Mesaje de dor, de dragoste, de iubire

Mesaje de dor

  • Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine.. .dar un singur lucru, insa, stiu: mi-e tare dor de tine...

  • Mi-e dor de tine mereu. Ma gandesc la tine zi si noapte. Mi-e dor de tine acum si totdeauna.

  • Ar fi pustie lumea fara tine si lipsa ta ar fi un vesnic chin si nu-mi doresc decat sa fii cu mine, mereu in brate sa te tin. De aceea nu ma-ncumet sa-ti dau pace, legati pe viata vreau sa fim mereu, caci fara tine, spune-mi, ce s-ar face in ceas de seara, singur, trupul meu.

  • Mi-e dor de ochii tai, imi lipsesc saruturile tale, mi-e dor de al tau zambet, imi lipsesti…

  • Te iubesc foarte mult si poate o sa razi de mine, ai plecat de un minut si deja mi-e dor de tine.

  • Sunt numai doua momentele in care tu imi lipsesti: ziua si noaptea…

  • Mi-e dor de tine si nu am cui spune ca te iubesc si azi, ca un nebun, stau singur numai cu durerea mea, in gandul meu e doar iubirea ta…Acum tot ce a fost intre noi pare demult... incerc sa-mi amintesc, dar nu pot... tu probabil m-ai uitat, in timp ce eu traiesc doar pentru tine.

  • As dori din piept sa scot, inima cu dor cu tot, si s-o pun in pieptul tau, ca sa simti ce simt si eu. As dori sa raman mut, vocea mea sa ti-o-mprumut, ca sa spui ce spun si eu: Te iubesc si te voi iubi mereu!

  • Indiferent ce anotimp e afara, inima mea intotdeauna se topeste dupa ochisorii tai neprihaniti, dupa inimioara ta. Indiferent unde ne-am afla, voi fi cu gindul la tine. Dragostea mea va dura atit timp, cit exista Luceafarul pe cer. Te iubesc, ingerasul meu.

  • Desi nu sintem alaturi acum, inimile noastre bat una pentru cealalta.

  • Cate stele vor muri fara sa simt? Cata vreme va trece fara sa te ating? Cate strigate de dor se vor pierde-n vant? Cate zile voi trai cu tine-n gand!

  • Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine... dar un singur lucru stiu: Mi-e tare dor de tine!

  • Ma gandesc la tine asa cum se gandeste un copil la viata, te doresc asa cum doreste un insetat un strop de apa, imi este dor de tine asa cum ii este dor omului de libertate… Te iubesc!

  • Mi-e dor de surasul tau, mi-e dor de tine mereu, in inima mea trista tu o sa zambesti mereu!

  • Sunt departe de tine si-ti duc dorul. Clipele pana la revedere imi par nesfarsite si doar amintirile noastre imi mai inalta sufletul catre lumea fanteziei!

  • Cineva mi-a spus ca ziua are 24 ore, ca o ora are 60 minute, ca un minut are 60 secunde, dar nimeni nu mi-a spus ca fiecare secunda fara tine e o eternitate.

  • As vrea... Ce as vrea? As vrea sa te am aproape... As vrea... sa te strang in brate. As vrea... sa-ti simt parfumul... As vrea... sa te sarut... As vrea... sa ai gija de tine, iubire!

  • In fiecare zi, lipsa ta pentru mine este un chin si nu-mi doresc decat sa te am din nou langa mine. Te rog intoarce-te si ramai cu mine… Te iubesc!

  • citate, declaratie dragoste, declaratii, dor, love sms, mesaj de noapte buna, mesaje de dragoste, prieteni, sms, te iubesc