Mesaje de Ziua Indragostitilor 5

Mesaje de Ziua Indragostitilor
Mesaje de Valentine`s Day
Mesaje de Sf. Valentin

• Daca iubirea mea s-ar masura, iti spun acum, dragul meu, ca te iubesc pana la cea mai indepartata stea, din cea mai indepartata galaxie, din cel mai indepartat univers, si inapoi, si tot asa, de o infinitate de ori!

• Stii ca te iubesc mai mult ca viata mea. Cand te-am cunoscut, nu credeam ca o sa se intample ceva intre noi, dar Dumnezeu a vrut ca noi doi sa fim impreuna si sa ne iubim asa cum nu a mai iubit nimeni niciodata. Chiar daca nu sunt alaturi de tine, inima mea este langa inima ta si bat amandoua in acelasi ritm. Voi fi mereu cu inima si sufletul langa tine. Imi e dor de tine, puiut. Va veni si ziua in care voi fi langa tine si nu te voi mai parasi niciodata. Daca a vrut Dumnezeu ca noi sa fim impreuna, asa va fi. Chiar daca nu suntem tot timpul impreuna, dragostea ce ne leaga nu va muri niciodata. Te iubesc mult, iubire!

• Iti doresc lumina din zambetul soarelui, taina din sclipitul stelelor, armonia din acordurile ingeresti, iubirea ce a pus-o Dumnezeu in intreaga creatie si bucuria intalnirii cu Iisus Hristos. Le meriti pe toate, pentru ca ai adus vieti mele exact ceea ce-i lipsea... multumesc! La multi ani!

• Te iubesc dincolo de limitele lui DA si NU cu toata inflacararea anilor mei tineri, stiind ca in razboiul inegal cu timpul eu voi fi cea infranta. Ma intreb in aceste momente cand timpul se opreste parca pentru mine de ce te iubesc si nu stiu ce sa raspund; tresar cand ma iei in brate si ma saruti si stiu ca as merge cu tine pana la capatul lumii.

• Atunci cand cerul este acoperit de nori, nu putem vedea soarele, dar stim ca exista. As vrea sa fie la fel si cu noi doi. Nu ne vom putea vedea intotdeauna, dar vom exista intotdeauna unul pentru celalalt.

• Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta…

• Iti aduc in dar cel mai pretios cadou pe care un om l-ar putea face unui alt om: inima mea. Trebuie sa ai grija de ea, sa o tii la loc intunecos, departe de lumina, de pisica, de umezeala si de oameni straini. De asemenea, din 12 in 12 ore trebuie sa verifici daca mai bate. S-o stapanesti sanatos! Te iubesc!

• Pentru cea mai importanta persoana din viata mea, pentru tine, toata dragostea din lume... esti raza de soare din viata mea, esti lumina din intunericul vietii mele... Te iubesc...

• M-ai intrebat odata ce as face eu fara tine. Si nu am raspuns.... De ce ? Nu stiu... poate ca nu aveam un raspuns concret... dar, acum, stiu: m-as inabusi, in mirosul de rautate, invidie si ipocrizie, pe care langa tine nu il cunosc, pentru ca tu mirosi a frumusete... crinul meu si cerul meu fara nori, fara de care, nu pot evada cand cei din jur ma incatuseaza... Tu esti cheia paradisului, si pentru ca ma iubesti si te iubesc enorm, hai sa zburam, pe aripile iubirii noastre! Te iubesc!

• Iubeste persoana langa care te simti bine, langa care poti sa razi atunci cand esti fericit si pe umarul careia poti sa plangi atunci cand esti trist.

• Esti primul meu gand inainte de a ma trezi si esti ultimul meu gand inainte de a ma culca.

• Stau sa ma gandesc cum a fost viata mea intainte sa te cunosc si nu reusesc sa-mi amintesc mai nimic. Parca toate lucrurile importante in viata mea au aparut odata cu tine, parca m-am nascut a doua oara de cand sunt indragostit de tine si parca viata este mai frumoasa. Timpul cand sunt cu tine parca zboara si nu-mi dau seama unde se duc orele si ziele in compania ta. Inima mea nu ti-o mai pot da pentru ca deja ti-am dat-o de multa vreme.

• Ce sa iti cer de Ziua Indragostitilor? Inima ta? NU pentru ca fara tine s-ar vesteji. Pe tine? DA. Pentru ca te-as iubi mereu...

• Cand te-ai nascut tu, a plouat toata noaptea, dar nu pentru ca trebuia sa ploua, ci pentru ca a plans cerul pentru cel mai dulce ingeras. Te iubesc din toata inima - imi ia 2 secunde sa iti zic, dar imi trebuie o viata intreaga sa iti demonstrez cat de mult! Multumesc ca si tu imi arati zi de zi cat de mult ma iubesti. M-ai facut cu adevarat cea mai fericita.

• Vin sa zburam, s-atingem cerul, sa prindem ingerii in nori, cand se-ntalnesc si se iubesc...

• Nu am destule cuvinte sa-ti spun cat te iubesc. Chiar daca nu o spun mereu, tu esti pentru mine apa pe care o beau, aerul pe care il respir, lumina ochilor mei. Te iubesc pana la cer si inapoi de un miliard de ori si sper sa-mi fi alaturi pana la adanci batraneti.

• Nu stiu ce-i noaptea sau ziua, nu stiu ce-i lumea fara chipul tau chiar daca sunt atatea pe lume, nu stiu cine sunt eu sau ce legatura mai am cu lumea daca tu nu ai fi langa mine, nu stiu cine poate sa imi spuna te iubesc sau sa ma alinte ca tine, caci tot ce vad in jur e tristete si nepasare, atunci cand apari tu senin sunt eu si viu si plin de a te iubi, pe tine, cea mai iubita pamanteanca...

• Este Ziua Iubirii! M-am trezit dimineata pasind incetisor spre fereastra. Stelutele de ninsoare si frigul din soare faceau aceasta zi si mai minunata; iubirea plutea in aer!

• Nu dispretui lucrurile mici; o lumanare poate face oricand ceea ce nu poate face niciodata Soarele: sa lumineze... noaptea! Ai aparut in viata mea atunci cand nu credeam ca voi mai gasi vreodata iubirea! Mi-ai luminat sufletul si am facut, impreuna, din noapte, zi! Te iubesc!

• Daca nu ai fi existat, as fi imbatranit cautandu-te in lumea larga...

• Te iubesc la fel de mult cum iubeste ziua soarele, cum noaptea iubeste luna, cum stelele iubesc bolta cereasca, cum florile iubesc lumina, cum pestii iubesc apa, cum pasarile iubesc aerul. Iar cum fara zi nu ar exista soarele, cum fara noapte nu ar exista luna, cum fara bolta cereasca nu ar exista stelele, cum fara lumina nu ar exista florile, cum fara apa nu ar exista pesti, cum fara aer pasarile nu ar mai putea zbura... asa si eu nu as exista daca nu te-as avea pe tine si iubirea ta! Te iubesc din tot sufletul si iti doresc un Valentine's Day fericit alaturi de mine!

• Dragostea mea pentru tine este ca un cer senin dupa o dimineata innourata, ca roua in zori de zi, ca razele soarelui de primavara, ca florile din luna mai; vocea ta imi aduce bucurie in suflet si gandul la tine liniste. Cea mai mare dorinta a mea penrtru tine este sa te fac fericit!