Citate de dragoste, de iubire

Citate de dragoste
Citate de iubire

citate dragoste celebreCe daruieste inima nu e niciodata pierdut... este pastrat in inimile celorlalti.

citate dragoste celebreTe iubesc pana in profunzimea, amploarea si inaltimea la care poate ajunge sufletul meu.

citate dragoste celebreSa-ti fiu prieten este ce mi-am dorit, sa-ti fiu iubit este ce am visat.

citate dragoste celebreSimt cel mai dulce fior din lume cand imi spui buna sau imi zambesti pentru ca stiu ca macar pentru o clipa ti-am trecut prin gand.

citate dragoste celebreOare e mai bine sa te casatoresti cu cineva care te iubeste sau cu cineva pe care il iubesti?!

citate dragoste celebreAccepta lucrurile de care soarta te leaga, iubeste oamenii pe care soarta ti i-a adus alaturi, dar fa acestea cu toata inima ta.

citate dragoste celebreAm invatat sa nu judec dragostea, ci sa-i intampin sosirea cu toata inima deschisa.

citate dragoste celebreDaca gasesc oameni care nu stiu sa sarute, am intotdeauna timp sa-i invat.

citate dragoste celebreDesi s-ar putea sa fie clipe cand am sa fiu departe de tine, niciodata sa nu intrebi unde sint caci sint intotdeauna langa inima ta.

citate dragoste celebreFrumusetea este in orice, dar nu oricine este in stare sa o vada.

citate dragoste celebreGandeste-te nu ca vei putea schimba drumul dragostei, ci dragostea, daca te va gasi demn de ea, iti va schimba destinul.

citate dragoste celebreIubirea nu poate fi ucisa usor, este un lucru plin de viata, si le rade in fata tuturor necazurilor vietii, cu exceptia uneia singure – nepasarea.

citate dragoste celebreDragostea nu ma intreaba nimic si ma sustine la nesfarsit.

citate dragoste celebreAm iubit pana la nebunie; ceea ce este numita nebunie este pentru mine cel mai sensibil mod de a iubi.

citate dragoste celebreOmul are nevoie de dragoste. Viata fara duiosie si fara iubire nu e decat un mecanism uscat, scartaitor si sfasietor.

citate dragoste celebreNu exista deghizare care sa ascunda dragostea prea mult timp acolo unde exista sau sa o simuleze unde nu exista.

citate dragoste celebreIntotdeauna exista ceva nebunie in dragoste. Dar intotdeauna exista ceva ratiune in nebunie.

citate dragoste celebreNumai oamenii singuratici cunosc adevaratele valori ale prieteniei. Pentru ceilalti exista familiile, pentru un singuratic sau un exilat prietenii reprezinta totul. - Willa Cather

citate, declaratie dragoste, declaratii, dor, dragoste, forum, horoscop, iubire, love, love sms, mesaj de noapte buna, mesaje de dragoste, prieteni, sms, te iubesc

acum atunci buna cand ceea cine cineva citate daca despre doar dragoste dragostea este esti exista face fara fiecare hristos inima intotdeauna iubesc iubesti iubire iubirea love lumina mesaje mult multi nevoie nici niciodata noapte numai ochii paste pentru poate poezii poti sanatate stii sunt tine toate versuri viata vrea