citate de dragoste, love sms, funny love, versuri de dragoste, idei romantice, cina romantica, filme romantice, mesaje de noapte buna, iubire, sms

Ridica-te

Te gandesti... singur te ranesti
Soptindu-ti ganduri ce privesc,
In abisalele tale suferinte,
Nervi varsatzi, noptzi nedormite, lacrimi si dorintze...
Negate de.. refuzul Lui de a iti da un strop de atentie..
In detentzie.. ti-au intrat visele, si-au incetat travaliul evadarii..
Incuiate cu lacatul nevoiei imbratzisharii..
Instinctul primeaza, cautzi ajutorul... dar altruismul te tradeaza,
Si duci dorul, farmecului de la inceput,
Cand doar al tau glas Il aducea orbeste, in genunchi
In fatza ta,
Iar tu ingenuncheai returnandu-i dragostea..
Dar timpul aduce riduri si pe fatza acestui sentiment,
Perfectiunea pe moment, se transforma iminent,
In rutina.. Si evident ca s-a schimbat dar in ce fel..
Nu tzi-ai dat seama ca trebuia sa te schimbi odata cu El?!
Acum o lasi cum a venit, te repezi asupra faptului..
Pasii-tzi sunt prea repezi, sunt pasii disperatului
Conflict interior, unde sunt spada in spada
Logica si sufletul, si cade prada
Ratiunea..
Nu are nici o sansa in fiintza ta..
Il iubesti cu totul, vrei sa-tzi umple viatza..
Si sa dispara indiferentza
Care L-a stapanit, ce-L face sa priveasca scarbit
Inspre tine..
Ce nu stie El, poate nici tzie in cap nu itzi vine..
E ca doar o vointza de fier te mai sustzine..
Pentru ca sufletul tzi-ar fi cedat
Singur, cu orgoliul Lui, in lupta de l-ai fi lasat
Si..
Il iubesti prea mult ca sa-l potzi face gelos..
Indiferend nu-tzi poate fi,
Te doare intoarcerea rolurilor pe dos..
Dar o bucurie amara te cuprinde,
Cand cu o vorba dulce din cand in cand te suprinde,
Simtzi momentul..
Dar dispare si te intrebi unde
E Dementul, bun de.. nimic in permanentul..
Calvar al singuratatzii, tzie un dor nebun de El si stii de ce
Te doare totul..
Trebuie sa rezolvi! Altfel va fi inutil efortul
Sufletului tau de a iubi mortul
Suflet al Lui, si va fi perfect,
Absolut tot in tine trebuie si va tzine piept!!

Anonim



inimaDragoste si suferinta


De ce knd noaptea ma-nconjoara
pe tine vesnic te visez
Si amintirile de odinioara
Cu sfintenie le veghez.
De ce crezi ca-n lumea toata
Numai tu existi?
De ce crezi ca-n jocul vietii
Numai tu asisti
Dragostea? E o comoara
E un sentiment curat
Tot ce-ti poti dori in viata
Sa iubesti cu adevarat.
Crezi ca totul se rezolva
Numai intr-o zi?
Crezi ca dragoste exista
Fara-a suferi?

Anonim







inimaAm crezut...


Am crezut ca niciodata
Nimeni n-o se ne desparta
Am crezut ca ochii tai
Nu pot privi o alta fata
Am crezut ca trupul tau
Sade doar langa al meu
Am crezut ca buza ta
O saruta doar pe-a mea
Am crezut ca mana ta
Mangaie doar pielea mea
Poate nu am stiut ce inseamna, dragostea unui baiat
Poate nu am stiut ce inseamna....sa iubesti cu adevarat

Anonim






inimaCand

Cand ma gandesc la tot,
ma gandesc la orice.
cand ma gandesc la orice,
imi dau seama ca exista mai mult.
cand ma gandesc prea mult,
inseamna ca ma gandesc la tine.
atunci cand ma gandesc la tine,
nu stiu cat la suta gandesc,
si cat la suta simt.
atunci cand...simt,
totul pare tot, si totul, pare orice.
atunci cand, totusi simt,
inseamna ca mi-e dor.
iar atunci cand mi-e dor,
mi-e dor de tine.
cand mi-e dor de tine,
nu mai inteleg nimic. deci,
sunt multe zile in care,
...nu inteleg nimic.
cand...inteleg cate ceva,
inteleg ca totusi,
si atunci cand inteleg,
tot mi-e dor de tine.
cand mi-e dor de tine.....si asha,
as putea sa continui mereu. sti de ce?
pentru ca oricum, nu inteleg nimic...

By Vst






inimaAzi a plouat

Azi a plouat.
pentru a nu stiu cata oara, m-am gandit la tine.
de departe, din minte ma infiorau ganduri,
ce nevroit, le gandeam,
si care ma petreceau secunda cu secunda,
minut cu minut, ora cu ora, strop cu strop.
pentru a nu stiu cata oara, am vrut sa uit,
am vrut de undeva sa mi te strig iar tu sa vi,
dar eu nu te-am strigat, tu nu ai venit
iar orele si minutele si secundele si stropii,
toate pareau acum mult mai mari.
si pentru a nu stiu cata oara, azi a plouat,
tu nu ai venit, iar eu am uitat,
sa mai numar orele...si minutele...si secundele
cu stropii lor cu tot,
cu toate cuvintele pe care nu ti le-am strigat,
cu toate pozele ce mi le inchipuiam a fi vi,
cu totul...totul...uitasem totul.
azi a plouat...acum..ploua in continuare,
printre stropi, minute si secunde nu-mi gasesc
nimic mai cuvincios sa-ti spun
decat ca te iubesc.