Arta seductiei. Elibereaza-te de mentalitatea:"Eu nu am nevoie sa fac favoruri fetelor pentru a le seduce"

Barbatii au in cap tot timpul prostia (ca ei nu vor sa faca favoruri**) asta, dar ea niciodata nu functioneaza. Nu se stie, dar probabil este informatie genetica, ca barbatii sa fie convinsi ca daca fac un serviciu unei fete, automat, trebuie sa urmeze din partea acesteia, o deosebita simpatie pentru ei, ba chiar iubire si de ce nu, sex. ** De fapt, se intampla tocmai invers: Barbatulul face favoruri fetei tot timpul, si este convins ca pentru o masa la restaurant pe care o achita el, un bilet la cinema, etc, automat fata trebuie sa-i cada la picioare - nimic mai fals (asta in cazul unor fete de calitate).

Noi nu spunem ca nu trebuie sa fii amabil cu o fata, ba din contra, dar daca o faci, fa-o pentru ca asa simti tu, fii natural, fii amabil fara sa astepti ceva in schimb, si atunci ai si toate sansele de a o cuceri.

Concluzie:
- evita de a face orice pentru o fata, doar pentru a o impresiona
- evita sa cazi in cealalta extrema: "eu nu fac niciodata nimic pentru o fata".
- Fii echilibrat: "Eu nu fac servicii unei fete pentru ca vreau ceva in schimb, ci pentru ca, pur si simplu imi face placere sa o servesc".