Mesaje de Ziua Indragostitilor 3

Mesaje de Ziua Indragostitilor
Mesaje de Valentine`s Day
Mesaje de Sf. Valentin


• Pentru noi in fiecare zi este sarbatoare... cea a iubirii! Pentru fiecare zi din viata noastra iti urez: "Happy Valentine's day!"

• Este primul Valentine's Day impreuna si sper sa nu fie ultimul!!

• Te cauti si nu te gasesti?! Iubirea mea, esti aici, in inima mea!

• Ti-am zis vreodata de ce te iubesc eu pe tine? Te iubesc pentru ca langa tine sunt mereu eu insami, pentru ca ma faci sa ma simt cum nu m-am mai simtit niciodata, pentru ca dragostea ta imi spune ca tot ce e mai bun de acum se va intampla, pentru ca mi-ai aratat ce inseamna dragostea adevarata...

• Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand!

• Ploua acum... Ar trebui sa te duci la geam si sa numeri picaturile de ploaie... atat de mult imi este mie dor de tine!

• Cand amintirea iubirii iti da fiori, sa stii ca este un gand de-al meu trimis spre tine... pentru a te ajuta sa adormi cu mine in gand!

• Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale:chiar daca pleci, urmele-ti raman acolo.

• Astept o raza sa-mi patrunda in suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna te iubesc! iar acea raza sa fie vocea ta ce ma trezeste de dimineata!

• Ca o dovada a dragostei noastre, Ziua Indragostitilor va fi cea mai frumoasa zi de cand suntem impreuna, va fi o floare pentru iubirea noastra pura.

• Fara tine... ratacesc la intamplare si toate cararile vietii imi sunt pustii... Fara tine... sunt praf risipit inutil peste lucruri... Si dor si plecare... sunt Fara tine... Dragostea mea!

• Daca ar fi innorat, m-as ruga sa apari, caci tu esti soarele meu. Daca noaptea cerul ar fi acoperit, te-as chema, fiindca tu esti steaua mea norocoasa. Dar, mai ales, daca nu as mai avea prea mult timp de trait, tu sigur ai fi langa mine, pentru ca stii ca esti viata mea. Sa spun "te iubesc"? Ce obisnuit suna! Eu as spune ca te ador, te doresc, te astept!

• Dumnezeu, inainte de a crea DRAGOSTEA, te-a creat pe TINE, apoi DRAGOSTEA ca sa iti fie daruita. Dupa toate acestea m-a creat pe mine sa ti-o pot DARUI.

• Pasesc agale in codru-ntunecat.....fosnetul padurii ma-nfioara si luna cu razele ei imi lumineaza sufletul....cat de mult imi lipsesti...tu...esti totul pentru mine...

• Daca sarutarile ar fi apa, ti-as darui un ocean intreg. Daca imbratisarile ar fi frunze, ti-as darui o padure. Daca dragostea ar fi spatiu, ti-as darui o galaxie. Daca prietenia ar fi viata, ti-as da viata mea.

• Ce poate fi mai frumos decat o zi cu tine? O viata intreaga sa fii cu mine? Pare un vis, dar e realitate, ne iubim prea mult, nimic nu ne desparte. Te iubesc atat de mult cum n-am iubit vreodata, te voi iubi viata toata.

• In momentul in care ai aparut in viata mea am inceput sa respir. Pana sa te cunosc eram oarba. Inima mea a inceput sa bata cand m-ai strans prima data in brate. Numai alaturi de tine sunt fericita. Te iubesc, dragul meu!

• Oricat de speciale ar fi cuvintele, nici macar nu pot sa inceapa sa-ti spuna despre toata dragostea pe care ti-o port in suflet.

• De-ar fi sa scriu in versuri ce pentru tine simt, Luceafarul lui Eminescu ar fi prea scurt!

• Vorbesc cu canapeaua si flirtez cu televizorul. Da-mi un mesaj inainte sa incep sa fac avansuri frigiderului!

• Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi, dorinta, pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea.

• Gasesc in vise ganduri aruncate pe aripa luminii ce absoarbe si ultimul strop de iubire inflacarata. Dorinta se apropie de valuri spulberate ce doresc priviri sclipitoare aflate pe randuri de trairi adanci, simtite in culori uitate pe peluza argintie a vietii. E greu fara tine, e greu fara parfumul tau hoinar, insa nu mi-ar ajunge un infinit sa-ti spun ce mult te-am iubit.

• Mi-e greu sa-ti multumesc in cuvinte pentru tot ceea ce mi-ai daruit in acesti ani... e greu sa scriu in vorbe simple cat de mult insemni pentru mine... Pot doar sa-ti spun cat de mult TE IUBESC!

• Ai mei ochi caprui ii asteapta pe-ai tai, sa se topeasca, sa se imbine, sa fie unul, o pereche, si-apoi sa fim noi doi, doar amandoi, sa ne iubim, sa ne iubim intruna, sa hoinarim, sa hoinarim, dar impreuna!

• Stau si ma gandesc cum sa ajung mai aproape de inima ta... si nu reusesc sa imi dau seama... ce lipseste... ca noi sa fim impreuna pentru eternitate... poate ca asa ne e scris, sa fim departe... unul de altul... si sa iubim prin suferinta... Am nevoie de tine... Vreau ca in fiecare seara sa adorm cu tine... si a doua zi, dimineata sa fii tu cea langa care sa ma trezesc... Vreau ca tu sa reprezinti visele mele, vreau ca tu sa fii motivul pentru care sa traiesc, vreau ca tu sa fii TOTUL meu!