Mesaje de despartire

Mesaje de despartire
Mesaje de adio
Mesaje triste

mesaje despartire adioDragul meu, facand astazi curatenie mi-am dat seama ca nu am unde sa iti pun papucii. Asa ca m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa ti-i dau. Sigur le vei gasi un loc la tine sau in alta parte.

mesaje despartire adioChipurile noastre au fost doua stele cazatoare pe cerul instelat... Eram copii, eram inocenti si iubirea ne ocrotea...

mesaje despartire adioDaca eu voi plange si tu vei zambii inseamna ca eu m-am bucurat de placerea de a iubii si tu nu te-ai bucurat de nimic.

mesaje despartire adioAdio si nu vreau sa te mai vad niciodata, esti cea mai trista poveste pe care am trait-o vreodata.

mesaje despartire adioMesajul de adio este pentru ca o sa pleci… viata asta cruda ne desparte si devenim mai reci.

mesaje despartire adioAi fost, esti, vei fi totul pentru mine, chiar daca pare imposibil, eu tot o sa te iubesc enorm...

mesaje despartire adioCandva eram indragostita si ma-nfiora mangaierea vantului caci eram fierbinte mereu si imi aducea aminte de mangaierea ta... acum ma-nfioara diferit, caci imi aduce aminte de raceala in care ne-am cufundat.

mesaje despartire adioAzi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pentru tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma... ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul...

Cine rade si glumeste, sa nu crezi ca te iubeste. Cine pare mai tacut, te iubeste cel mai mult.

mesaje despartire adioSpune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi...

mesaje despartire adioAdio, am rezistat cat am putut, desi mi-e foarte greu… o sa o iau de la inceput.

mesaje despartire adioTe-am invatat sa iubesti si tu m-ai invatat sa urasc. Dar te iert, pentru ca n-am sa pun niciodata in practica ceea ce am invatat de la tine. Adio.

mesaje despartire adioIti dau un singur mesaj de adio plin de bucurie si-ti doresc sa ai parte de tot ce mi-ai facut tu mie