Mesaje sms de Florii

♪ Pentru ca esti minunata, toate florile din lume iti ureaza "la multi ani!"

♪ La multi ani, la multa fericire, la multa iubire, la mult noroc si la multe dorinte implinite… toate pentru floarea mea speciala, care esti TU!

♪ Un buchet de flori, pentru o persoana mai speciala decat toate florile! Esti floarea mea!

♪ Totul pe lume se schimba… doar florile se deschid in fiecare primavara… Pentru ca esti minunata, toate florile din lume iti ureaza la multi ani!

♪ Flori frumoase garofite. Sa rasara-n calea ta. Zile lungi si fericite. Iti doresc din partea mea.

♪ Sa primesti flori de ziua ta... Sa inveti de la fiecare floare sa iubesti, sa fii tandra, sa luminezi pe cei din jur, sa-i lasi sa te admire, sa aduci bucurie si sarbatoare... La multi ani!

♪ Iubito, astazi am sa te imbrac cu flori si ai sa vezi ca dintre toate cea mai frumoasa esti TU!

♪ Departe-aş vrea de-aici să vii, În alte lumi senine, În dimineaţa de Florii Să mă cunun cu tine.

♪ Florii alese si zile senine, saptamana patimilor sa te tina in leagan de flori si lumina curata DUMNEZEIASCA.