SMS Funny

Mesaje haioase

De ce barbatii sunt ca si calculatoarele: sunt fara ajutor cand sunt aprinsi; au multe idei, dar nu stiu ce sa faca cu ele; imediat ce iti alegi unul, un model mai bun apare pe piata.

Nu stiu ce sa-ti fac, sa te musc, sa te sug, sa te ling de sus pana jos sau sa te impart cu prietenii ............ inghetata Delta.

Ce prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?

Dupa ce primesti acest msg trebuie sa-l trimiti cuiva pe care-l iubesti, unuia pe care-l urasti, unuia pe care-l placi si unuia cu care vrei sa te culci. Acum intreaba-te de ce ti l-am trimis eu.

La ora asta 8.700 de oameni se gandesc la sex, 3400 au facut-o deja, 2400 urmeaza sa o faca, numai unul sta si se holbeaza la telefonul mobil.

Studiile expertilor au dovedit ca cel putin un handicapat citeste in acest moment un sms...

Vrei sa vii la mine pentru o pizza si apoi o partida de sex? NU? De ce? Nu iti place pizza?

Stiu ca ti-e dor de mine, stiu ca-ti lipsesc de cand te-am parasit... CU DRAG, CREIERUL TAU!

Ti-ai facut operatie estetica cumva? Caci am vazut azi la fereastra un cap de castravete in loc de cartof cum eram obisnuita...

I love you......... I need you..........I like you..........I vrea tu!

Politia cauta persoana inteligenta, sexy, cu simtul umorului. Tu esti in siguranta, dar eu unde sa ma ascund?

Am fost arestata. Agentii m-au inchis pt “posesie de prea multa frumusete”. Cautiunea poate fi platita doar de cineva urat. Asa ca grabeste-te!

Te acuz de incalcarea regulii nr. 569 - distragerea atentiei publice cu frumusetea ta. Te condamn la 2 zile de arest în dormitorul meu!

Fetele sunt ca telefoanele. Ne place sa fim tinute pe palma si sa ni se vorbeasca, dar daca apesi pe butonul gresit, ne deconectam.

Mi-am pierdut ursuletul de plus... nu ai vrea tu sa dormi cu mine ?

Un prieten bun e ca un sutien: greu de gasit, confortabil, sprijinitor, te tine strans, si intotdeauna aproape de inima ta.

Cand se joaca pe langa masini, copiii pot crea accidente. Dar cand se joaca în masina, adultii pot crea accidental copii.

De ce sa nu fii un penis: te nasti chel; vecinii tai sunt oua; un cur locuieste în spatele tau; cand esti excitat, vomiti si apoi lesini.

Trei maimute au scapat de la zoo. Una a fost prinsa uitandu-se la TV, alta jucand fotbal, iar a treia… citind acest mesaj!

Stiu ca laptele mareste sanii! Dar Doamne mult lapte ai baut!