Mesaje sms de 8 martie

♥ O prmavara calda, dragoste nebuna, lumina in suflet si in priviri. La multi ani de 8 Martie!

♥ Iti multumesc ca m-ai iubit si m-ai invatat sa iubesc si pe ceilalti, dar mai ales pe tine. La multi ani, mami!

♥ Fie ca razele soarelui sa va incalzeasca sufletul si inima! Cele mai sincere urari de 8 martie din partea mea,(numele)

♥ Odata cu venirea primaverii, ai venit tu… a rasarit primul ghiocel si cu el dragostea mea pentru tine… ti-am daruit un buchet de flori si tu mi-ai daruit dragostea ta… si de atunci in sufletul meu e intotdeauna primavara… pentru ca acolo esti tu… tu esti primavara sufletului meu. Te iubesc.

♥ Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii!

♥ O mama atat de minunata ca tine merita ca fiecare zi sa fie 8 martie!

♥ Tu, mamico draga, ne indrumi pasii si ne sprijini sa mergem pe drumul drept. Noi iti multumim si te iubim. La multi ani!

♥ De 8 martie iti urez o primavara frumoasa, cu soare, fericire si toata dragostea mea prinsa intr-un frumos buchet de ghiocei ce vestesc venirea unei noi primaveri!

♥ Fie ca ziua de 8 Martie sa-ti aduca toata lumea la picioare, zambetul pe buze si toata fericirea de pe pamant. La multi ani!

♥ Sper ca odata cu venirea primaverii sa iti aduc zambetul pe buze, macar asa de 8 martie!

♥ Primavara… anotimpul renasterii, al trezirii la viata, face acum de ziua aceasta de 8 Martie, ziua cea mai plina de feminitate, zambete, si caldura sufleteasca! Fie ca toate impinirile frumoase, sanatatea si spiritul acestei zile sa va insoteasca pretutindeni..

♥ Pe aripi de primavara / 8 Martie lin coboara / Si in a lui privire / Va aduce mult noroc si fericire !

♥ O mama e iubirea insasi, e soarele pe cerul meu, e mireasma diminetii pe care mi-o doresc eu...La Multi Ani si multa fericire de ziua ta

♥ Chiar daca uneori taranul roman isi bate femeia de-o snopeste, de 8 Martie nu uita de Martisor, pentru ca asa e romaneste. La Multi Ani!