Mesaje de Ziua Indragostitilor 2

Mesaje de Ziua Indragostitilor
Mesaje de Valentine`s Day
Mesaje de Sf. Valentin

• Sa visez un inger... Sa visez un inger? Dar am deja un vis... si am si un inger... iar ingerul e visul meu... Tu esti tot ce mi-am dorit! Te iubesc!

• Privirea ta ma tulbura, atingerea ta ma infioara, sarutul tau ma zapaceste, iar iubirea ce ti-o port imi da aripi sa visez si sa plutesc deasupra norilor. Iubirea mea pentru tine, dragul meu, este mai inalta decat cerul, mai adanca decat un ocean si mai puternica decat vantul. Tu esti cel care ma face fericita si langa tine simt adevarata iubire. Tu esti si vei fi IUBIREA VIETII MELE. TE IUBESC!

• Esti cea mai frumoasa minune din viata mea, tu esti dorinta mea dintotdeauna: sa iubesc, sa fiu iubita! Dumnezeu mi-a indeplinit-o cand mi te-a scos in cale, TE IUBESC mai mult decat viata mea, tu esti totul pentru mine! Iti multumesc ca-mi esti alaturi la bine si la greu iti multumesc pentru "Noi" - cea mai puternica echipa din cate exista!

• Te iubesc si fiecare zi cu tine este Valentine's Day si va fi mereu pentru eternitate!

• Fiecare din noi este un inger cu o singura aripa si nu putem zbura decit imbratisandu-ne!

• Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta...

• Cand vine noaptea uita-te pe cer. Daca vezi o stea cazatoare, pune-ti o dorinta. Ai incredere, se va indeplini pentru ca eu mi-am pus si te-am intalnit pe tine.

• Pe micul nostru Glob se inghesuie aproximativ 6 miliarde de oameni si numarul lor continua sa creasca considerabil. Ramai langa mine intotdeauna, ar fi mult prea complicat sa te gasesc intre atatea persoane!.

• Tu esti comoara vietii mele, esti minunea pe care am intalnit-o intamplator si care m-a facut fericita.

• Toata lumea ar vrea sa fie ca si Soarele, pentru a-ti lumina viata. Eu prefer sa fiu Luna, pentu a-ti lumina cele mai intunecate clipe, atunci cand soarele iti lumineaza viata. Te iubesc!

• Te-am intalnit at unci cand nu mai stiam ce e cu mine, imi era teama sa iubesc. Ai venit intr-o iarna obisnuita, ce nu promitea nimic... insa din acel moment... am stiut ca te iubesc. Iti multumesc ca existi, si sa stii ca... azi, maine, pentru totdeauna... TE IUBESC!

• Dragul meu, desi esti tacut mereu, doresc sa-ti transmit de Ziua Indragostitilor cele mai frumoase ganduri de bine, esti mereu in sufletul meu, te voi iubi mereu...

• De o vreme incoace, soarele straluceste mult mai puternic pentru mine. Simt cum razele lui calde ma invaluie intr-o dulce leganare si cum intreaga mea fiinta se cutremura de fericire. Acest soare cald esti tu, iubirea mea. Esti ca un astru, fara asemanare, stralucind mereu in mintea mea, in inima si sufletul meu. Pentru iubirea mea cea mare si persoana pe care nu o voi uita niciodata.

• Ai uitat de mine si tristetea s-a instapanit in lume! As vrea o lacrima, doar una, care sa-mi inece obrazul, sa lunece apoi sa sterga distantele ce ne despart.

• Daca as fi de gheata, ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pentru ca altfel m-as fi topit deja.

• Ce poate fi mai frumos decat iubirea? Acest cuvant simplu si totodata complex ne da puterea sa invin gem, sa visam, sa supravietuim....

• Daca ai fi o floare, eu as fi vantul, ploaia si lumina. Daca ai fi o stea, eu as fi noaptea eterna. Daca ai fi ocean, eu as fi plaja marginita de gandurile tale. Numai pentru a fi impreuna, pentru totdeauna. Te iubesc!

• A iubi inseamna ceva foarte frumos, care-ti da puteri nesabuite. Tot ce spun se transforma in cuvinte de iubire. Cand esti langa mine totul se transforma intr-o poveste de dragoste. Te iubesc!

• Pentru ca nu putem fi impreuna de Valentine's Day deoarece povestea noastra de dragoste a murit, iti urez de pe acum un Valentine's Day mai vesel si mai frumos decat al meu. Sper sa nu il petreci singur si trist, asa ca mine, si sper sa iti gasesti jumatatea, o femeie care sa te accepte si aprecieze asa cum esti.

• Ti-am auzit numele si nimic nu m-a putut opri sa te intalnesc, mi-ai vorbit si am inteles ca nimic nu e intamplator. Ai simtit ca te caut si ai aparut odata cu Sf. Valentin, sa-mi darami o lume pentru a-mi construi alta, asa cum am visat.

• Pana acum n-am gasit cuvantul care sa exprime ceea ce simt pentru tine si cred ca un astfel de cuvant nu exista. Dar ce conteaza... Tot ce ai adus in viata mea e mai presus de cuvinte.