut prosperitate

Si Dumnezeu mi-a oferit brate si minte sa muncesc

Am cerut curaj

Si Dumnezeu mi-a oferit primejdii de depasit

Am cerut rabdare

Dumnezeu m-a pus in situatii unde eram fortat sa astept

Am cerut dragoste

Si Dumnezeu mi-a oferit oameni tulburati pe care sa-i ajut

Am cerut favoruri

Si Dumnezeu mi-a oferit oportunitati

Nu am primit nimic din ceea ce am cerut

Am primit tot ceea ce-mi era necesar!

RUGACIUNILE MELE AU FOST ASCULTATE !

citate, declaratie dragoste, declaratii, dragoste, forum, horoscop, iubire, love, love sms, mesaje de dragoste, prieteni, sms