Mesaj de iubire, dragoste, declaratii de dragoste

Picioarele tale sint obosite? Pt ca ai alergat prin mintea mea toata ziua...

Odata mi s-a intamplat ceva minunat. A fost un vis devenit realitate, a fost o poveste, a fost ziua in care te-am intalnit pe tine.

Sunt nopti in care nu inchid ochii gandindu-ma la tine, sint nopti in care vreau sa te ating si sa ramai cu mine. Tu esti motivul pentru care traiesc.

Gandeste-te la cel mai frumos lucru. Inmulteste-l cu infinitul. Aduna-l cu eternitatea si vei afla cat mult te iubesc.

Te iubesc iti spun intr-o secunda, dar ca sa-ti demonstrez imi trebuie toata viata!

Mi-e frica sa merg cu masina atunci cand sint cu tine. Pentru ca atunci cand sint cu tine sint beat de fericire si ar putea sa-mi ia permisul.

Daca pana acum ma gandeam daca e bine sau nu ceea ce se intampla, acum nu ma mai intereseaza. Stiu ca te iubesc si asta e tot ce conteaza...

Cuvintele nu-mi ajung pentru a-ti spune cat de mult te iubesc. Voi fi alaturi de tine intotdeauna!

Daca as avea cate o stea pentru fiecare zi pe care mi-ai luminat-o, acum as tine o galaxie in maini.

Nu stiu ce s-ar intampla cu mine daca tu nu ai exista! Intotdeauna imi inveselesti ziua si ma faci sa simt ca traiesc cu adevarat. Tu esti steaua mea calauzitoare care imi pazeste noptile. Nu pot decat sa te iubesc foarte mult, tu esti totul pentru mine!

Cand vine noaptea, uita-te pe cer. Daca vezi o stea cazatoare, pune-ti o dorinta. Ai incredere, se va indeplini pentru ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine.

Intr-o noapte o stea m-a intrebat: "De ce nu o lasi daca te face sa plangi?" I-am raspuns: "Stea, tu ti-ai parasi cerul?"

Nu pot sa respir cand nu esti langa mine pentru ca tu esti aerul meu!

Cand cineva te vede, are nevoie de o secunda sa fie impresionat, un minut sau doua sa se indragosteasca, o ora sa te iubeasca si o viata sa te uite.

Am vrut sa aflu ce-i iubirea, am cautat in dictionar si am gasit numai cuvinte complicate... am cautat in inima mea si te-am gasit pe tine...

A iubi inseamna a suferi, dar cum tot mai multi fug de suferinta, tot mai putini stiu sa iubeasca.

Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine: tu sau viata? Eu voi spune ca viata, iar tu te vei supara, dar fara sa-ti dai seama ca pentru mine tu esti viata!

Inima unui indragostit e ca o usa, se deschide atunci cand nu te astepti si nu intotdeauna la usa este cine trebuie.

Cauta in sufletul meu pacea, cauta iubirea, pasiunea, tandretea, cauta implinirea... Cauta si te vei regasi gasi acolo, foarte aproape de inima mea...

Am tot visat la o iubire, cum numa-n vise ar putea sa fie. Te-am gasit si esti aievea, iti multumesc ca ai intrat in viata mea.

Dragostea adevarata e un "elixir" pe care, odata gasit, nu trebuie sa faci prostia si sa il consumi pe tot deodata, ci trebuie savurat in decursul unei vietii.

Daca ar cadea cate o stea de fiecare data cand ma gandesc cu dor la tine, atunci in curand nu ar mai fi stele pe cer. Daca deseara te vei uita la cer si nu vei vedea nici o stea, sa stii ca este din vina ta, pentru ca m-ai facut sa te iubesc atat.

Un inger m-a intrebat de ce tin atat de mult la tine. I-am spus ca nu exista nici un motiv ca sa nu fac asta!

Iubirea apare si dispare, dar intotdeauna ramai cu gustul acelei perioade fericite cand iubesti.

Vreau sa-ti spun un secret. Nu te mai iubesc ci… Te ador!

Stau sa ma gandesc cum a fost viata mea inainte sa te cunosc si nu reusesc sa-mi amintesc mai nimic.

Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara. Nu ma ucide, iubeste-ma!

Pentru a trai am nevoie de batai de inima. Pentru asta, am nevoie de o inima. Pentru o inima am nevoie de fericire. Pentru fericire, am nevoie de tine!

Cred ca o mie de cuvinte nu fac cat doua, Te iubesc!

Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa, dar nu era ploaie, cerul plangea pt ca pierduse cel mai frumos inger!

Daca cineva m-ar intreba ce inseamna o viata frumoasa, m-as apleca asupra umarului tau, te-as strange in brate si as spune "uite asta".

Iubesti pe cineva atunci cand ai ajuns sa vrei sa-i dai ceea ce ai mai bun si hotarasti sa i te dai pe tine insuti...

Daca nu ai fi existat, as fi imbatranit cautandu-te in lumea larga.

Sunt 6 miliarde de oameni in lumea asta. Nu stiu de ce-ti dau mesaje. Poate pentru ca 5.999.999.999... de oameni nu te pot inlocui!

Credeam ca viata este nedreapta cu mine si mi-a dat multe motive ca sa o urasc. Dar acum, cum as putea uri viata asta minunata care mi te-a dat pe tine ?

citate, declaratie dragoste, declaratii, dragoste, forum, horoscop, iubire, love, love sms, mesaje de dragoste, prieteni, sms